Gå til innhold

Tanker og opplevelser fra livet mitt


Lady_Z

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne på Kvinne guiden. Mange måneder siden faktisk.

Men akkurat nå er jeg i en fase av livet mitt der jeg kunne tenke meg å dele litt av meg selv med andre. Håper dette blir en dagbok nettopp du vil følge med på!!

Jeg er en jente på 22 år fra Bergen. For tiden er jeg samboer uten barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet ut at jeg må begynne et nytt liv. Det livet jeg har pr. dags dato er fryktelig kjedelig. Jeg har sluttet på fotball og skal heller begynne på trenings studio. Jeg vil gjøre det slutt med samboeren min og starte med et liv der jeg ikke bare sitter hjemme og glor på en pc. Jeg skal ta opp igjen dykkingen og rett og slett bevege meg fremmover. Jeg føler jeg har stangnert en stund nå, og føler at det er på tide at noe skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra studietur i oslo. Det var herlig med tre dager i nye omgivelser, på hotell :) Ikke det at jeg lærte spesielt mye på de skolerelaterte tingene, men men. Togturen hjem i går kveld var tung og kjedelig. Jeg hadde egenltig ikke lyst å komme hjem til hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest hyggelig

Hei, hei. Titter innom og synes du er heldig som skal på sydentur snart:) Her i byen ser det nemlig ikke ut til at man blir brun på en stund..!

Gratulerer med dagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...