Gå til innhold

Undertøy under kjole med korsett-overdel?

brud i midnattsol

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en nydelig, todelt kjole. Overdelen er et relativt stivt korsett med snøring i ryggen, og innlagte bh-spiler. Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal kjøpe torselette eller ikke. Da jeg prøvde kjolen, hadde jeg ingenting under, men er litt usikker på om det kommer til å føles nakent og ukomfortabelt....

Hva gjør dere andre som har slike type kjoler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Giftet meg i en slik kjole nå på lørdag - og hadde en formsydd BH under. Fikk beskjed i brudesalongen om det ikke er plass til noe annet pga. spilene i kjolene som gjør sitt. Følte meg som en prinsesse i min kjole - gratulerer med valg av din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christinamor

jeg hadde også kjole med spileliv (ikke spiler som i en bh, men nedover langs midjen), og hadde torselette. Dette var både behagelig, og kjolen satt penere enn uten - men du kan ikke få prøvd kjolen med en torselette, da? Det beste er jo å prøve det selv, så blir du i alle fall sikker....

Lykke til!

Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt samme type kjole, brud i midnattssol, som kommer denne uken her regner jeg med. Skal si fra hva jeg ender opp med hvertfall, men jeg vil tro jeg kommer til å ende opp med en eller annen form for undertøy - helst torsolette dersom det er "plass" til det og det ser pent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...