Gå til innhold

Går det an å få bort fregner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg lurer veldig på om det finnes noen slags måte å bli kvitt fregner på? Jeg har en del fregner i ansiktet, og det plager meg veldig! Finnes det noe behandling, kremer, kjerringråd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt feil svar,men jeg klarer ikke å la være ... På P3 fortalte de her forrige dagen at det er kommet en egen fregnepenn på markedet. Fregner er in! Sånn kan det gå: Ikke gjør noe med fregnene dine, du er hot :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også masse fregner, og jeg husker at jeg i tenårene brukte en del energi for å dempe dem noe. En gang forsøkte jeg meg på en blanding med havregryn og kulturmelk, et kjerringråd (la det på som en maske). Helt bortkasta, selvsagt. Fregner er, som forrrige innlegg forteller om; for tida HOT! Og trøst deg med at fregner i noen tilfeller dempes med alderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Michael J klarte jo å bli kvitt fregna som dekket hele kroppen hans, så det går vel an på et vis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael J klarte jo å bli kvitt fregna som dekket hele kroppen hans, så det går vel an på et vis.

Og han har ikke noen nese. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde selvfølgelig håpet at noen hadde oppskrift på den ultimate fregnefjerningskremen, eller noe sånn :lol: Men det var jo selvfølgelig fint å høre at fregner faktisk er IN...Jippi, jeg er trendy :blunke: Jeg synes faktisk fregner er fint på andre, synes det ser friskt ut! Men jeg misliker det på meg selv :x Så tips og gode kjerringråd er fortsatt velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei trendy frøken m fregner!

Jeg fant kjerringrådene (de mislykkende maskene jeg snakket om) i en bok om ... kjerringråd, fra biblioteket. Let der, og du vil sikkert finne noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var ei som skrev om dette i et tidligere innlegg, hun skulle fjerne fregner med laser. Mer vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Lancôme har lansert en fregnepenn. Heldigvis trenger jeg ikke bruke penger på den :D

Til deg som spurte: Det går sikkert an på en eller annen måte, men det er sikkert rådyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert an å fjerne fregner, men det er temmelig omfattende greier.

Jeg valgte både av bekvemmelighetshensyn og av hensyn til lommeboka å gå for en krem som smøres på fregnene morgen og kveld, og bleker dem. Aberet er at en må være veldig forsiktig med sol, fordi fregnene vil kunne bli synlige igjen. I mitt tilfelle sitter de samlet i en bart på overleppen, og det er denne uheldige sammenstimingen jeg vil gjøre et forsøk på å viske ut. Det lette drysset over nesen tror jeg det er best å la være i fred...

En slik krem fåes på resept fra hudlege, og er steindyr!

Det er også temmelig sterke saker, og mange kan oppleve bivirkninger.

NItha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fregner, bruker lancome sin fregnepenn allikevel for å framheve de... Men hvis man bruker foundation så synes de ikke så godt! Laser er jo en mulighet ja... flere alternativer enn det har jeg ikke hørt om

Bradshaw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Gjest_Stine_*

Jeg søkte etter ett kjerringsråd om du vil prøve det..

"Press modne blåbær til en tynn grøt. Legg den på fregnene om kvelden før man går til sengs. Masken vaskes av igjen neste morgen, dettes gjentas om nødvendig. I tillegg er det et tips å vaske ansiktet regelmessig med sitronsaft."

Håper det er til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carice

Det må vel bli fryktelig grisete på sengetøyet? Ligge med blåbærgrøt i ansiktet? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg synes det er kjempefint med fregner jeg :) har endel selv,og har lært meg å bli glad i de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 år senere...
Gjest julia

hei jeg har to fregner i ansiktet som jeg vil fjerne bort for alltid hvor kan man få den bort? også vis man fjerner bort hos legen kan man fregnene i gjen på ansiktet? får man ar etter at man har tat bort fregnene? hopper dere gir meg et godt svar;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har to fregner i ansiktet som jeg vil fjerne bort for alltid hvor kan man få den bort? også vis man fjerner bort hos legen kan man fregnene i gjen på ansiktet? får man ar etter at man har tat bort fregnene? hopper dere gir meg et godt svar;D

Hvis du skal ha bort fregnene så må de skjæres bort, noe som ikke er anbefalt. Da vil du få arr, tviler på at noen lege vil gjøre det.

Du kommer nesten garantert til å få nye, har man først fått noen så kommer det flere. Fregner er genetisk.

Lær deg å aksepter at du har fregner, de aller fleste mennesker har litt eller mye fregner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får masse fregner på nese og kinn når jeg sitter ute i sola nå, og jeg elsker det. :fnise:

Men det finnes sikkert metoder for å fjerne de òg, rart hvis ikke, men aner ikke hvordan da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...