Løven Skrevet 11. mai 2003 #1 Del Skrevet 11. mai 2003 Fikk høre av vår toastmaster at fra gammelt av så var det vanlig at bruden startet bryllupsvalsen sammen med sin far, og at han etter en stund gir fra seg bruden til brudgommen, og at de nygifte fortsetter valsen ut. Blir på en måte litt av det samme som skjer i kirken, når brudens far overleverer bruden til brudgommen ved alteret. Synes dette hørtes veldig fint ut, så vi kommer definitivt til å gjøre det. Så får pappa liksom to store overleveringer å være med på. Det tror jeg han også setter stooor pris på. Så nå får jeg øve på valsen med både pappa og tilkommende. Kanskje fler vil henge seg på denne gamle tradisjonen og gjøre den ny igjen? Så blir det jo litt overraskende for gjestene også vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Mulig det er en eldgammel tradisjon, men når pappa har gitt meg vekk i kirken føler jeg det blir feil å bli gitt vekk en gang til... Jeg vil danse bryllupsvals ene og alene med min nybakte ektemann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 11. mai 2003 #3 Del Skrevet 11. mai 2003 Må bare stille meg bak Anitacath på dette spørsmålet!!! Bryllupsvals danser jeg bare med min Kjære!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 11. mai 2003 #4 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg er enig med Anitacath her! Vi skal starte brudevalsen sammen, som vår aller første dans sammen som mann og kone Hos oss blir det nok brudens far som får første dansen ETTER brudgommen! Synes det er finest og mest romantisk sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå