Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #21 Skrevet 22. april 2008 Jeg sa jo at du ikke skulle plukke!! (he-he...)
siebaeo Skrevet 22. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. april 2008 Jeg sa jo at du ikke skulle plukke!! (he-he...) Ja.. hehe, det er sant.. Selvbeherskelse kom til meg!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #23 Skrevet 22. april 2008 Smør på et tynt lag honning før du legger deg. Det er litt upraktisk og glinsende når du er på jobb men det lindrer.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #24 Skrevet 22. april 2008 Anbefaler Essenza Aloe -vera gel. Det er det eneste som hjalp på meg da jeg fikk soleksem. Slapp å bruke kortison, for det forsvant nesten med en gang. Prøvde masse kjerringråd fra å smøre på tran, yoghurt og tomat. Men det ble bare værre. Når jeg prøvde andre aloe-vera gel`er så svei det bare mer. Men denne er det bare brukt det innerste i planten.
siebaeo Skrevet 22. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 22. april 2008 Er det soleksem du har da?? Nei er ikke eksem. Det har jeg hatt på kroppen før så jeg tror jeg kan være ganske sikker på det. Dette er 1. grads forbrenning, solbrenthet.
siebaeo Skrevet 22. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 22. april 2008 Hvor kjøper du Essenza Aloe -vera gel?
Gjest Bond Skrevet 23. april 2008 #28 Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg er nok litt sent å tipse, men lurte på en ting: siden ingen anbefalte dette, selges det ikke Panthenol i Norge? Jeg har en sånn, det er en skum-spray, kjøpte den da jeg var på reise et par år siden, var UTROLIG god da jeg ble litt brent. Kunne gjerne tenke meg å kjøpe en flaske til, så lurte om det er noe kjente greier i Norge også? Endret 23. april 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #29 Skrevet 23. april 2008 Essenza Aloe-vera gel kjøpes på apotek. Har bare sett at Allianceapotekene har den. Sånn skum-spray har de også fått på apotek her i norge. Husker ikke hva den heter, men det begynner på B. Du har sett den reklama på tv hvor mammaen smører ryggen til den lille jenta?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #30 Skrevet 23. april 2008 her er en link til skumsprayen forresten. Becur heter den. hehe
Gjest Redd jente Skrevet 13. januar 2011 #31 Skrevet 13. januar 2011 Hei! Det samme har skjedd med meg nå, og dette er den andre dagen jeg er brent. Sviingen har heldigvis gitt seg, men jeg er fortsatt rød og ganske hoven. Mest i kinnene og rundt øynene (øvre neseparti også). Jeg er utrolig spent på hva som kommer til å skje videre. Jeg holder meg hjemme fra skolen for å smøre meg ofte med fuktighetskrem osv. Men hvordan gikk det med deg til slutt? Hvor lang tid tok det før du så normal ut igjen? I går kveld så jeg nesten normal ut, men i dag våknet jeg opp med hovent ansikt.. Jeg visste heller ikke om jeg skulle le eller gråte, men det endte opp med at det meste av dagen gikk til gråting. Jeg vil bare se normal ut igjen! Trenger hjelp. Fant du noe du synes hjalp bra mot rødheten eller hovenheten? Jeg smører jo med fuktighetskrem veldig ofte for ikke å tørke ut..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå