Øyenbryn Camilla Skrevet 11. mai 2003 #1 Del Skrevet 11. mai 2003 Fortell hvordan dere har øyenbrynene deres i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Øyenbryn-Camilla, for meg er det lett å svare. Se på avataren min, så vet du det... I dag? Mine er sånn hver dag... Hva mener du man skal gjøre for å variere øyenbrynene? (Og hvorfor???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. mai 2003 #3 Del Skrevet 11. mai 2003 Mine er brede og busklete. Akkurat slik jeg liker dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #4 Del Skrevet 11. mai 2003 Mine er naturlige og fine, jeg syns det er penere med naturlige øyebryn (ev med litt korrigering her og der) enn tynne blyant streker. Hvordan er dine øyenbryn i dag, Camilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 11. mai 2003 #5 Del Skrevet 11. mai 2003 Lyse og naturlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. mai 2003 #6 Del Skrevet 11. mai 2003 Borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. mai 2003 #7 Del Skrevet 11. mai 2003 Velstelte, som alltid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 11. mai 2003 #8 Del Skrevet 11. mai 2003 mine er tynne og mørke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2003 #9 Del Skrevet 11. mai 2003 Opptegnet med pudderblyant. Har få og lyse øyenbrynshår...slipper heldigvis å nappe mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mai 2003 #10 Del Skrevet 11. mai 2003 Mine er naturlige og fine, jeg syns det er penere med naturlige øyebryn (ev med litt korrigering her og der) enn tynne blyant streker. Helt enig. Jeg har naturlige bryn. De er mørke så jeg trenger ikke formørke dem med en blyant, heldivis. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. mai 2003 #11 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har mørke og markerte bryn. Passe brede. Litt stolt over dem, faktisk! De har forøvrig samme "frisyren" hver dag. Hm... Kanskje jeg skal rufse dem til med litt gelé en dag jeg føler meg litt rampete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 11. mai 2003 #12 Del Skrevet 11. mai 2003 Nyfarvede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 11. mai 2003 #13 Del Skrevet 11. mai 2003 slik de er hver eneste dag! føler ikke behov for å variere på dem :o napper litt og bruker svakt med blyant for å markere litt siden de er temmelig lyse. oppstrekede tynne øyenbryn er forøvrig noe av det styggeste jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. mai 2003 #14 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har mørke og markerte bryn. Passe brede. Litt stolt over dem, faktisk! De har forøvrig samme "frisyren" hver dag. Hm... Kanskje jeg skal rufse dem til med litt gelé en dag jeg føler meg litt rampete? Som jeg skulle skrevet det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 11. mai 2003 #15 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg kjenner en som har en sykdom som gjør at hun har mistet alt kroppshår. Hun streker opp sine øyenbryn for å se mer ut som oss andre. Må kanskje være sårende å vite at andre synes sånt er noe av det styggeste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 11. mai 2003 #16 Del Skrevet 11. mai 2003 Har egentlig ganske fine bryn, men jeg napper de litt innimellom (jævli vondt men er litt pysete jeg da!!) Kan vel ikke variere så veldig ofte!?? Det begrenser jo seg selv hvor ofte de kan nappes feks. Ikke er det veldig in å bruke forskjellige farver...eller?? Ser ikke for meg mahogni...eller permanent. Men jeg er vel ikke helt oppdatert på området heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 12. mai 2003 #17 Del Skrevet 12. mai 2003 Ganske viltvoksende for øyeblikket...mine skulle nok vært nappet snart! Tør jeg spørre hvorfor du er så lidenskapelig opptatt av øyenbryn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå