rugrat Skrevet 27. april 2008 #21 Skrevet 27. april 2008 Jeg skifter sokker hver morgen. Noen ganger senere på dagen også, hvis jeg har trent og blitt svett i føttene.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. april 2008 #22 Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker sokker 1-3 dager, avhengig av hvor skitne de har blitt, går jeg bare rundt hjemme en dag kan sokkene fint brukes et par dager til. På trening bruker jeg et sokkepar par-tre treningsøkter før de går i vasken. Jeg syntes det er litt hysterisk å vaske sokker etter en dags bruk, spes når jeg dusjer hver dag og ikke svetter særlig på føttene.
^^Sunny^^ Skrevet 28. april 2008 #23 Skrevet 28. april 2008 (endret) HVER DAG... Og jeg har for det meste rene gulv jeg også Endret 28. april 2008 av Ann78
Lille Lea Skrevet 28. april 2008 #24 Skrevet 28. april 2008 Jeg bytter hver dag, for jeg går kun med hvite sokker;) Kanksje det er derfor mange menn bruker sokkene sine i dagevis? Fordi de er rene når dem ikke ser møkka? Ha ha ha
Wildy Skrevet 28. april 2008 #27 Skrevet 28. april 2008 Daglig og ofte flere par i løpet av en dag. Jeg sykler/går til og fra jobb, og er ofte svett og klam når jeg kommer hjem, og springer en kjapp runde i dusjen. Da frister det ikke akkurat å ta på de samme sokkene etterpå. Trener også hver dag, så der går det det også et par.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #29 Skrevet 29. april 2008 Jobbperioder: Før jeg går på jobb Før jeg legger meg Av med sokkene før jeg legger meg hjemme Har jeg blitt våt eller klam bytter jeg flere ganger Friperioder: Når jeg har brukt sko og ellers etter behov. Altså fra samme system som over, til en god del dager mellom.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #30 Skrevet 29. april 2008 Jeg bruker sokker 1-3 dager, avhengig av hvor skitne de har blitt, går jeg bare rundt hjemme en dag kan sokkene fint brukes et par dager til. På trening bruker jeg et sokkepar par-tre treningsøkter før de går i vasken. Jeg syntes det er litt hysterisk å vaske sokker etter en dags bruk, spes når jeg dusjer hver dag og ikke svetter særlig på føttene. Enig med denne.
Lille-me Skrevet 29. april 2008 #31 Skrevet 29. april 2008 Jeg bytter sokker hver dag. Det har jeg alltid gjort. Tror mamma har lært meg det. Min samboer bruker de samme sokkene både to og tre dager. I starten kjeftet jeg på han, og sa at nå som jeg vasket sokkene hans hadde han ingen grunn til å bruke de så lenge (han skyldte først på at han ikke orket å vaske så mye klær). Men nå i det siste har jeg begynt å lure på om det kanskje ikke er så ille. Vi svetter ikke spesielt mye på beina noen av oss. Men man lærer jo at man skal bytte hver dag. jeg bytter fortsatt hver dag. Til og med hvis jeg har dusjet på kvelden, og bare hatt sokkene på i noen timer. Hvor ofte bytter du sokker? Nye sokker hver morra for meg. Bytter også etter trening eller har blitt svett eller møkkete. Jeg tar vel egentlig på meg nye sokker hver gang jeg dusjer om jeg tenker meg om...
Gjest Phoenix Skrevet 29. april 2008 #33 Skrevet 29. april 2008 Dusjer om morgenen og tar da på nye sokker. Dusjer jeg på kvelden er det nye sokker da også. Trodde det var en selvfølge jeg!?!
Kila24 Skrevet 29. april 2008 #34 Skrevet 29. april 2008 Skifter sokker hver dag..også etter en dusj, trening og jobb..:-)
Rotehøna_21 Skrevet 30. april 2008 #35 Skrevet 30. april 2008 Jeg skifter sokker hver dag, og alltid etter en dusj. Men hvis jeg feks har dusja på kvelden og bare gått hjemme så bruker jeg de samme sokkene på jobben. Men hvis jeg har bukt sokkene i sko så kaster jeg de til vask..
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #36 Skrevet 1. mai 2008 Her skiftes det sokker hver dag altså. Haaater tåfis!
Gjest Gjest_p_* Skrevet 3. mai 2008 #37 Skrevet 3. mai 2008 Ærlig talt... sokker og truse bytter man selvfølgelig hver dag!!!!! Tar ikke akkurat stor plass i vaskemaskinen!!! Dette var litt ekkelt egentlig, noen må skjerpe seg litt. Dere som ikke gjør dettte, hvorfor??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mai 2008 #38 Skrevet 3. mai 2008 Ærlig talt... sokker og truse bytter man selvfølgelig hver dag!!!!! Tar ikke akkurat stor plass i vaskemaskinen!!! Dette var litt ekkelt egentlig, noen må skjerpe seg litt. Dere som ikke gjør dettte, hvorfor?? Enkelt og greit fordi sokkene mine ikke blir skitne etter en halv til en dags bruk, jeg bruker egene sokker til trening og svetter minimalt på føttene når jeg bare trasker til butikken eller over stuegulvet. Lukter det av sokkene går de selvfølgelig ikke på igjen, men enkelte menesker, som meg selv plages ikke nevneverdig av fotsvette. Hvorfor skal jeg vaske noe som ikke er skittent?
Gjest *smak* Skrevet 3. mai 2008 #39 Skrevet 3. mai 2008 Pleier å skifte hver dag, men i dag har jeg gjort et unntak.. har nemlig noen søte kattesokker på som jeg absolutt ville ha på i dag også fordi de får meg i godt humør..
IloveNY Skrevet 3. mai 2008 #40 Skrevet 3. mai 2008 Hver dag! Og etter hver gang jeg har dusjet, så hvis jeg tar på nye sokker om morran og dusjer på ettermiddagen/kvelden så tar jeg på meg nye sokker da også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå