brud i midnattsol Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har kjøpt en nydelig, todelt kjole. Overdelen er et relativt stivt korsett med snøring i ryggen, og innlagte bh-spiler. Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal kjøpe torselette eller ikke. Da jeg prøvde kjolen, hadde jeg ingenting under, men er litt usikker på om det kommer til å føles nakent og ukomfortabelt.... Hva gjør dere andre som har slike type kjoler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Giftet meg i en slik kjole nå på lørdag - og hadde en formsydd BH under. Fikk beskjed i brudesalongen om det ikke er plass til noe annet pga. spilene i kjolene som gjør sitt. Følte meg som en prinsesse i min kjole - gratulerer med valg av din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christinamor Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg hadde også kjole med spileliv (ikke spiler som i en bh, men nedover langs midjen), og hadde torselette. Dette var både behagelig, og kjolen satt penere enn uten - men du kan ikke få prøvd kjolen med en torselette, da? Det beste er jo å prøve det selv, så blir du i alle fall sikker.... Lykke til! Christina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christinamor Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg hadde forresten denne: http://www.dessoushouse.de/waesche-shop/De...te_030-0714.htm Chrsitina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 12. mai 2003 #5 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har bestilt samme type kjole, brud i midnattssol, som kommer denne uken her regner jeg med. Skal si fra hva jeg ender opp med hvertfall, men jeg vil tro jeg kommer til å ende opp med en eller annen form for undertøy - helst torsolette dersom det er "plass" til det og det ser pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå