Liisemoj Skrevet 19. april 2008 #1 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Eh, ja, hei! Jeg er ny her jeg... Jeg burde vel kanskje introdusere meg på et vis, og det blir morsomt. Får prøve da; Jeg er en rar liten sak av typen menneske, nærmere bestemt av det kvinnelige kjønn. Er til daglig student og guttejente. Min retning innenfor den store studiejungelen ble nok vær det, så om litt over et år er jeg forhåpentligvis ferdigutdannet med bachelorgrad i meteorologi. Jeg er forresten 2 ganger 10 år gammel fysisk og mentalt rundt 14, tror jeg. Jeg er en snål liten sak som har sansen for kroppskunst, jeg har 2 tatoveringer, nærmer seg 1 år siden jeg tok min første. For 4 dager (dato i dag er 20. april) siden tok jeg min første piercing, og den har fått plass i leppa. Elsker å lese bøker, og driver for tiden og leser Mansfield Park av Jane Austen. Filmer og musikk er også et stort must i livet mitt. Hvis jeg har bomma skikkelig på hvor introduksjonen skal være, så beklager jeg virkelig altså.. -------------- DagbokInnlegg; Jo, her sitter jeg, sår i leppa, betennelse i albuen og trøtt. Klokken er litt over 1, burde egentlig sove, men greier det ikke heeeelt enda. Betennelsen i albuen er ufyselig og albuen er skikkelig hoven sammenlignet med den andre albuen min. Ikke greier jeg rette ut armen, men pyttsann, det går over. Piercingen er jeg fremdeles ikke vant til, den ligger der og klirrer mot tennene. Jeg tar godt vare på den, og den virker ikke betent. 4 dager gammel er den, og fremdeles er det litt merkelig å se meg i speilet, lurer selv på hvor lenge det kommer til å vare. Den ene tatoveringen har jeg nesten hatt i et år og fremdeles blir jeg overraska når jeg ser den *ler* Jaja... Nu kjenner jeg at jeg kanskje skal komme meg til sengs og få litt søvn... Natta *gjesper* Endret 20. april 2008 av Liisemoj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liisemoj Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 20. april 2008 Vært ute og gått i 2 timer, nå ligger jeg hjemme på hybelen med gardinene trukket for, musikken summer i bakgrunnen og lysene er av. Jeg må lære å ta med meg solbriller som ikke blir fort ødelagt når jeg er ute og går turene mine. I dag gikk jeg opp Tippetue i solsteika, og jeg er bare kjempeglad for at jeg overlevde turen *ler* /start flashback... Husker første gangen jeg skulle opp Tippetue, ble så dehydrert og dårlig at jeg gikk ned, da var jeg i virkelig dårlig form. /end flashback... Jeg synes folk skal slutte å stirre på meg når jeg er ute. Ja, jeg veit jeg har piercing og sånt, men herregud, man trenger ikke glo! Jeg synes at jeg skal få kunne gjøre hva pokker jeg har lyst til uten at folk skal stirre på meg, jeg har faktisk ikke såå god selvtillit heller.. Meeeeenneh, det er jo min egen skyld at jeg har ringen i ansiktet.. Men jeg er tross alt et menneske og har jo selv følelser, så hva jeg velger burde ikke være grunn til at man nistirrer på meg.. Er ikke akkurat det samme som å sprade rundt naken på Torgallmenningen (ikke det at jeg har prøvd altså!). /end rant Ellers, "leker" med piercingen, er fremdeles fryktelig uvant, hører på Children of Bodom og bare slapper av. Det er så deilig at det er søndag, liksom en siste pust i bakken før jeg skal sitte på en klam lesesal og studere oseanografi og meteorologi (og onde tunger sier at det er flott vær til fredag *sukk*). Jaja, tror jeg skal legge meg nedpå med stompen i været og sove litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Del Skrevet 24. april 2008 Næmen pokker, er du her inne også. Fælt så mange jeg kjenner som roter seg inne her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liisemoj Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 25. april 2008 *ler* Ja, tydeligvis er jeg her også, hei forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liisemoj Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Okej, da har jeg bestilt en hettegenser som jeg synes er passe rå, dog noen vil tro det har klikka for meg. Hettegenseren ser slik ut; http://damselworld.com/prod_images_large/t...les_hoody_l.gif (ikke med gul bakgrunn da men). Jeg digger The Beatles, jeg digger hettegensere, så dette var perfekt match egentlig.. :F Min mor er på besøk her, for å se hvordan jeg har det, og jeg synes det er kjempekoselig. Skal ut til Troldhaugen senere i dag med henne, og så skal vi på kino. Jeg har ikke sett henne på 4 måneder, og det er liksom helt annerledes forhold vi har nå enn da jeg bodde hjemme, det er koseligere, det er ikke flaut å snakke om ting som en gang var flaut og vi kommer bedre overens. Synes det å ha blitt student når jeg gjorde det, var passe bra, for da fikk jeg ikke et så vanskelig forhold til foreldrene mine (for tro meg, jeg var vrang, er vel litt vrang enda). Og over til noe annet, jeg fikk endelig leiekontrakten for nye stedet jeg skal bo!!!! JIPPIIIIIIII!!! Da blir det flytting på meg i juni. Har vært så nervøs for at han som leier ut stedet hadde glemt meg, men det hadde han ikke. Nå gjenstår bare depositum og jeg får flytte inn.. *hopper rundt* Thiihiii!! dette blir gøy! :D Mye større sted, færre mennesker og lengre unna universitetet.. *overlykkelig* Endret 26. april 2008 av Nigo-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liisemoj Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tilbake etter laaaaaaaaaang pause. Overrasker meg egentlig at jeg er tilbake, men så har jeg vært fryktelig opptatt pga studier. Snart ferdig, driver bare å håper på at jeg sto på eksamen som jeg hadde på fredag og at jeg greier fysikken nå i høst. Om jeg greier det, da kan jeg slippe jubelen løs, og reise over til Edinburgh for å feire sammen med en god kompis som fyller 24.. Eeep! Kommer vel til å feire og feriere med samboer'n, men jeg vil helst feire med kompisen min aleine (og nei, ikke noe seksuelt, men han er tross alt noen jeg bryr meg om). Akkurat nu ser jeg sånn halvveis på Ghost Hunters på youtube og skriver fysikknotater. Har hyperventilert og furta, men nå håper jeg dette fungerer... Er så kort vei til å endelig kunne kalle meg selv meteorolog og jobbe. Det er vel det jeg gleder meg til. Det og at jeg ikke er så avhengig av å bo på et sted. Drømmer om å bo i Storbritannia... Ehhh, jaja, greier ikke helt å holde flyten i dagbok innlegget. Livet har vært kaotisk og mye har skjedd siden sist jeg skrev her. Har flytta to ganger og greid å få massevis av C'r... Så, I'm content.. L out! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå