Gå til innhold

møteplasser på nett


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har profil på et plasser ala blink, o.l. Jeg er veldig sjenert, og tør igrunnen ikke ta kontakt med folk noe særlig.. Men det er jo noen som tar kontakt med meg. Men hva gjør man hvis man ikke er interessert i å ha kontakt med dem som tar kontakt?

Jeg får blant annet poster fra noen fyrer som ikke er helt min stil.. Hverken når det gjelder vennskap eller mer. De er vennlige og hyggelige altså, men uinteressante lell. Hadde de vært uhøflige eller ufyselige hadde jeg ikke hatt kvaler ved å bare la være å svare, men når de er snille gutter så får jeg dårlig samvittighet ved tanken på å bare overse dem.. I tillegg til at jeg ikke har lyst til å få rykte på meg som overlegen og arrogant..

Hva gjør dere når dere ikke er interessert, og samtidig ikke har lyst til å være ekkel?

Jeg har i tillegg kontakt med en fyr som -er- interessant.. Og det er jo enda skumlere.. Er redd for å jage ham vekk. Virke "desperat" ved å svare for fort på postene.. og redd for at han skal tro jeg ikke er interessert hvis jeg venter for lenge med å svare.. Gud bedre så hjelpeløs jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mathea_*
Jeg har i tillegg kontakt med en fyr som -er- interessant.. Og det er jo enda skumlere.. Er redd for å jage ham vekk. Virke "desperat" ved å svare for fort på postene.. og redd for at han skal tro jeg ikke er interessert hvis jeg venter for lenge med å svare.. Gud bedre så hjelpeløs jeg er..

Husk at han mest sannsynlig er på denne møteplassen av samme grunn som deg. At han vil treffe noen! Og om han tar kontakt med deg så jager du ham ikke bort ved å svare raskt. Dere er jo begge der fordi dere vil treffe noen!!! Du jager ham kanskje heller bort ved ikke å svare raskt.... Husk at det finnes andre jenter der som kanskje tørr å vise mer interesse tilbake....?? Meningen er vel at du skal vise at du er intressert hvis du er det og at du sier ifra hvis du ikke er det, så slipper også folk å kaste bort tid og håp på noen som ikke mener noe med det.

Svar når du føler for det og vær 100% ærlig og deg selv. Det er viktig med tanke på at du kanskje skal treffe noen IRL etterhvert. Du kaster bort tiden din om du skal "late som" om du ikke er interessert når du i virkeligheten er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det Gjest_Mathea_* skriver.

Ang det med å avvise de som ikke er interessante, skriv på en pen og voksen måte at du ikke er interessert :) Eller at dem ikke der din type. Men vær ærlig.

Ang det med han fyren som er interessant, du skremmer han ikke vekk ved å skrive fort tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...