Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg sitter å kikker inne på strawberrynet for å finne en bra hudkrem. Det er jo så mange merker å velge i! Er det noen som kan anbefale et merke? Jeg har normal hud, litt tørr på enkelte partier. Tidligere så har jeg brukt Dr. Hauschka, men vil prøve noe annet nå. Ikkepålogget Indira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Fins sikkert mye fint, men jeg sverger til Essex hudlotion fra apoteket. Lett, parfymefri krem som er suveren. Gir mye fukt og ikke noe allergi. Den koster omtrent 70 kroner og er ei stor, rosa flaske. Holder i evigheter. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 En klassiker er Hydra Floral, den passer de fleste. Jeg har vært hos hudpleiere å fått prøve på forskjellige kremer, og kjøpte deretter den kremen jeg likte best(Hydra Floral). Fikk selv en pakke fra strawberrynet i dag, det tok 6 dager fra jeg sendte bestillingen. De hadde endret verdien på pakken så jeg slapp å betale toll/moms! Skal bestille mer derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girl-Next-Door Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har samme hudtype som deg. Er kjempe fornøyd med Biotherms Aquasource og Dermalogicas krem for tørr hud (husker ikke navnet...) Spør om prøve hos hudpleieren (Dermalogica) eller parfymeriet (Biotherm) Det er en jungel av kremer å velge mellom, så jeg skjønner godt at du sliter med å finne en som passer deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 12. mai 2003 #5 Del Skrevet 12. mai 2003 Kjenner ikke noe til strawberrynet, men bruker selv Vinéfit fra Lancôme, og den synes jeg er supergod! Har lignende hudtype som deg, typisk blandingshud. Lykke til på jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. mai 2003 #6 Del Skrevet 12. mai 2003 Er enig med Amelie, Vinefit er god! Passe solfaktor, og er veldig lett på huden, men gir likevel nok fuktighet. Den har roet ned huden min, som tidligere pleide å få tørre flekker i stressperioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #7 Del Skrevet 12. mai 2003 Elizabeth Arden Perpetual Moisture Cream 50ml + Hydrating Mask 50ml + Eight Hour Cream 30ml 3pcs : Dette var på tilbud hos Strawberrynet. Totalt kr 235,- for alle tre delene. Har tenkt og kjøpe 8hc uansett, men dette virket jo som et bra tilbud da. Noen som har prøvd dagkremen og vet om den er bra. Jeg har helt normal hud. Kan jeg satse på at de reduserer prisen til under kr 200? Har litt angst for å få en gedigen ekstra regning i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2003 #8 Del Skrevet 12. mai 2003 Er det noen som kan fortelle meg prisen på Hydra Floral her i Norge? Lurer altså på hvor mye det er å spare på å bestille denne på strawberrynet. Dere som har fått redusert verdien på pakkene deres: hvor mye over kr 200 handlet dere for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mai 2003 #9 Del Skrevet 12. mai 2003 Elizabeth Arden Perpetual Moisture Cream 50ml + Hydrating Mask 50ml + Eight Hour Cream 30ml 3pcs : Dette var på tilbud hos Strawberrynet. Totalt kr 235,- for alle tre delene. Har tenkt og kjøpe 8hc uansett, men dette virket jo som et bra tilbud da. Noen som har prøvd dagkremen og vet om den er bra. Jeg har helt normal hud. Kan jeg satse på at de reduserer prisen til under kr 200? Har litt angst for å få en gedigen ekstra regning i posten... Jeg har prøvd dagkremen. Den er knallgod (har litt tørr hud, men den skal passe nesten alle hudtyper, det er ikke olje i den) Kommer til å fortsette å kjøpe den. Supertilbud forresten. Jeg betaler 240 kroner bare for ansiktskremen i Norge, og da får jeg 40% rabatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. mai 2003 #10 Del Skrevet 12. mai 2003 Hydra Floral koster ca 330 i Norge (tube), og ca 260 på Strawberrynet. (SN). Det var en emulsjon(?) krem på SN som visstnok er en tynnere utgave av HF, men virker på samme måten. SN sender portofritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 13. mai 2003 #11 Del Skrevet 13. mai 2003 Anbefaler deg og å ta en titt på denne siden: www.essentialdayspa.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. mai 2003 #12 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg anbefaler rett og slett Atrix med kamille. Den er utrolig bra. Pris: uhmm....husker ikke helt men tror ca.40 kroner. 100 ml. Kjøpes på apotek. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 13. mai 2003 #13 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg bruker Perpetual Moisture fra Elizabeth Arden. Den er kjempebra! Jeg er en av dem som har slitt litt for å finne en krem som passer til min hudtype. har litt sånn blandingshud. Jeg er veldig fornøyd med denne. Kommer absolutt til å fortsette med den. Hm, tror jeg må sjekke ut dette nettstedet. I Norge koster bare kremen kr 405,-!! Fikk akkurat en venninne til å kjøpe den for meg på båten, og der kosta den 289,-. Både masken og eight hour cream er kjempe bra, så du bør prøve den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 13. mai 2003 #14 Del Skrevet 13. mai 2003 men du, jeg prøvde å finne dette tilbudet, men jeg finner ikke denne kremen. Hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 13. mai 2003 #15 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg anbefaler rett og slett Atrix med kamille. Den er utrolig bra. Pris: uhmm....husker ikke helt men tror ca.40 kroner. 100 ml. Kjøpes på apotek. :D Er ikke dette en håndkrem?? Trodde det var ansiktskrem det ble spurt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 13. mai 2003 #16 Del Skrevet 13. mai 2003 Her er en link til dette tilbudet: http://secure.strawberrynet.com/gifts/gifts.asp også klikk på top10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. mai 2003 #17 Del Skrevet 14. mai 2003 Er ikke dette en håndkrem?? Trodde det var ansiktskrem det ble spurt etter? Tror det er håndkrem ja.. Den anbefales IKKE i ansiktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 14. mai 2003 #18 Del Skrevet 14. mai 2003 Takk for mange gode tips! Hva med Shiseido? Noen som bruker det. Jobber sammen med en tidligere hudpleier som sverger til dette og Kanebo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 14. mai 2003 #19 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis du ikke er nødvendigvis ute etter noe fancy-schmancy så skulle BodyShop's gulrot krem være tingen. Veldig god til blandings hud (som jeg har, litt tørr, litt fet , litt normal..) Har fått veldig fin hud i ansiktet etter bare noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå