Gjest line Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 Hei Er det farlig å fly de første 12 ukene? Fant ut at jeg er gravid i dag og skal reise bort med fly to ganger denne mnd. Vil ikke gjøre noe som kan være farlig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara Skrevet 8. april 2002 #2 Del Skrevet 8. april 2002 Hei. Gratulerer som gravid da. Mine foreldre bor i syden vinterhalvåret og jeg har under begge mine graviditeter reist med fly til dem både tidlig og sent i svangerskapet. Har ikke hørt at det skal være skadelig. Det eneste jeg vet er at hvis du skal fly når du er 8 (?) mnd. på vei eller mer, så må du ha legeerklæring på at det ikke risiko for fortidlig fødsel.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 8. april 2002 #3 Del Skrevet 8. april 2002 Gir det samme svaret her som på tråden to blå streker. GRATULERER SÅ MYE!!!! Jeg fikk beskjed av legen at det ikke var farlig å fly i løpet av svangerskapet. Jeg fløy innelands i Norge, til Østen og til USA i løpet av de tre første mnd. jeg var gravid. Jeg var også på flere flyturer i løpet av resten av svangerskap, men ikke de siste 6 ukene pga. fare for at fødselen skulle sette igang. Lykke til!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 Ingen fare! Jeg fløy også masse i begynnelsen av svangerskapet, og regner med å ta min siste i 8 måned, hvis legen gir klarsignal! Vil sjekke det da, siden det er såpass sent. Men før det har jeg ikke spurt legen - det eneste jeg har hørt, er at man skal passe seg for å sitte stille for lenge av gangen, pga blodproppfare. Det er visst den største risikoen. Så hvis man rusler litt fram og tilbake underveis skulle det ikke være noe problem! Symre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #5 Del Skrevet 9. april 2002 Du kant trygt fly de 12 første ukene i sv.skapet...jeg jobber som flyvertinne selv og vi blir faktisk ikke plassert på bakken før etter 3 mnd, dvs at vi jobber som normalt de 3 første mnd. av svangerskapet oppi lufta. Derfor tror jeg ikke det skulle være noe fare for dere som "bare" er passasjerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 9. april 2002 #6 Del Skrevet 9. april 2002 Tusen takk for svar Da drar jeg til Danmark og Portugal alikevel, skal bli godt med litt ferie sol og varme 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå