Gå til innhold

Dagbok for Orkide!!


orkide

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Så spennende da. :sjarmor:

Hadde vært koselig å treffe deg igjen snart.

Ha en strålende lørdag, min venn. :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det IKM i dag, og tanta har ennda ikke vist seg. Tappen er høyt oppe og snurpet sammen, og puppene litt mer øm enn de var på fredag. :lol:

Har jo ingen test igjen etter jeg tok den andre i går da, den var faktisk litt sterkere enn den på fredag :o

Tenkte at jeg skulle teste på tirsdag hvis det ikke dukker opp noe skummelt en av de nærmeste dagene :blunke:

Da blir det forhåpentligvis et ganske mer sterkere kryss.......

Eller tisser jeg 15-20 ganger i døgnet, opp kl 03.00 for å tømme tanken. Og det er ikke jeg vant til.

Har egentlig ikke så mye mer på hjertet nå.....

klem fra orkide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg bare meddele at tanta dukket opp i dag :evil:

Jeg som trodde at vi skulle få en Mars baby.......... :(

Kanskje det er bedre å få en Aprilbaby i stedet da :D

Jo det ER det, eldste jenta mi er født 16 april, og det var et kjempe flott å føde da, varm og fin i påsken.....he he he

skal forsøke meg på å få gå til en spesialist nå etter ferien, først gå til en gynekolog og høre hva hun asnbefaler oss å gjøre :o

Nei i dag er jeg litt nedstemt, og på en måt er det okey også, jeg kan nå i det minste nyyyyyyyyyyyyyyte alkohol i en mnd til av sommeren før jeg trenger å bekymre meg, for den 18.juli drar vi på ferie til Sverige og det blir mindt i EL tiden, så kanskje at jeg klarer å slappe bedre av da, og at det kamskje slår til med 2 BLÅ etter ferien...... :)

Da sier jeg bay bay for en liten periode til det er noe mer å tildele!

Ha en god sommer!!

Klem fra orkide!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Mayamor

Sladre-sladre: Pludre har født i dag tidlig. :hoppe:

Det ble nok et keisersnitt...

Alt står bra til med mor og stor gutt.

Hvordan går det med deg da?

Håper å snart se deg igjen her inne... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Mayamor

Sladre-sladre... :hoppe::hoppe::hoppe:

Orkide har testet positivt i dag...

Fikk SMS av henne i dag...:hoppe:

Gratulerer så masse.

Gleder meg til du begynner å skrive mer i dagboken din etterhvert...

Ps: snatmamma treff onsdag 3.september kl.18.00 på Egons...

Du er herved invitert...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her igjen for fullt!!!!!!! OG GRAVID!!!!!! :hoppe:

Hadde ikke forventet at jeg skulle bli det denne mnd, var liksom ikke så aktiv heller :roll: men med ettertanke :Nikke: så låg jeg med beina høyt ene gangen rundt EL tror jeg :ler:

Så når puppene begynnte å bli ømme, vonde og voksende og ingen tanta dukket opp da tok jeg en CB test. DE er dårlige de!!!! :kjempesinna:

4 stk prøvde jeg med morgen urin og alle ble helt blå, leverte de inn igjen på apoteket og fikk ut Hennesgraviditetstest og den tok jeg midt på dagen og vist klart positivt!!!!! :heiajente:

Så var jeg til lege på fredag, og da var jeg 5 uker akkurat. Så da er jeg 5+3 i dag da :D

Har en metallsmak i munnen, men er heldigvis ikke kvalm eller dårlig på noen som helst måte.

Har sluttet å røyke også, tok meg noen trekk i går og de smakte pyton.

Jeg er ganske stolt over meg selv å ha klart å slutte, jeg som røykte 20 røde prince for dagen.

Tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for mnl MAYA, skulle vært artig å treffes igjen, men jeg skal på foreldermøte for eldste den dagen!!!

Håper vi kan ta det igjen!!!!

Mange klemmer fra ORKIDE

Termin april/mai 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg her igjen for fullt!!!!!!! OG GRAVID!!!!!! :hoppe:

Hadde ikke forventet at jeg skulle bli det denne mnd, var liksom ikke så aktiv heller :roll: men med ettertanke :Nikke: så låg jeg med beina høyt ene gangen rundt EL tror jeg :ler:

Så når puppene begynnte å bli ømme, vonde og voksende og ingen tanta dukket opp da tok jeg en CB test. DE er dårlige de!!!! :kjempesinna:

4 stk prøvde jeg med morgen urin og alle ble helt blå, leverte de inn igjen på apoteket og fikk ut Hennesgraviditetstest og den tok jeg midt på dagen og vist klart positivt!!!!! :heiajente:

Så var jeg til lege på fredag, og da var jeg 5 uker akkurat. Så da er jeg 5+3 i dag da :D

Har en metallsmak i munnen, men er heldigvis ikke kvalm eller dårlig på noen som helst måte.

Har sluttet å røyke også, tok meg noen trekk i går og de smakte pyton.

Jeg er ganske stolt over meg selv å ha klart å slutte, jeg som røykte 20 røde prince for dagen.

Tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for mnl MAYA, skulle vært artig å treffes igjen, men jeg skal på foreldermøte for eldste den dagen!!!

Håper vi kan ta det igjen!!!!

Mange klemmer fra ORKIDE

Termin april/mai 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her igjen for fullt!!!!!!! OG GRAVID!!!!!! :hoppe:

Hadde ikke forventet at jeg skulle bli det denne mnd, var liksom ikke så aktiv heller :roll: men med ettertanke :Nikke: så låg jeg med beina høyt ene gangen rundt EL tror jeg :ler:

Så når puppene begynnte å bli ømme, vonde og voksende og ingen tanta dukket opp da tok jeg en CB test. DE er dårlige de!!!! :kjempesinna:

4 stk prøvde jeg med morgen urin og alle ble helt blå, leverte de inn igjen på apoteket og fikk ut Hennesgraviditetstest og den tok jeg midt på dagen og vist klart positivt!!!!! :heiajente:

Så var jeg til lege på fredag, og da var jeg 5 uker akkurat. Så da er jeg 5+3 i dag da :D

Har en metallsmak i munnen, men er heldigvis ikke kvalm eller dårlig på noen som helst måte.

Har sluttet å røyke også, tok meg noen trekk i går og de smakte pyton.

Jeg er ganske stolt over meg selv å ha klart å slutte, jeg som røykte 20 røde prince for dagen.

Tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for mnl MAYA, skulle vært artig å treffes igjen, men jeg skal på foreldermøte for eldste den dagen!!!

Håper vi kan ta det igjen!!!!

Mange klemmer fra ORKIDE

Termin april/mai 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her igjen for fullt!!!!!!! OG GRAVID!!!!!! :hoppe:

Hadde ikke forventet at jeg skulle bli det denne mnd, var liksom ikke så aktiv heller :roll: men med ettertanke :Nikke: så låg jeg med beina høyt ene gangen rundt EL tror jeg :ler:

Så når puppene begynnte å bli ømme, vonde og voksende og ingen tanta dukket opp da tok jeg en CB test. DE er dårlige de!!!! :kjempesinna:

4 stk prøvde jeg med morgen urin og alle ble helt blå, leverte de inn igjen på apoteket og fikk ut Hennesgraviditetstest og den tok jeg midt på dagen og vist klart positivt!!!!! :heiajente:

Så var jeg til lege på fredag, og da var jeg 5 uker akkurat. Så da er jeg 5+3 i dag da :D

Har en metallsmak i munnen, men er heldigvis ikke kvalm eller dårlig på noen som helst måte.

Har sluttet å røyke også, tok meg noen trekk i går og de smakte pyton.

Jeg er ganske stolt over meg selv å ha klart å slutte, jeg som røykte 20 røde prince for dagen.

Tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for mnl MAYA, skulle vært artig å treffes igjen, men jeg skal på foreldermøte for eldste den dagen!!!

Håper vi kan ta det igjen!!!!

Mange klemmer fra ORKIDE

Termin april/mai 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mååååååå du begynne å oppdatere dagboken din snart... :grine:

Er jo så spent på hvordan det går med deg og bebissen vet du... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...