Gå til innhold

Scwarzkopf osis DUST IT hår pulver

Gjest soljenta

Anbefalte innlegg

Farlig å lese dsse trådene,blir så fristet...

Inne på lookfantastic nå,men finner ikke produktet... :sjenert: Er jeg helt teit eller?Hjelp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farlig å lese dsse trådene,blir så fristet...

Inne på lookfantastic nå,men finner ikke produktet... :sjenert: Er jeg helt teit eller?Hjelp.....

Fant det først ikke jeg heller. Men søk på "dust it", så er et den rød, litt runde flaska (håper jeg). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det først ikke jeg heller. Men søk på "dust it", så er et den rød, litt runde flaska (håper jeg). :)

Takk skal du ha :-D

Prøver det jeg og da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Drammen.. Er vi helt uttafor her vi eller? Hehe.. Hva heter salongen i oslo? Kanskje jeg kan prøve samme salongen her i Drammen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Drammen.. Er vi helt uttafor her vi eller? Hehe.. Hva heter salongen i oslo? Kanskje jeg kan prøve samme salongen her i Drammen...:)

Har du ringt Klippebaren i Drammen? Tlf 32836645 Ser på nett at de reklamerer med godt utvalg av Schwarzkopf. Jeg vet at de har den på Kutt frisør på Grünerløkka, men det er i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg ble også litt påvirket av dette :(

Bestilte på lookfantastic da, ble bare 13 pund totalt, og det er jo ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ringt Klippebaren i Drammen? Tlf 32836645 Ser på nett at de reklamerer med godt utvalg av Schwarzkopf. Jeg vet at de har den på Kutt frisør på Grünerløkka, men det er i Oslo...

Tusen takk! De hadde den! Kostet bare 169,- også!! Nå ble jeg gla! Klem til deg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! De hadde den! Kostet bare 169,- også!! Nå ble jeg gla! Klem til deg!!:)

Så bra! :)

169kr er jo heller ikke ille pris i forhold til LF (ca 135kr) og da får du den med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er supert :) Merket jeg begynte å bli litt nervøs etter 4 tlfèr her!

Den kostet forresten bare 160, kom borti 9 isteden for 0.

Skal løpe bort å kjøpe den, sto veldig mye bra om den på LF også.. Gleder meg, blir artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den jeg også :) Skikkelig bra produkt, men jeg syns den blir litt seig til tider... :klø: Kan det kansje være at jeg bruker for mye da? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jeg og kjøpe! En venninne prøvde det hos frisøren nylig og ble veldig begeistret. Alle her skriver jo og at det funker!

Gleder meg til å teste - jeg liker volum! (i moderate mengder da selvsagt :fnise: )

Endret av Melania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Nå har jeg fått min. Bare prøvd en gang, men synes det ser veldig lovende ut. Men et godt tips er å teipe over noen av hullene ja, for ellers tror jeg fort det kan bli litt mye. Iallefall på mitt tynne hår!

Håret mitt ser iallefall tykkere ut, så nå får vi bare se hvor lenge det holder. Alle produkter pleier nemlig å forsvinne ut av håret mitt omtrent med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

Jeg har også :) litt vanskelig å vaske ut, men det er den definitivt verdt! Fantastisk volum akkurat der jeg vil ha det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tror ikke jeg skjønner helt hvordan denne brukes?

Er det bare pulver som du drysser ned i håret? Hvor blir det av pulveret da? "menger" det seg med håret slik at det ikke blir mer synlig i pulverform?

Og er det ingen fare for at det vil kunne se ut som flass på skuldrene av det?

Aldri hørt om det før nå jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skjønner helt hvordan denne brukes?

Er det bare pulver som du drysser ned i håret? Hvor blir det av pulveret da? "menger" det seg med håret slik at det ikke blir mer synlig i pulverform?

Og er det ingen fare for at det vil kunne se ut som flass på skuldrene av det?

Aldri hørt om det før nå jeg :sjenert:

Fra OSiS hjemmesiden:

"How to style?

Sprinkle a small amount of powder into your palms and rub together. Rake through dry hair and lift into style with matt effect. For extra root volume apply directly to the roots. For extra line separation apply more powder in small amounts where needed."

Jeg har aldri tatt det i håndflata og så gredd igjennom før... Det frisøren gjorde på meg var å ta en liten seksjon med hår (en liten stripe langs det naturlige skillet), løfte opp håret og drysse litt pulver langs røttene, og så gjenta dette et par ganger i ulike seksjoner. Man kan ta og riste håret litt mellom hendene etterpå for å være sikker på at det fordeler seg jevnt og ikke syns. Det er derimot en liten sjanse for at håret kan få et gråaktig skjær hvis man tar i for mye på ett sted, så ta litt og litt av gangen (ikke ta på i et mørkt rom som jeg gjorde en gang!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har prøvd ALT av volumprodukter, og er sånn passe fornøyd. Får egentlig like bra volum ved å tupere litt + god hårspray med mye hold.

Synes pulveret har en tendens til å gjøre håret veldig fett. I hvertfall dagen etter, det ser ikke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli skikkelig spent her. En uke siden jeg bestilte, kanskje den har kommet i dag? Lov å håpe! :)

Takk for tips alle sammen, er jo alltid litt krøll med bruken av et nytt produkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er dritgod! Må ut å kjøpe ny. Til og med mitt hår får volum :)

Magisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...