Gjest Dana Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei Jeg har fryktelig lyst til å registrere meg i et modellbyrå. Jeg har desverre ikke fotomodell proposjoner, men tenkte på et register for reklame, aktmodell osv. Noen som har tips om hvor man kan registrere seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Top Models Blique Models Net Studio Every Body Modell&CastingAgentur Casting.no Heartbreak Models Mode De Paris Modell & Showbiz-registeret Nordic Casting Norwegian Models Prestige Modellbyrå Team Modellbyrå ...for å nevne noen. Har du prøvd å gjøre et søk selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 For oppdrag som aktmodell kan du ta kontakt med kunstskoler i nærheten, og høre hva de trenger. Husk at i den "bransjen" der er det særdeles mye snusk. En mengde uprofesjonelle menn som nyter godt av nysgjerrige små-damer til dette - ikke vær naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Her et nystartet byrå, ellers har vel livets datter nevt alle de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dana Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Yes, har søkt på modellbyrå og vært å kikket litt på div. nettsider. Men er det noen som har erfaring med noen byrå? Vet jo at det er en del usæriøse aktører i bransjen, og dem vil jeg helst unnga.... Dana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Her et nystartet byrå' date= ellers har vel livets datter nevt alle de andre Hun som driver dette kjenner jeg bittelitt (er ikke meningen å drive reklame assa men hun spør jo) det er hvertfall ingen ekle misbrukende menn med i bildet, det kan jeg skrive under på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå