Gå til innhold

Scwarzkopf osis DUST IT hår pulver

Gjest soljenta

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd litt av en venninne sin, og jeg er kjempefornøyd!

Er det noen som vet om de som selges på Ebay er ekte? Jeg regner jo med at de er det, men der finner jeg dem så billig som 60 NOK. Selgerne har gode referanser, så det er vel seriøst det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest vil ha volum
Bor du i Bergen? Der vet jeg hvor de har.

jeg bor i Bergen og vil gjerne hå det. Hvilke frisørsalonger har de det på, vær så snill og svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å få til i starten synes jeg (jeg har langt hår), men et uunnværlig produkt når man først har lært seg det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hannah_*

Hej

Jeg kjøpte min dust it på E-bay! betalte 105 kr inkl.frakt!!

Har handlet masse på e-bay, aldri opplevd fake produkter...det er jo USA, og der blir man jo saksøkt som selger, hvis man prøver seg på noe lureri....

Så e-bay kan virkelig anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

Jeg kjøpte min dust it på E-bay! betalte 105 kr inkl.frakt!!

Har handlet masse på e-bay, aldri opplevd fake produkter...det er jo USA, og der blir man jo saksøkt som selger, hvis man prøver seg på noe lureri....

Så e-bay kan virkelig anbefales!!!

Ehh...ebay er internasjonalt, ikke amerikansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med dette produktet.

Har langt hår i lik lengde, og derfor funker som regel ikke disse volumproduktene så godt.

Tar litt tid før en får til å ordne håret, men... Nå går det ikke en dag uten at jeg bruker det. Drøyt er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bor i Bergen og vil gjerne hå det. Hvilke frisørsalonger har de det på, vær så snill og svar.

jeg kjøpte på dada i nygårdsgaten.. ellers har de i hvertfall på den ved engen/vaskerelven.. mona lisa eller hva den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har på Team Hårdesign på Gullgruven i Åsane hvert fall, også har jeg sett reklame i vinduet på den salongen som ligger rett ved buss-skur H i Olav Kyrresgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Brukt Dust it en god stund nå, og er kjempe fornøyd med det.

Får endelig litt volum i mitt brått lange og slette hår.

Var hos frisøren min for litt siden, og hun brukte dette. Overraska over at Chalk fra K.Style ga enda mer volum og holdt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Er denne fantastisk bra?Verdt hver eneste krone?Blir ikke missfarginger på blondt hår vel?

Ja, så absolutt verdt pengene. Tar noen dager før en får daget på påføringa.

Blir ikke noe misfarge på mitt blonde hår i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også dette pulveret. Har ikke brukt det så mye, men er "på gang". Må vende meg til det! Har hørt mye bra om det.

Jeg opplever at håret blir vanskeligere å vaske, må shamponere ihvertfall to ganger før det føles rent.

Prisen varierer også. Jeg kjøpte hos frisør for 170 kr, men hos min faste frisør koster det nesten 300 kr!!

Ellers kan det være lurt å tape over noen av hullene,da slipper man å få så mye i gangen :)

Dust it koster mellom 160-170 kr, noen steder på nettet koster dt 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Sofie93
Neida. Det gjelder bare pakker som sendes til UK. Lookfantastic får du i posten akkurat på samme måte som pakker fra strawberrynet.

Nå fikk jeg også lyst på! Er det noen som har prøvd på hår som allerede har litt volum? Type krøller.

Jeg har prøvd den, og den er utrooolig bra! Har prøvd alt fra hårspray, saltvann, skum, osv.. Men dette er det beste jeg har prøvd! Synes ikke det er så vanskelig å vaske ut jeg :P Håret blir litt tørt, men da ser det i alle fall ikke fett ut! :) Håret mitt har ALDRI sett så bra ut :P

Kjøpte den for 190kr hos frisøren her jeg bor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det gir bra volum, men håret blir MYE fortere fett. Det kan også virke litt seigt?:/ Er ikke helt overbevist:p

Samme erfaring har jeg.

Men det er virkelig et flott produkt som gir mye volum som holder seg hele dagen :)

Men håret mitt blir ganske fort fett. Tror jeg skal prøve å se om jeg finner noe instruksjonsvideoer på nett. Innbiller meg at KG har en, eller har jeg bare drømt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg hadde en kort instruksjonsvideo for en del uker siden om dete pulveret ja.

Jeg har hørt at håret ikke blir fett. litt kjedelig "bivirkning" i så fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...