Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2003 #1 Del Skrevet 11. mai 2003 Den som bare hadde blitt født med et kart over livets veier... :cry: Er det noen som har erfaring med å leve i et forhold som er helt perfekt på alle områder bortsett fra det som gjelder sex, tenning og lidenskap( forsåvidt det samme)? Kan man få et godt liv med en som man ikke har den rette kjemien med? Ikke bli tent av lukten og smaken av han. Har dere klart å få det til likevel og fått et godt liv? Hva med dere som har valgt å leve med den der kjemien stemmer helt, men måtte inngå mange kompromisser på andre områder i samlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Kjemien er alfa og omega..uten den ingenting! Men, ikke alle er like klok og heldige i valg av partner. Så vær 110% sikker, og glem ikke kjemien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 11. mai 2003 #3 Del Skrevet 11. mai 2003 Vil du virkelig ham så vondt - at du unner ham en partner som ikke tenner på ham? Tenk om han visste det - ville han ha deg da? Er ikke det like bra å være single og - kun være gode venner i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mustang Sally Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har hatt det sånn som du beskriver, og klarte å få til et godt liv på denne måten i ganske mange år. Det ble imidlertid ikke nok i det lange løp. Sex noe jeg grudde meg for, og det gikk jo også utover han. Den seksuelle delen av et forhold er faktisk en viktig del! Det ble brudd, og nå er jeg samboer med en som kjemien stemmer 100% med, og vi har det godt på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 12. mai 2003 #5 Del Skrevet 12. mai 2003 Har prøvd, og det funket fint en stund. Vi hadde det jo fint sammen ellers! Ble imidlertid for lite spennende etterhvert, og jeg vet at han fortjener en som ser på han som mer enn en venn og en "vaktmester"! Er selvfølgelig slutt (for ca 2 måneder siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå