Gå til innhold

dating


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei, nå er det min tur til å være litt stresset over dette med dating, kontakt, tekst meldinger etc!

Jeg traff en fyr over nettet. Første daten var sånn passe (han har senere sagt at han var så enormt nervøs.... og vi har ledd over det, og det forklarte mye)

Andre daten var fantastisk! Middag, drinker, også ble jeg med hjem UTEN at vi hadde sex)

Tredje daten tok han initiativ til, og var søt i meldinger etc og sa at han er litt klønete til dette, så jeg måtte bare si nei. Jeg sa gladlig ja, og vi hadde nok en hyggelig kveld!!

Så, dagen etter vår hyggelige kveld, meldte vi litt. Han takket for en hærlig kveld etc.. Og jeg også.. også skrev jeg en melding der jeg må ha sagt noe som fikk han til å misforstå. For han skrev noe sånnt som at "tvetydig melding..hmm du kjeder deg??"... men jeg hadde sovnet før jeg såg den.

Neste morgen skrev jeg noe tilbake om at jeg trivdes godt i hans selskap og at jeg aldri kjedet meg med han (jeg er mye mer spontan og direkte hos han, men vi er like pratsomme begge to og skravler i vei..) og hadde lyst å treffe han igjen!

Så.. Et døgn senere har jeg ikke hørt noe.

Har han mistet piffen?? Synes det er så rart, siden det har klaffet så bra disse gangnene? Gjør gutter sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det skal SÅ lite til som en misforståelse for at han skal stikke av var det kanksje ikke det helt store likevel. Prøv å send en mld om noe helt annet da; hei hvordan går det? eller noe, bare for å se om han svarer. Tviler på at han er tom for batteri elle rnoe liksom :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Chrissy82

Det er typisk at gutter gjør sånn.. Innmari irriterende! Jeg blir så stresset og deppa hver gang det skjer. Spesielt hvis man har hatt et par hyggelige dater! Men ikke send mld til han på et par dager. Se om han tar kontakt med deg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...