Gå til innhold

Er så sinnsykt forvirra!


Gjest Gjest_Lilli_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilli_*

Uff, er rimelig utenfor nå.. Møtte en fyr ute for en liten stund siden. Vi prata og dansa hele kvelden, og han ble med meg hjem. Det endte med at vi hadde sex.. Dagen etter gikk han utpå ettermiddagen, men ingen av oss spurte om nr til hverandre.. Jeg hadde lyst, men turte ikke :sjenert: Et par dager etter møter jeg han igjen, og kjemien(innbiller jeg meg i alle fall) er der igjen.. Vi er sammen denne natten også, og det var helt utrolig(faktisk..)

Jeg har ikke turt å ringe han eller sende mld, og håper vel han skal gjøre det.. Men hvis han overhodet ikke var interessert hadde han ikke blitt med en gang til eller??? Åhh.. jeg er så betatt at jeg går i ring rundt meg selv her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Man kan faktisk ha en utrolig fantastisk natt med en fyr uten at det er noe mer der enn som så.......

Kjemien du merka som "var der igjen" gikk ut på at dere hadde nok en fantastisk natt sammen.

Joda,han er jo intr...i å ha sex med deg uten noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så fascinert. Hvordan er det mulig at noen jenter fortsatt ikke skjønner tegninga?

Du kan jo ikke begrunne noe med at "ellers hadde han ikke kommet". Han skulle jo ha sex! Klart han kommer opp med deg da :)

Utfra det du forteller, så var dette altså bare sex. Ikke forvent noe mer med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke vet jeg. Nå tikka det akkurat inn noen meldinger her likevel ;) Han vil treffe meg, så i morgen skal vi ut på middag.. Mulig han bare er interessert i sex, men det finner jeg vel ut av. Jeg er fullt klar over at mange kun er ute etter sex, både gutter og jenter, men jeg fikk liksom litt andre vibber fra han i tillegg.. Så får vi se om jeg tar helt fullstendig feil eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til, ikke alle gutter er bare ute etter en ting. ser at folk hopper veldig fort til konklusjoner her, men det er vel ikke så uvanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmmh, skeptisk..

Min erfaring med slike gutter hvor alt går ut på sex er relativt dårlig. Det blir som regel med sexen. Har surret med en fyr dødslenge nå. Hadde riktignok avtalt å ha et ff-forhold. men naiv som jeg var trodde og håpet jeg at det kanskje kunne bli mer. I går tikket det for min del inn mld om at det var uaktuelt.

men seff.. alle mennesker er ikke like, så lykke til uansett! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hah! Måtte bare skrive det.. Til dere som var så fryktelig negative, var visst ikke bare et ONS dette her :erter: Den siste tiden har vi vært mye sammen, og jeg kan vel driste meg til å skrive at jeg begynner å bli forelska.. Kjemien jeg mente var der fra starten viste seg altså å være riktig.. Jeg vet selvfølgelig at ikke det nødvendigvis går på denne måten, men noen ganger gjør det det :) Jeg er i alle fall superhappy, og vet er litt tryggere på min egen magefølelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeyyyyy!! Så kult! :hoppe: Både fordi det er supert at du/dere holder på å bli forelska. Og fordi det motbeviser en del skeptikere.. ;)

Håper det går veien!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...