Gå til innhold

Vilda vil kanskje?


vilda

Anbefalte innlegg

hadde du en fin 17mai da? :flagg:

det positiver framover nå er jo at uten en liten spire i magen kan man faktisk ta en rolig pils i sola, eller et glass :vin: (fokus på det positive, ja :ler2: )

er ingen stordrikker men å gå en hel sommer uten en kald pils blir rart...og hva sier man til folk? beklager, er blitt avholds! hehe...belager meg på å kjøre mellom EL og IKM, jeg! :reise:

ha en god mandag!

Så enig så enig. Veldig greit å kunne kose seg som man er vant til :) Ser litt mørkt på å gi opp det livet jeg har levd til nå men forhåpentligvis er det uvesentlig når det erstattes av noe annet.

17.mai var som vanlig litt kjedeligere enn 16.mai. Helt normal med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest poppel
Så enig så enig. Veldig greit å kunne kose seg som man er vant til :) Ser litt mørkt på å gi opp det livet jeg har levd til nå men forhåpentligvis er det uvesentlig når det erstattes av noe annet.

17.mai var som vanlig litt kjedeligere enn 16.mai. Helt normal med andre ord.

jeg bytter gladlig ut øl og vin med et frø i magen :jepp:

men redd jeg vil gå tom for lure unnskyldninger i løpet av sommeren hvis det skulle klaffe...og mellom TR og EL. MYE fest med gamle venner sånn i sommerhalvåret! :skaal: skal jobbe masse og da kan jeg skylde på det, hvertfall :lur:

tilbragte 16 med eksamenslesing, jeg... 17 mai feiret jeg inne, jeg...perfekt i drittværet :regn: (17 er alltid litt nedtur...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo også gjerne hat et frø i magen. Tror jeg. Eller vet jeg. Men føler litt på det enda. Blir spennende å se denne måneden. Er på dag 13 nå og temper hver dag. Regner med EL på ca dag 26. Føler på meg at det klaffer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel
Tror jeg. Eller vet jeg.

hihi :fnise: kjenner igjen den følelsen, ja

26 er jo rett rundt svingen, da er det bare å jobbe på da :sengekos::lur:

*krysser fingre *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise: kjenner igjen den følelsen, ja

26 er jo rett rundt svingen, da er det bare å jobbe på da :sengekos::lur:

*krysser fingre *

Temperaturen falt i dag, til det nivået jeg pleier å ha før eggløsning.

Så da ble det :sengekos: i dag tidlig. Får vel ta en runde til for å være sikker. :)

Hvilken dag er mest treffsikker? Samme dag som tempen faller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen har ikke gått opp over normalt nivå så lurer jeg på om det ikke var EL likevel. Reiser bort på søndag, alene. Kanskje det ikke ble noe denne mnd heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest poppel

hei :sol:

blir spennende å se rundt IKM da!

skal du langt av sted?

*krysser fingre for klaff for Vilda og mannen*

ha en god dag i det fine været :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
hei :sol:

blir spennende å se rundt IKM da!

skal du langt av sted?

*krysser fingre for klaff for Vilda og mannen*

ha en god dag i det fine været :sol:

:klemmer:

Merkelig temperaturkurve men det tror jeg helst skyldes det varme været. IKM er 3-4 dager og jeg tror ikke det ble klaff denne måneden. Ikke den største innsatsen rundt :sengekos: så da er det ikke annet å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynet håp når dag 36 passerte uten TR, men i dag så kom hun. Så da er det vel bare å bryte seg på en ny PP. Rakk å tenke ganske mye i går så tror jeg er bedre forberedt til neste gang. Ble litt trist når TR kom i dag. Men bare litt. Det gjelder å holde motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...