Gjest Jente18 Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei alle sammen! jeg har et "problem" kan du si. Jeg har vært sammen med samme gutten i 1 1/2 år her om dagen sa han at han villle ha en pause å være for seg selv, finne ut en del ting osv.Derfor ble det slutt mellom oss. Han sier han er like glad i meg å elsker meg like høyt enda, men vil altså være alene. Når vi besøker hverandre er det helt greit å sitte å kysse.kose men han vil altså ikke være kjærester. Hva skal jeg gjøre? Vil egentlig vente på han , la han få den tiden han trenger, vi passer sammen som hånd i hanske og han er den jeg vil ha! Derfor lurer jeg på hva dere her inne mener? Venter spent på svar:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg synes du skal la ham få være i fred og få ta den tiden han trenger. Om du vil vente eller ikke, avgjør du når du møter en annen kandidat. Dere er unge (regner med han også er på din alder) og da vil man gjerne få ta det litt med ro. Livet som voksen har knapt nok begynt, og man ønsker å se på de mulighetene som finnes. Det burde du også gjøre. Er jeg brutal med deg nå? Ja, helt sikkert. men siden du spør... Og du - ikke kos eller klin eller ha sex med ham. Det betyr at han har deg akkurat der han vil - uforpliktende, du vil ikke slutte å håpe og så er det i gang. Vil han være sammen med deg så får han være det da - ikke noe sånn "kjekt å ha" variant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis "18" er alderen din, så kan jeg bare si at hans/deres utvikling er ganske så normal. Kjæresteforhold inngått i såvidt ung alder, vil svært ofte ebbe ut. Tydeligvis så har han fått litt kalde føtter for å engasjere seg i et fast forhold, og jeg tenker du også ville fått de tilsvarende betenkelighetene underveis. Man endrer seg veldig i den alderen, spesielt i perioden mellom f eks 16-17 og 22-23 år, og det som var riktig for et år siden, bør på ingen måte være riktig i dag. I din/deres alder, så er det viktig å høste erfaringer som er viktig å ta med seg i senere forhold hvor alder, modenhet osv tilsier at man begynner å tenke mer på "ordentlige" framtidsforhold. Brustne kjæresteforhold, er en naturlig del av ungdomstiden, og er ofte ingen tragedie når man ser tilbake etter noen år. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Dere er unge. Det hender at forhold tar slutt. For meg er det vel ikke noe som heter pause, er bare en snill måte å gjøre det slutt på... Så derfor vil jeg råde deg til å leve ditt eget liv - så får du jo se om han skifter mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå