Gå til innhold

Avatar, hva tenker du når du ser avataren...


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Sandbekken
Jeg tenker at det ser ut som du liker å lukte på håret ditt. Kanskje du har en god shampo? (eller kanskje du er sjenert fordi du har fått en kompliment av brutal_mann ? :fnise: )

Spinell: Når jeg ser bildet ditt tenker jeg på godteri !

Seherasade: Lurer litt nå jeg.. er avataren og navnet ditt inpirert av 1001 natt, eller er det tilfeldig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2001- en romodysse (film)
Ååå, takk!

"Vakker ung kvinne våkner etter nachtspiel."

Å faaan... vi avartarløse kan vel ikke bli med her...
Vel, initialene stemmer da... :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Sheraserade, eller hva du heter, du ser prikk lik som jeg irl, og noen menn blir provosert når jeg tar et skjeft og bruker det på den måten du gjør... da mener de jeg ...mer tør de ikke si.

Hva mer skal vi si om denne mannen kam ett eller annet; jo han heter Nils Person og bor egentlig i Sverige.

Du som ligner meg, du er veldig ung og har en jomfruelig kropp. Og du har meninger, og flere vil du få... du er litt som jeg, litt Pippi Langstrømpe, vi blr mer og mer voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinell: Når jeg ser bildet ditt tenker jeg på godteri !

Seherasade: Lurer litt nå jeg.. er avataren og navnet ditt inpirert av 1001 natt, eller er det tilfeldig??

Kanskje ikke helt tilfeldig nei, he-he. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(fornøyd)

Sorry, men etter Katta sa det med bremsespor, så ser jeg "bare" det...

Haha, hvorfor det? Synes det er festelig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren til en tjommi, som heter Kjersti, og som jeg var reserveonkel til. Hmmm... Joa, sånn omtrentlig...

Haha, hvorfor det? Synes det er festelig jeg :)
Synes avataren din er uberfestlig, jeg. Underbuksehumor er også humor. Men det hysteriskesteste av alt er at det er nesten umulig å se hva det egentlig er, fordi bildet er så typisk romling. Mer startrooper enn starpooper, liksom. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en feit katt i tredje etasjen her. Nå tenkte jeg på hvordan det ville sett ut hvis jeg kastet den ut fra verandaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Datteren til en tjommi, som heter Kjersti, og som jeg var reserveonkel til. Hmmm... Joa, sånn omtrentlig...

Synes avataren din er uberfestlig, jeg. Underbuksehumor er også humor. Men det hysteriskesteste av alt er at det er nesten umulig å se hva det egentlig er, fordi bildet er så typisk romling. Mer startrooper enn starpooper, liksom. :ler:

Tenket. Ung ugh mann, som jeg har Skriv hva du tenker når du ser avataren til den som skrev innlegget før ditt...

Innlegget er endret av glamourgirl: 25.04.2008 (15:19) lyst på-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Ha ha, glamou, ja ring meg faan ...ikke hacke mer, vet det ikke er deg, men deg det gjelder, slutt å hacke. *Ring meg, jeg er villig til å bli sammen med deg igjen eller ha dårlig sex, kommer an på kem du er...

Dere andre, hva gjør jeg nå`øøøø, jeg vet ikke hva og hvem, men det popper opp mine dokumeter mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spinell
godis

He he, de som tenker sukkertøy vil nok få vondt i tennene, og det er ikke pga sukkerinnholdet :)

Wonders' avatar assosierer jeg med urbanitet og mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...