Gå til innhold

Boligromantikk

Karense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og det krever definitivt en shake shake shake-dansende smiley! Jeg har vært så sløv i boka mi i det siste. Det er fordi jeg ikke har noe spennende å meddele (uten å si at det jeg har skrevet før har vært så spennende). Jeg er på skolen, kjører bil, pakker (ikke halvparten så mye som jeg burde) og leser. Akkurat nå leser jeg en skikkelig kjedelig bok. Men det er sikkert nyttig! Lover å komme med bedre oppdatering snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene går fort for tiden! Hele gårsdagen gikk med til Oslo-tur, først nesten tre timer på IKEA med mamma, og så inn til byen for å besøke bror og samboer, som også hadde sin familie på besøk. Dagen gikk med til shopping og koselig sosialt samvær, og jeg fikk brukt enda mer penger. I dag har jeg hatt vondt i hodet i omtrent hele dagen, men har rukket å pakke mer, vært en tur på loppemarked, utendørsteater - og kvelden har blitt tilbragt på bursdag hos morfar. Vi har nettopp tatt en sjau med alle klærne, og det begynner å bli tomt nede. Oppe er det fremdeles fullt KAOS! Vi får låne en svær bil i morgen, og satser på å få flyttet inn de fleste møbler i den i løpet av morgendagen. Vi overtar den nye leiligheten tirsdag kl 08.00, så da blir det bare å flytte opp i leiligheten alt vi har, også får vi hjelp av snill familie til å flytte og vaske ut av den gamle. I tillegg til dette skal jeg på skolen om dagen, så det blir travle dager fremover. Jeg rekker nok ikke være her inne særlig mye, men jeg tenker på dere, og gleder meg til jeg kan bli mer aktiv igjen. Tenker også på å opprette en blogg og legge ut litt bilder til dere "faste lesere", siden jeg har pratet så enormt mye om denne leiligheten.

Håper alt er bra med alle sammen, og tusen takk for alle klemmer og hilsninger. I will be back! (Og Reka, jeg gir igjen opp å holde tritt med boka di. Du har hatt den kanskje 1/10 av tiden jeg har hatt min, og enda er du way ahead of me i antall sider allerede. Kanskje et hint til meg om at der er på tide med noen tiltak... :sjenert:

:klem: :klem: :klem: til alle sammen

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du har det travelt, Karense. Full forståelse for det, men som du sier; du kan komme sterkere igjen når dere har kommet i orden i leiligheten. :Nikke:

Lykke til med flyttingen og alt som hører med! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tickeren min har jo blitt helt gæren! Hadde vært 366 dager til vi flytter, så hadde jeg nok gått på veggen her vi bor. Men dere vet jo at vi flytter om

2

dager

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Endret av Karense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på sånne tickere jeg, men Mariposa sin oppførte seg likt når det nærmet seg, og hun sa at det pleide vist å skje det, uten at hun heller ante hvorfor.

Masse lykke til med flyttingen Karense :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppemarked i helga? Hvilket da montro? :lur: Har en liten følelse av at jeg har vært innom det samme. Ble det noe spennende på deg? Jeg endte opp med et kakefat av alle ting og da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde noe i samme serien i skapet mitt så det passet jo egentlig ganske bra.

Ellers må du ha lykke til med flyttinga, blir sikkert godt å komme seg i hus. Har selv sittet på golvet og malt lister idag, ikke så artig, men tror det blir bra. Er nok fremdeles noen uker til vi kommer oss i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kommer første (dog meget korte) innlegget fra ny leilighet! Oppdaterer mer om selve flyttingen senere, nå vil jeg bare meddele at vi skal ha første natt i ny leilighet nå, og alt har gått bra. Tror jeg kommer til å stortrives!!

Leela: loppemarkedet var i en stor hall som begynner på K, antar at vi var på det samme :) Jeg var der ikke før siste timen på søndag, så litt etter nattbord, men fikk med meg en del Norgesglass, litt bøker og et kakefat jeg også, faktisk. Storfornøyd med alle glassene, elsker å ha ting i glass (pasta, frokostblanding, ris etc). Tenkte også jeg skulle ha to på badet til vaskepulver.

Nå er det natta her, sliten etter en lang dag med flytting, så skole, så masse mer flytting. Vi snakkes, håper alt er bra med alle!

:klem: fra Karense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...