Gå til innhold

Mamma m 3 år gammelt barn på armen ble skutt live på TV


Felix

Anbefalte innlegg

Så dere det??

Vi satt å så på fimen. Som ble irriterende avbrutt av aktuelt og været. Og det er greit nok.

Hva som IKKE er greit er at de hadde et kjempe oppslag om en ung dame som hadde rømt fra fengsel og kidnappet sin egen sønn på 3 år. De filmet alt, mens de skjøt henne, og den gråtende 3 åringen som ble tatt fra den døende moren, og båret vekk av en ukjent politimann..

Jeg holdt på å kaste opp.

Hva slags nyheter er dette??? :forvirra:

Tv Norge burde skamme seg! Vise noe sånt! Fullstendig mangel på menneskeverd. Jeg tenker fortsatt på den lille gutten. Og skal ikke se på TV Norge mer!!

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også dette var grovt,spesielt siden mine to små nieser ikke hadde komt seg i seng enda og forstod på våre reaksjoner at noe fælt skjedde...

"Hva er det med han gutten?!Hva gjør han mannen?"

Ikke lett å svare da.

"Jo, mannen passer på gutten fordi han ble lei seg.."

Syntes de kunne spart seg de bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også denne nyheten var trist.

:cry: Trist egentlig at det skulle ende slik.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Dette så jeg heldigvis ikke!!!

Hva er vitsen med å vise sånne scener?

Greit nok at saken kommer opp i nyhetene, men enkelte bilder trenger vi rett og slett ikke å se. Det er unødvendig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Huff - det var rett og slett å gå over streken synes jeg - når de trenger seg oppi denne lille gutten med kamera og MÅ filme. Synes ikke pressen har noe med å brette ut slike detaljer på tv. Politimannen prøvde jo å skjerme det gråtende barnet - men fikk ikke fred. Stakkar unge da !!! Nei - dette burde ikke blitt vist !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Synes dette med nyheter midt i filmen er en uting uansett jeg! Her sitter man og koser seg med en film, kanskje også med unger i helga (det er jo ofte komedier og sånn) og så kommer nyhetene og avbryter det hele, og selv om ungene er gamle nok til å være oppe litt lenge, så er det slett ikke sikkert de er gamle nok til alle de nyhetene som kommer!

JEG liker ikke nyhetene i silm-kosetida mi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg leste det på tekst-tv, må inrømme at tårene trillet...synes det var så ekkelt. Stakkars liten gutt!

Er glad jeg gikk glipp av nyhetene, sånn brenner seg i hukommelsen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling
Er glad jeg gikk glipp av nyhetene' date=' sånn brenner seg i hukommelsen min[/quote']

Kanskje vi har litt godt av ting som brenner seg inn i hukommelsen vår ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det brant seg mer enn nok fast i hodet mitt ved å lese det på nettet. Trenger jeg å se bildene? Nei, for min del gjør jeg ikke det.

Har jeg godt av å se noe slikt, at det brenner seg fanst i hodet mitt? HVorfor det? SLik at jeg aldri skal glemme at verden ikke er koselig? TAkk, det vet jeg. I mitt hode brenner bilder seg fast lett, herregud, jeg får mareritt bare jeg har sett en spenningsfilm, sover nesten ikke hele natta. Trenger jeg noe slikt? Neitakk.

Jeg er også glad jeg ikke så nyheter på tv den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Change

Veldig enig med fredagsbarn!!

Hvis man har behov for å se slike bilder for å forstå alvoret i en situasjon, er man blitt ganske avstumpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling

Selvsagt blir man midlertidig "avstumpet" når man hører det samme om og om igjen.

Det er ikke lengre en sensasjon at en hel familie er skutt i Norge heller. Det er iallefall ikke så langt ifra at dette blir "hverdagslig".

Jeg tipper det er ganske mange der ute som sitter og ser Dagsrevyen med underernærte barn, og det som verre er, mens de tar siste rest av potetgullposen. Uten å tenke over det.

Nei - jeg er ikke av dem som mener vi skal ha dårlig samvittighet hele tiden. Men jeg mener bestemt at de fleste av oss ikke har vondt av å se realiteten.

Det jeg er enig i, er siden ved saken om at det var en respektløs handling.

Men når det først ble gjort, så synes jeg, som sagt, ikke at vi har vondt av å se det groteske også, og ikke bare rosenrøde fordreininger av sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...