Gjest Sandbekken Skrevet 24. august 2009 #881 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg tenker at det ser ut som du liker å lukte på håret ditt. Kanskje du har en god shampo? (eller kanskje du er sjenert fordi du har fått en kompliment av brutal_mann ? ) Spinell: Når jeg ser bildet ditt tenker jeg på godteri ! Seherasade: Lurer litt nå jeg.. er avataren og navnet ditt inpirert av 1001 natt, eller er det tilfeldig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. august 2009 #882 Del Skrevet 24. august 2009 2001- en romodysse (film) Ååå, takk! "Vakker ung kvinne våkner etter nachtspiel." Å faaan... vi avartarløse kan vel ikke bli med her... Vel, initialene stemmer da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 25. august 2009 #883 Del Skrevet 25. august 2009 Sheraserade, eller hva du heter, du ser prikk lik som jeg irl, og noen menn blir provosert når jeg tar et skjeft og bruker det på den måten du gjør... da mener de jeg ...mer tør de ikke si. Hva mer skal vi si om denne mannen kam ett eller annet; jo han heter Nils Person og bor egentlig i Sverige. Du som ligner meg, du er veldig ung og har en jomfruelig kropp. Og du har meninger, og flere vil du få... du er litt som jeg, litt Pippi Langstrømpe, vi blr mer og mer voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 25. august 2009 #884 Del Skrevet 25. august 2009 Spinell: Når jeg ser bildet ditt tenker jeg på godteri ! Seherasade: Lurer litt nå jeg.. er avataren og navnet ditt inpirert av 1001 natt, eller er det tilfeldig?? Kanskje ikke helt tilfeldig nei, he-he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #885 Del Skrevet 25. august 2009 Arabiske eventyr.... (og det var før jeg så det om 1001) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 25. august 2009 #886 Del Skrevet 25. august 2009 Arabiske eventyr.... (og det var før jeg så det om 1001) Sensuell og erotisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #887 Del Skrevet 25. august 2009 Sensuell og erotisk.. (fornøyd) Sorry, men etter Katta sa det med bremsespor, så ser jeg "bare" det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 25. august 2009 #888 Del Skrevet 25. august 2009 (fornøyd) Sorry, men etter Katta sa det med bremsespor, så ser jeg "bare" det... Haha, hvorfor det? Synes det er festelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talwen Skrevet 25. august 2009 #889 Del Skrevet 25. august 2009 Humor, om enn med litt underbuksetendenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. august 2009 #890 Del Skrevet 25. august 2009 Datteren til en tjommi, som heter Kjersti, og som jeg var reserveonkel til. Hmmm... Joa, sånn omtrentlig... Haha, hvorfor det? Synes det er festelig jeg Synes avataren din er uberfestlig, jeg. Underbuksehumor er også humor. Men det hysteriskesteste av alt er at det er nesten umulig å se hva det egentlig er, fordi bildet er så typisk romling. Mer startrooper enn starpooper, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #891 Del Skrevet 25. august 2009 Det er en feit katt i tredje etasjen her. Nå tenkte jeg på hvordan det ville sett ut hvis jeg kastet den ut fra verandaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 26. august 2009 #892 Del Skrevet 26. august 2009 Datteren til en tjommi, som heter Kjersti, og som jeg var reserveonkel til. Hmmm... Joa, sånn omtrentlig... Synes avataren din er uberfestlig, jeg. Underbuksehumor er også humor. Men det hysteriskesteste av alt er at det er nesten umulig å se hva det egentlig er, fordi bildet er så typisk romling. Mer startrooper enn starpooper, liksom. Tenket. Ung ugh mann, som jeg har Skriv hva du tenker når du ser avataren til den som skrev innlegget før ditt... Innlegget er endret av glamourgirl: 25.04.2008 (15:19) lyst på- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 26. august 2009 #893 Del Skrevet 26. august 2009 Ha ha, glamou, ja ring meg faan ...ikke hacke mer, vet det ikke er deg, men deg det gjelder, slutt å hacke. *Ring meg, jeg er villig til å bli sammen med deg igjen eller ha dårlig sex, kommer an på kem du er... Dere andre, hva gjør jeg nå`øøøø, jeg vet ikke hva og hvem, men det popper opp mine dokumeter mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 26. august 2009 #894 Del Skrevet 26. august 2009 mentalt forstyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 26. august 2009 #895 Del Skrevet 26. august 2009 Dyster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. august 2009 #896 Del Skrevet 28. august 2009 godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. august 2009 #897 Del Skrevet 28. august 2009 godis He he, de som tenker sukkertøy vil nok få vondt i tennene, og det er ikke pga sukkerinnholdet Wonders' avatar assosierer jeg med urbanitet og mote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. august 2009 #898 Del Skrevet 29. august 2009 2 steiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 16. september 2009 #899 Del Skrevet 16. september 2009 Mystisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 16. september 2009 #900 Del Skrevet 16. september 2009 Platecover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå