Gå til innhold

Tenner på menn som har ligget med mange

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ja, jeg gjør faktisk det... Jeg synes det er litt pirrende og opphissende og vite at "han" har hatt mange ONS. Jeg tenker at han må være erfaren og god i senga, og blir kåt av det.

Sykt? Ja, kanskje litt, men utrolig pirrende..Hva sier dere damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Samara

Kjæresten min har ikke vært sammen med så mange andre han, men jeg tenner nå på han likevel! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke missforstå meg Cilia. Med "ham" mente jeg ikke kjæresten min, for han blir jeg selvfølgelig også kåt av (og har vel ligget med sånn passe menge), men jeg mener andre jeg kanskje synes er kjekke og som jeg vet har ligget med mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kan ikke forstå at han kan være så god i senga?

Hvorfor har han ikke dame da?

Nei,de bare peisr på og lærer ikke å vite hva damene liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicki

Jeg tenner ikke noe mer om jeg vet at en mann har hatt sex med mange. Tror jeg ville foretrukket at han ikke hadde hatt så mange. Ville blitt mer tent av å vite at jeg ikke bare var et nummer i rekken.

Har ikke hatt så mange sexpartnere selv og er glad for at samboeren min heller ikke har hatt så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zita, det er nok bare i dine våte drømmer folk vet hva du liker....

Dessverre, sånn er det. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jord, jeg tror jeg kanskje skjønner hva du mener med mange damer og god erfaring - og at det kan virke tennende.

Men jeg føler meg igrunnen ganske unik og har mine beste seksuelle opplevelser med menn som kjenner meg og vet akkurat hva jeg liker. Og jeg har det på samme måten med han.

Om en fyr har samlet seg masse erfaring fra en haug med andre damer hjelper gjerne ikke akkurat meg bestandig. Selv om det er greit å ikke være helt grønn da... Premature sædavganger f.eks. blir man gjerne avvent med sånn etterhvert som erfaringen kommer. Uten at det trenger å være med en drøss av andre damer.

Igrunnen blir det der med mange ONS lett koblet til større sjanse for å pådra seg kjønnssykdommer i mitt hode (hvilket er litt...avtennende). Selv om jeg egentlig vet at det slett ikke behøver være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zita, det er nok bare i dine våte drømmer folk vet hva du liker....

Dessverre, sånn er det. =(

...men det var en artig drøm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kanskje er litt pirrende, er nettopp det at jeg er en i rekken. Litt sånn frekk tanke. Men da er jeg selvsagt bare ute etter det samme :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror i grunn at erfarenhet har lite med hvor gode de er i senga. Den beste elskeren er den som forstår seg på nettopp deg!!

Vi kvinner liker så UTROLIG forskjellige ting. Kanskje den erfarne mannen har ligget med kvinner som elsker ting du simpelthen avskyr!!

Men for all del...å tenne på slike menn er jo forskjellig fra å forvente en superelsker bare fordi de har hatt mange elskerinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenne på menn som har ligget med mange?

ÆSJ

Synes det er motbydelig med gutter/mannfolk som har hatt seg med halve byen og utallige ONS. Kunne ikke falt meg inn og bli "en i rekka".

For meg er det turn OFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ganske kult å faktisk vite hva man tenner på, Midnattsol.

All respekt til dem, hva? ( så lenge tenningen involverer folk som kan ta ansvar for seg selv og det skjer frivillig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hetti

Tenner og tenner, vet han har hatt utrolig mange!! Men å tenke på det..nei faen heller!!! :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSSSSSSSJ!!!

Den tanken tente ikke meg!!

I mine øyne er det en som er utbrukt om man har ligget med så mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle, så nyansert, du. :roll:

Horebukk, er ikke det en som betaler for det som blir gjort for han? Horebukk, impliserer ikke det at dem han ligger med er horer?

Herlighet, trodde vi var ferdige med å kalle folk for horer og horebukk for deres aktive sexliv... Noen tenner på å ha èn for seg selv, andre tenner på å ha mange.

Om det ikke passer deg med flere, er det vel ikke vits å tråkke andre ned i skiten med kallenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, trodde vi var ferdige med å kalle folk for horer og horebukk for deres aktive sexliv... Noen tenner på å ha èn for seg selv, andre tenner på å ha mange.

Om det ikke passer deg med flere, er det vel ikke vits å tråkke andre ned i skiten med kallenavn?

Zita!

Er du fornøyd nå??

Jeg vil på ingen måte tråkke noen ned i skitten!!

Men det var min mening og synspunkter!

Trodde jeg kunne si det jeg mente på denne siden.

Hjelpe meg om man skulle ta seg nær av alt som ble skrevet her!!

Da skulle jeg ha holdt meg unna KG!!

Pst! Kjært barn har mange navn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...