Gå til innhold

Scwarzkopf osis DUST IT hår pulver

Gjest soljenta

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at det gir bra volum, men håret blir MYE fortere fett. Det kan også virke litt seigt?:/ Er ikke helt overbevist:p

Høres rart ut at håret ditt blir fett og seigt, det har jeg til gode å oppleve med dust it! Jeg tipper du tar i altfor mye, og kanskje til og med altfor mye hver dag? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres rart ut at håret ditt blir fett og seigt, det har jeg til gode å oppleve med dust it! Jeg tipper du tar i altfor mye, og kanskje til og med altfor mye hver dag? :klø:

Har samme erfaring med Dust It bruker liite, men det blir bare ikke bra. Ser fett ut! Bortkasta penger for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også håret ble seigt og ekkelt med det pulveret. Og det var første (og eneste gang) jeg prøvde det, og det var frisøren som hadde det i... Det så jo veldig bra ut da, så hadde funket greit å bruke til sjeldne anledninger, men sånn til vanlig var det bare utrolig ekkelt å gå med det i håret.

Men så er jeg veldig vant til å ha håret mitt glatt og deilig da - bare litt hårspray gjør at jeg syns det føles rart...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring med Dust It bruker liite, men det blir bare ikke bra. Ser fett ut! Bortkasta penger for min del.

Hmmm...merkelig. Jeg har aldri slitt med at håret ser fett ut, kanskje det er derfor jeg ikke har samme problem som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håret mitt blir heller ikke fort fett til vanlig. det er noe som skjer når jeg bruker dette pulveret det er også når det er nyvaska (ekstra kjedelig da). ja, det blir fett og ser sikkelig ustelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Anita_*
Hvis du bor i Oslo så har de den flere steder i sentrum, bl.a Oslo City.

Eg kjøpte min på frisørsalongen for 179,-

Er vel verdt dei pengane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_silje_*

hehe. Jeg elsker dette pulveret!! Kjøper det på lagersalg i sarpsborg for 60 kr. Kupp? JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på bli vakker.no til 99,- Billig og kjapp levering.

Og jeg teipet over alle hullene untatt ett, da vare det veldig lett å fordele.

Endret av *MEDUSA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Cecilie_*
I kveld og i morgen selger de "dust it" til 99 kr hos blivakker.no ;)

Men hva hjelper det når frakt og slikt gjør at produktet blir å koste over 190kr.. så da er nok lookfantastic billigere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest

Blivakker.no selger disse for sånn 99 kr for tiden. Prøvde nettopp for første gangen, kjempekult. Fant fort ut at jeg bare bruker skum/spray+litt Dust It for å slippe "et helvete i dusjen", men blir nok et must-have allikevel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust it fås på eBay til rett over 1 dollar + frakt. Jeg kjøpte to Dust it for 80 kroner totalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jaaada
Var det ekte, da?

Hvorfor skulle det ikke være det?

Syns alle går rundt og tror at ebay er verdens største lureri..

Sikkert derfor det er så mange som handler der :lur:

Jaada!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt Dust-it, men fikk kløe i hodebunnen av den, i tillegg til at den tar flere dager å få ut. Liker en liten orange som heter Chalk bedre.. Vet ikke hva merket heter :klø: Men den er i allefall my lettere å få ut av håret! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amalia

Hei. Har fått denne i gave, men skjønner ikke helt hva den skal brukes til eller hvordan. Tør ikke å spørre noen veninner og jeg er alt for dårlig i engelsk til å skjønne det som står på nettet. Noen som kan fortelle meg hva det er og hvordan jeg bruker det?

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har fått denne i gave, men skjønner ikke helt hva den skal brukes til eller hvordan. Tør ikke å spørre noen veninner og jeg er alt for dårlig i engelsk til å skjønne det som står på nettet. Noen som kan fortelle meg hva det er og hvordan jeg bruker det?

Tusen takk

KG har denne videoen som viser hvordan man bruker volumpudder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...