Gå til innhold

Vilda vil kanskje?


vilda

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest her i noen måneder og latt tanken modnes er det på tide å lage sin egen bok. Vi prøver litt nå men får se om nervene holder.

På mange måter passer det veldig bra å bli foreldre men det er noe med det å gi slipp på det livet vi lever nå. Skummel men besnærende tanke.

Jeg er 27 og mannen 36. Godt etablerte med hus og jobb og bil og ringer.

Har tempet i flere år som prevensjon, noe som har ført til at jeg er veldig usikker på min egen syklus.

Kan se ut som jeg har veldig lange sykluser men med kort lutealfase.

Mener EL er denne uka så nå får vi se hva som skjer. Litt :sengekos: blir det i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen i gjengen. Det med sykluser er ikke så greit alltid du,det kan jeg skrive under på.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen i gjengen. Det med sykluser er ikke så greit alltid du,det kan jeg skrive under på.

:)

Takk for det :) Blir spennende tider dette ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Lykke til som prøver og med nystarta dagbok!

Takk for hyggelig velkomst!

Nå er nok EL utvedydig over og jeg tror ble ikke nok tid til :sengekos:. Tviler veldig på at vi klarte det denne perioden. Men man kan vel aldri vite helt sikkert.

Vi takler ikke dette med å måtte gjøre det på riktig tidspunkt, det blir et press. Hvordan får dere det til å fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt info for ordens skyld.

Syklus varierer mellom 37 dager og 30-33 dager annenhver gang. Ut fra temp virker som om jeg har EL bare hver 2.gang og da med kurt lutealfase. Har ikke brukt tester enda.

Sluttet på p-sprøyte våren 2005, kroppen ble normal igjen fra høsten 2006. Startet temping vinteren 2007 som prevensjon.

Tror p-sprøyten har kjørt kroppen min i grøfta og er årsaken til den ustabile syklusen. Før p-sprøyte gikk jeg på piller i 7 år, så det er så lenge siden jeg hadde en upåvirket syklus at jeg ikke vet hvordan den var den gang.

Endret av vilda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig med ustabile sykluser. Syns man hører om mye problemer for de som har gått på sprøyta. Men vi krysser fingrene for at det snart går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og velkommen som dagbokbruker her! :vinke:

Lykke til med prøvingen og satser på at det ikke tar for lang tid før det klaffer!

Stå på! :humpe::duskedame::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra temperaturene mine ser det ut som jeg hadde EL på dag 26 i denne syklusen. Skal bli langt flinkere til å tempe neste syklus så jeg har bedre oversikt.

Hvor mange dager må det være mellom EL og mens for å være fruktbar? Det er lutealfasen, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

hei!

grattis med bok :goodbye:

blir spennende å følge deg, håper det klaffer fort :jepp:

er det første PP?

vi tenkte egentlig å begynne prøving i juli, men ser ut som at det blir start denne mnd da ingen av oss egentlig vil vente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

grattis med bok :goodbye:

blir spennende å følge deg, håper det klaffer fort :jepp:

er det første PP?

vi tenkte egentlig å begynne prøving i juli, men ser ut som at det blir start denne mnd da ingen av oss egentlig vil vente :ler:

Takk for det! Jo, første PP her. Nå tar jeg et glass vin siden jeg er rimelig sikker på at det ikke klaffet denne gangen. Men jeg har hatt EL og er i grunn fornøyd med det. Flink til å tempe har jeg også vært i det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 36 i syklusen nå og ingen tegn til mens. Har ikke hatt lengre sykluser enn 37 dager etter p-sprøyte så om jeg fortsatt venter på IKM etter i morgen begynner jeg vel å håpe på noe annet. Skal bort i helga men tar med en test om det ikke skjer noe før vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest poppel
Dag 36 i syklusen nå og ingen tegn til mens. Har ikke hatt lengre sykluser enn 37 dager etter p-sprøyte så om jeg fortsatt venter på IKM etter i morgen begynner jeg vel å håpe på noe annet. Skal bort i helga men tar med en test om det ikke skjer noe før vi reiser.

hvordan gikk det? så spennende :jepp:

:popcorn::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen:

(bedre sent enn aldri)...

Håper det klaffer fort for dere! Jeg har en liten prøvepause etter SA selv, men håper å komme sterkt tilbake snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen holdt seg såpass lenge at jeg kjøpte en test på vei hjem fra jobb på fredag. Men i løpet av kvelden så ble det hele forløst og en ny periode startet. Ikke uventet, men litt kjedelig likevel. Nå har jeg et par ubrukte tester som forhåpentligvis gir riktig resultat neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så kjedelig da!

:troest:

håper det klaffer neste mnd, da :jepp:

Det håper vi også. Inntil videre nyter vi våren!

Endret av vilda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

hadde du en fin 17mai da? :flagg:

det positiver framover nå er jo at uten en liten spire i magen kan man faktisk ta en rolig pils i sola, eller et glass :vin: (fokus på det positive, ja :ler2: )

er ingen stordrikker men å gå en hel sommer uten en kald pils blir rart...og hva sier man til folk? beklager, er blitt avholds! hehe...belager meg på å kjøre mellom EL og IKM, jeg! :reise:

ha en god mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen som prøver ;)

Fler som har ustabile sykluser her ser jeg :( Jeg har slitt med det siden jeg sluttet på p pillene i mars i fjor...

Krysser fingerne for stabil syklus med el neste mnd for deg! Moro å følge med på andre prøvere også :)

Ha en fortsatt fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...