Eowyn Skrevet 11. mai 2003 #1 Del Skrevet 11. mai 2003 Nå er eksamensdagen her, så imorgen braker det løs. :o Skal jobbe med eksamen i 3 dager, så da tror jeg det er liten sjanse for at jeg er så mye på KG (er så lett å glemme seg bort da, tiden flyyyr på eksamen!!) Men på onsdag er jeg tilbake igjen, hvis ikke eksamen tar helt knekken på meg da. Ses på onsdag da!!!! Klem fra Eowyn :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Lykke til da :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. mai 2003 #3 Del Skrevet 11. mai 2003 Lykke til vennen Det skal nok gå bra serru :D Stor klem og lykkeønskninger fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2003 #4 Del Skrevet 11. mai 2003 Masser av lykkeønskninger til deg fra meg...Gled deg til følelsene på onsdag når du er ferdig! Dette kommer til å gå bra - jeg skal tenke på deg og sende gode vibber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2003 Takk for det Mie, Diva og Kverula!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #6 Del Skrevet 11. mai 2003 Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mai 2003 ENDELIG ferdig med eksamen!!!!!!!!!!!!! Var deilig å få levert den ifra seg klokken 10 idag. *danser rundt med et stort glis* Det har iallefall vært noen lange 72 timer, trodde aldri vi skulle bli ferdig jeg... :o Men nå er eksamen levert, så da er det bare å vente på resultatet!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. mai 2003 #8 Del Skrevet 15. mai 2003 Velkommen tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. mai 2003 #9 Del Skrevet 15. mai 2003 Ja, velkommen tilbake Tenker det går kjempebra med dere jeg Du er så flink atte :D Vi snakkes:) Stoor klem fra Diva:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. mai 2003 #10 Del Skrevet 15. mai 2003 Deilig å være ferdig da? Jeg har hatt tre, to igjen :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 15. mai 2003 #11 Del Skrevet 15. mai 2003 gratulerer med vel overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 15. mai 2003 Takk for det jenter. Er deilig å få denne her overstått, den er virkelig slitsom! Kaller den bare 72-timers examen... Så om et par uker skal jeg forsvare den muntlig, så etter helga er det vel bare å begynne å lese litt igjen! Men etter den er jeg finito, ingen flere eksamener dette skoleåret. Kattastrofe, I know the feeling...Er bare å stå på, så går det så fint atte! :blunke: Vi får støtte hverandre vi eksamens-jenter. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå