Gå til innhold

Forelsket i kollega...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest En gjest

med alle pinlige episoder det kan medføre... eller? Hvordan går jeg frem? Eller skal jeg ikke gjøre noe? Noen som har meninger eller erfaringer de vil dele med meg?

Jente 26

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, går det riktig ille så er det jo jobbskifte, baksnakking og pinlige situasjoner HVER dag på jobben..

Orker du det da?

Det her kommer veldig an på hvilken jobb du har, skiftsammensetning, kjønnfordeling , arbeidsoppgaver ol

Stort sett så er det jo et minefelt du er inne i

Men er det unaturlig, nei absolutt ikke..

Lønner seg sikkert å finne ut hva slags personen er på fritiden også, vi spiller jo alle våre "små roller" i hverdagens forskjellige situasjoner.

trabajo-zloty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Smil, hils,spis sammen i lunchen. Bli kjent med hverandre, ingenting å være redd for, man er mer seg selv på jobb enn ute på byn. De fleste forhold starter faktisk på arbeidsplassen.

Merker fort om du får respons, men begynn med å smile du.

Lykke til, jeg fikk det faktisk til med litt tålmodighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starta i ny jobb og fikk mange jobb-venner, en av dem var han som nå er kjæresten min. Vi kjente hverandre et halvt år før vi ble sammen. Jeg var forelska og han var forelska, men ingen turte å si noe!

Han var sjefen min i tilegg!!

Da vi ble sammen gikk vi ikke ut med det med en gang, vi trengte litt privatliv først. men da resten av jobb-gjengen fant det ut gikk det helt bra.

Det du må passe deg for er det som skjedde med oss. Vi ble veldig mye snakket om, selvfølgelig, men etterhvert gikk det også rykter. Det holdt på å ødelegge forholdet vårt til slutt og var en av grunnene til at jeg meldte meg inn her i KG.

Folk har intresse i andres liv, men når det går så langt som det gjorde hos oss så blir det slitsomt.

Jeg flyttet for et halvt år siden, og skal tilbake igjen nå. På denne tiden har folk på jobb manet fram så mye rykter at jeg trodde kjæresten min var utro med ei jente på jobben.

Nå vet jeg sannheten, men det er surt at det skulle bli sånn. Det ble jo et ramaskrik uten videre..!!

Pass dere, forsøk og hold dere litt private. Vær kollegaer på jobb og kjærester på fritiden, det var det som funket for oss. Ikke gi evt. kollegaer "sladdre-stoff", da blir dere fort et mer hett samtaleemne enn det dere ønsker.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har samme erfaringenat folk begynner fort å prate.

Heldigvis snakket jeg og han om det, slik at vi på et vis fikk oversikt. Men det kan nok ødelegge et begynnende forhold. Spesielt hvis det blir ondsinnet.

Viktig å være proff på jobben og heller prøve å treffes på fritiden.

Folkesnakk kan ødelegge så mye. Vær oBS

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom deg unna! Løp for livet! :o

Det finnes ingenting som kan stoppe en karriere på en ellers glimrende arbeidsplass fortere enn et forhold mellom to kolleger. Det er strålende til å begynne med - dere får jo sett hverandre hele tida, men når det blir slutt blir det et helvete... :cry:

Snakker av bitter erfaring...

Eventuelle fremstøt fra din side som ikke blir gjengjeldt vil også gjøre det vanskelig å jobbe sammen med kollegaen din igjen. Fylleklining han angrer på... UFF! Det fins ikke ende på mulige problemer og nesten ingen fordeler.

Nei finn deg en et annet sted og flørt med kollegaen din. Du vil bli glad for dette valget senere :wink:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En gjest

Takk for mange gode svar, det setter ting litt i perspektiv...

Jeg er i prinsippet imot forhold på jobben, fordi jeg ser problemet med å blande arbeid og privatliv. Men, nå er han ikke sjefen min og vi jobber heller ikke på samme avdeling, og dette er en stor arbeidsplass (ca. 100 ansatte). Vi jobber ikke direkte sammen, men har kontor rett ved hverandre så vi ses ofte i gangene, er mest på hils og ikke så mye mer. Dette gjør at det også er litt vanskelig å vite hva jeg skal gjøre videre, ettersom jeg mest sannsynlig ikke klarer å holde fingrene av fatet :D

Noen råd til hva jeg gjør i praksis (er lite på date, og fullstendig ute av trening)? Er veldig utålmodig og har mest lyst til å si det som det er, at jeg liker han og be ham med på kafé :D . Eller bør jeg jobbe med dette gradvis? Holder på å bli sprø! At det skal være så vanskelig :-?

Jente 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...