Gå til innhold

vil ha barn:(

Fremhevede innlegg

Gjest anonyme
Skrevet

Er sammen med en som er 10 år eldre enn meg(jeg er 21 år), han har to unger fra før med 2 forskjellige mødre(som han har litt problemer med(de tar seg ikke av ungene osv...)

men så er det meg da som har SÅ lyst på unge sammen med han, vi har vært sammen 1 år, men jeg har alltid vært glad i barn og føler meg klar for det..nesten sjalu på han fordi han har to fra før, vet det høres teit ut, men jeg har SÅ lyst på!!han vil vente, men jeg holder på å miste sans og samling...gråter mye for tida...føler han har brukt seg opp på de to første mødrene:( blir bare så frustrert...måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns nå uansett at 1 år ikke er så lenge, så du har enda tid til å få barn senere! Du er ung, og det er ikke for sent for han enda! Og vet du om han vil ha flere barn i fremtiden? Kan jo være han vil ha barn med deg men han vil først virkelig bli kjent med deg. La det være dere to, kanskje bo sammen litt først o.s.v. Høres ut som du stresser litt uten grunn ;)

Skrevet (endret)

Jeg syns han virker fornuftig, for dere har da tross alt bare vært sammen i et år. Høres ut som du vil ha barn emd han fordi han har barn fra før av, og er det tilfelle blir det helt feil grunnlag å skaffe barn på.

Jeg syns dere har vært sammen for kort tid til at du skal slite så mye som du faktisk gjør med dette, for det er mye som skal på plass for å få et forhold til å fungere med bonusbarn.

Men jeg lurer veldig på hvordan ditt forhold er til hans barn fra tidligere? Jeg ville nå ment at to barn var nok når jeg var 21 år gammel, for det krever utrolig mye å være bonusmor for bonusbarna også. Jeg syns også at bonusbarna må få lov til å finne sin plass i deres hjem før det kommer et nytt et, for det er veldig lett å ta litt avstand fra de når man får sitt eget. Og spesielt når man er ung, og kanskje ikke helt voksen i tankegangen. Nå sier ikke jeg at du ikke er voksen, men jeg vil nå si at du høres litt umoden ut når du gråter masse nå, bare fordi du ikke får barn med han nå. Og da snakker jeg ut i fra at dere bare har vært sammen i et år, for i mine øyne er det bare et år.

Endret av Piper
Skrevet

1 år er jo lenge nok til å finne ut om dere vil ha barn sammen..

jeg synest dere skulle sette dere ned å ta en prat sammen om hva dere ønsker... jeg derimot ville aldri ha levd livet mitt sammen med en som ikke ville gi meg egne barn.. og har han bestemt seg for å ikke få flere barn så har du jo mulighet til å trekke deg unna nå før det er for sent....

lykke til og håper du får dine egne barn :)

Skrevet

Du er 21 år og har vært sammen med en mann i 1 år også gråter du fordi han vil vente litt???

Jeg fikk mitt første barn da jeg var 28 og da hadde jeg vært sammen med mannen min i 6 år. Helt fint!! Lev livet og nyt parholdet i noen år til - den tiden får du aldri tilbake igjen!!! Det blir ikke det samme når du har barn i huset eller når de 18-20 år senere flytter hjemmefra. Nyt livet og ikke planlegg så mye!!

Du skal også slutte å tenke på at det er et barn som vil gjøre deg lykkelig. Du må og skal være lykkelig i utgangspunktet og et lite barn skal da ikke få ansvaret for å gjøre deg glad!!!

også må du tenke på samboeren din, han har barn med to forskjellige damer og alt hva det innebærer av ansvar og sikkert også konflikter til tider. Han vil nok bare være sikker på at det er helt riktig med deg først og etablere et fast og godt forhold før han setter igang med å få barn med deg. For å forsikre seg om at ikke du også blir en av eksene han har barn med. Vær glad for at han er fornuftig du!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...