Colargol Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 http://www.minibite.com/funstuff/rubberduckie.htm Denne er så søt at jeg måtte bare legge den inn her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Så ikke helt sammenhengen eller linken mellom den hunken og de små gakkakkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg så hvilken badeand jeg vil ha i hvert fall - om han er hunk eller har nebb er ikke så viktig, men jeg vil ha den med såpeskum på rompa. *slafs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 har en med enda bedre rompe jeg! men det koster, vekk for å trene minst en time hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. mai 2003 #6 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg vet OGSÅ hvilken jeg vil ha... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mai 2003 #7 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg fant også min favoritt... Her blir det kamp i andedammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå