Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes kjolene er kjempelekre, :) men jeg kunne ikke tenkt meg å gifte meg i en slik kjole. :-? Da jeg ikke ser for meg det som en brudekjole. :-? Men det er min mening. :) Hvis du liker denne type kjole så skal du ikke la andres meninger gå i veien for deg. :D Det er din dag og du, tenk på hvor kjedelig verden hadde blitt hvis alle hadde lik smak... :lol:

Hvil du ha en slik kjole så sier jeg go for it. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt sansen, dessverre!

Men sikkert mange år til jeg må ta stilling til sånt selv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nyyydelige, hadde jeg hatt litt romsligere økonomi, så hadde jeg valgt en Rafaelli kjole. Prøvde en som var nydelig, men ikke 5000kr nydeligere enn den jeg kjøpte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo ikke noe særlig inntrykk fra bildet, da de ikke viser hele kjolen.

Men den er både moderne og typete. Litt "hard" kanskje med den spisse kraven?

Jeg tror du må prøve den på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kjoler jeg absolutt ikke har sansen for, men smaken er selvsagt forskjellig. Tror jeg hadde valgt noe annet om jeg skulle ha et typisk kirke-bryllup, for dette er kanskje kjolen for litt mer trendy bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Augustbrud her, dette er absolutt ikke i nærheten av hva jeg vil kalle brudekjole.

Ikke ti ville hester kunne få meg til å gå i en sånn, jeg ville heller hatt morgenkåpe. Men det er sikkert en del som ikke ville bltt sett død i min kjole så vi er forskjellige... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns som sagt de er stilige, det er som noen nevnte mange typer bryllup og mange forskjellige typer bruder...Hvis man er en tøff,og kanskje litt markant/moderne type til vanlig så syns jeg slike kjoler vil passe bedre enn en romantisk, søt prinsessekjole...Det er jo også litt annerledes å gifte seg på en sandstrand, i rådhuset el., og på et stort ettermiddagsbryllup med kirkelig vielse.. poenget mitt er vel bare at smak, personlighet og stil teller mye for valg av kjole og heldigvis er vi alle forskjellige :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen viste de på God morgen Norge på TV2 i går , jeg synes den så mer ut som en av gjestenes kjole enn brudekjolen.

Men det er ditt bryllup og din stil , dermed betyr det ingenting hva vi mener.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha gullfarget Linnea Rafaelli-kjole, den minner litt om den du ser på, men litt "mykere" og uten "kragen" - det er forøvrig et sjal som man ikke trenger ha med. Jeg synes de er tøffe og flotte, og har valgt denne kjolen nettopp fordi det ikke er et tradisjonelt kirkebryllup, og jeg ikke føler meg helt vel med de store underskjørtene :lol: Synes også det er ålreit med en todelt kjole som ikke er så typisk brudete, for når jeg først bruker så mye penger på en kjole, så er det faktisk mulighet for gjenbruk! (jeg er altså ikke av de som skal ramme inn kjolen på soverommet :-? )

kanskje ikke en typisk brudekjole, men Rafaelli-kjolene kommer også i hvit, hvis det hjelper :wink:

ta en tur og prøv dem, du, så ser du hva du synes selv

Pulsatilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (dessverre) ikke sans for slike kjoler i det hele tatt, verken til bryllup eller ellers. Den er rett og slett ikke min stil. Det blir noe bonderomantisk over den, synes jeg (det er jo forøvrig veldig i tiden nå!), og jeg kler ikke den moten særlig bra. Men det betyr jo ikke at andre ikke kan kle en slik kjole!

Men uansett, det er DU som skal velge kjole, så jeg vil anbefale deg å prøve den på og se hvordan den sitter på deg, og ikke minst om du trives i en slik kjole. Det er jo til syvende og sist det som teller.

Lykke til med kjolevalg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Obs: det er ikke snakk om kirkebryllup her, men vielse på rådhuset i byen vår og stor fest etterpå.

Takk for tilbakemeldinger, vil gjerne ha flere!

Skal forresten inn til Oslo snart og prøve de.

Meg som skrev innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var kjempefin den... :D

Kunne valgt noe slikt selv men vi hadde stort kirkebryllup, så det ville ikke passet.

Det eneste er at slike kjoler ofte stiller litt krav til figuren under... :roll:

Men hvis du har fasong til det er nok den kjolen kjempelekker, og passe pyntet til vielse i rådhuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg likte slike kjoler, men da jeg var hos Christiane i Olso og ventet på tur, prøvde ei dame foran meg i køen en slik. Først tenkte jeg "vææ", men etterhvert falt jeg litt for den... og i ettertid synes jeg den blir mere og mere stilig. Men man skal ha litt personlighet for å ha en slik kjole - selv kunne jeg ikke hatt den, tyr til prinsessetypen jeg;) Og skulle jge valgt, hadde jeg ikke tatt m krave og kanskje en heller lysere variant - ikke den mørkeste.

Jeg håper du gjør som du føler for, liker du kjolen godt og føler deg vel i den, da synes jeg du skal ta den jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fru Meta

Jeg syns faktisk kjolen var stilig jeg. Ville ikke valgt den selv (hadde kirkebryllup), men jeg syns den passer flott til bryllup hos byfogden. Men som nevnt, så kan ikke en hvilken som helst kropp kle denne kjolen, så prøv den på! Tror den kan være lekker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea Rafaelli er en av dem jeg liker best faktisk, og synes de har mange nydelige kjoler. Har prøvd selv, den var litt stiv og ubehagelig på, men veldig fin... Jeg synes din også var veldig fin, og kunne definitivt ha tenkt meg en slik selv (i kirke også, man må ikke ha stor kjole fordet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener man fint kan ha den i kirkebryllup. Denne ville passet fint inn blandt de mørke laftede treveggene i kirken jeg gifter meg i!

Det kommer mer an på personen. Dette er en kjole man virkelig må ha rak rygg i!

Pulsatilla?

Du har ikke et bilde av kjolen din da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...