Gå til innhold

Dagbok for Orkide!!


orkide

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny på disse sidene, men har hørt fra flere at dette skal være bra!! :D

Er i min 11 pp, er på 6 dpo, og håper at det slår ut i 2 blå snart!! :-?

hvis det skulle slå til denne mnd, så blir termindatoen på min 31 års dag, 9.feb :ler:

Fikk tanta på mandag, blødde litt tirsdag, og brunt onsdag og torsdag og fradag kom det litt blodslim.

Men det merkelige er at jeg har vært uhyggelig trøtt denne uken, sover både før og etter middag + hele natten.

Puppene har vokst og TYDELIGE blodårer på hele brystet.

Vet at man "kan" ha en menslignene blødning når man er gravid, og jeg har jo ikke testet heller, for jeg fikk jo tanta på besøk.

Kjenner ikke igjen tegnene etter de andre 3 graviditetene heller.

Men får heller ta meg en test i neste uke å se.

Takk for meg for i dag!

see you tomorrow!!

:vinke: fra Orkide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Hei, og velkommen som dagbokskriver !

Er du samme orkide som den inne på sg ?

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du så meg da!! :kyss:

I dag steg tempen min veldig høyt, pleier å ligge på 36.69 og i dag var den 37.09, men jeg har litt sår hals. Så det kan være det som har gjort utslaget :roll:

Og hvordan går det med deg da KS??

Jeg husker ikke hvor du var i syklusen??!! :oops:

Håper du henger med på neste treff på SG, fikk treffe Maia for første gang nå sist, det var kjempe koselig :kul:

Det var 50-50% som var gravid, men for meg gjorde det ingen tin, bare koseligt det. Kjente hun ene fra før hun ble gravid, så da blir det litt annderledes..

Har fortiden veldig mye stikkninger i lysen, har hatt det siden EL ca 3 uker nå, skulle nesten tro det var bekkenløsningen som har begynnt igjen... Nå er ejg begynnt på Dong Quai og Wild Yam for å se om dette hjelper for PMS som de sier og kanskje lettere blir med baby.... :D

Nei nå får jeg gjøre noe fornuftig....

Sees i kveld :blunke: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei igjen !

Nå er jeg på dag 15, men dette er en ikke prøve måned.

Har jo hatt to sa på rappen og trenger en pause. Vet enda ikke helt sikkert om vi kommer til å gå for et til barn. Her om dagen kom imidlertid lysten veltende over meg !

Har dagbok "over" deg, forresten !

Også en ting til ; vi her inne på kg planlegger treff i Bergen tirsdag 27 mai, det hadde vært koselig om du hev deg med !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært kjekt det!! :lol: Er det mange som kommer da, og hvor skal treffet være da??

Håper det klaffer for deg snart Hilde :-?

Jeg er blitt helt avhengig av disse sidene nå, blir tullerusk av allt dette styret :o Men det er jo kjekt også, for man treffer så mange hyggelige jenter som trver mot samme mål :P

Hvis jeg ikke er gravid nå, så venter jeg EL til helga, så da kjøper jeg meg EL-tester, og tar de fra dag 11.

Ha en fortsatt god kveld !!

See you tomorrow!!

Klem fra Orkide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen sank veldig i dag, + at tappen er åpen og har MASSE EL-slim i dag.Jeg er jo bare på dag 8 i syklusen, men håper det er EL da og at jeg har lang LF slik at spiren klarer å krype seg fast for IKM den 02.06.

Så vi hadde kos i går, og det blir vel litt kos i deg igjen tror jeg.....

Har hatt litt EL-smerter også i dag....

Ja dette blir spennede :lol: :kysse:

See you tomorrow!!

klem fra orkide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Hei !

Det er litt usikkert hvor mange som kommer, foreløpig ser det slik ut ; Anafugia, Sussi, Mann40, Wildthing, Mie, Fredagsbarn og en del "kanskjer"

også meg da. Du kommer selvfølgelig, du er jo vant til slike treff med fryktelig fremmede mennesker !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hild KS!!

Er alle gravide som kommer??

Jeg var gravid da jeg kom inn her på KG sidene, men hadde en SA i uke 6. :grine:

Kjenner jo Maya 30, fra før, men jeg vet ikke om hun kommer??!!

Men jeg kann ikke låve at jeg kommer, men det er fare for det ja... :ler:

Hei Bizzy!

Takk for mld, fra deg. det var kjempe koz :D

Håper det5 står bra til med deg. :blunke:

Hvor fra bergen er du fra da???

Jeg er en 3 barnsmor og er prøver på nr.4 Bor på sotra, men bodde i Loddefjord tidligere. Jobber full dag ellers.......Barna tar meste parten av min fritid, dag alle tre går på skole, og trenger hjelp til lekser osv....

Klem fra orkide!!!!

Ellers så tror jeg at EL var i dag eller går, har hatt mye slim og vondt i magen.....+ at jeg nå har fått ømme pupper igjen, noe som jeg får etter el har vært og frem til mens..... :lol:

Har hatt noen hektiske dager nå, jobbet fra 0630 til kl 20.00. men nå er det slutt på det.... Kan ikke slite meg helt ut. :roll:

fikk telefon fra legen min fra haukeland, vil nå ta en operasjon på nyrene og fjerne den en cycten som er over 2 cm, får da spinalbedøvelse.

Godt å høre at de skal gjøre noe nå, :D har slitt med betennelser i nyrene i 6 år, men har en medfødt missdannelse på nyrene....... :(

Nå skal jeg gjøre noe fornuftigt, og det blir å RYDDE huset..... :-?

Klem fra orkide!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei !

Tror nok ikke mann 40 er gravid !

Håper MAya faller for fristelsen, jobber med saken. Dersom hun kommer er hun den eneste gravide.

Kom igjen da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Heisann Orkide.

Velkommen som dagbokskriver du også.

Koselig det.

Synes det er greit å skrive ned tanker og "teknisk data" på et sted...

Er ikke så forferdelig mye innpå for tiden dessverre.

Er sånn plaget med den dumme kvalmen. :cry:

Spennende å følge med deg her inne også.

Tror nok ikke mann 40 er gravid !

Æhh - jeg har hørt rykter om det IKKE stemmer... :ler:

Nå krysser vi fingrene for at det blir bursdagsbaby på deg da. :sjarmor:

Klem fra Maya30 :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Mayamor

Jepp, Orkide...

Dette er ikke mye til dagbok...

Mer en månedsbok... :ler:

Mobber deg nå for å lokke deg til å skrive mer... :oops:

Klem fra Mayamor (skiftet nick...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ser jeg er savnet her!!! :-?

Har skjedd en hel masse den siste månaden :cry: 2 sykluser på nede i 18 dager er ikke noe morrsomt :roll: Jeg tror selv det kan være den dere hersens DQ som har gjort utslaget, så jeg sluttet liksågodt med den jeg.

Har jo vært innlagt på sykehuset for operasjon i nyrene, og det gikk rett til :x ....... ble sykere så den ble MEGA misslykket. Fikk blodforgiftning i nyren, og har nå gått med kateter i venstre nyren i 14 dager for å drenere ut giften i nyren. Skal tilbake til sykehuset i morgen for å se om det er trekkt seg tilbake, så kanskje jeg for fjernet kateteret. Oppdaget at jeg hadde EL-slim på lørdag og i går så vi tok sjansen på litt kos da, får håpe at det slår til noe positivt i livet mitt nå snart, for nå er jeg sååååååååååå utrolig sliten og sååååååååååååå lei meg. :(

Slik jeg har det i dag har jeg bare lyst til å sløyfe fra kalenderen.....Klarer ikke å se noe positivt, og jeg som trodde at jeg attpå til fikk igjen på skatten ca 12000,- som det stod i brevet jeg fikk i vår, fikk et nytt brev i dag at jeg må betale restskatt på 1200,- i stedet. :o :roll:

+ at jeg har hatt en mann som ikke har hatt forståelse av at jeg har vært syk og faktisk trenger å høre at jeg er verd noen ting og ikke føler meg det minste tiltrekkende slik som situasjonen er i dag. Han kunne attpåtil gå ut å drikke seg møkkings på fredag, mens jeg satt hjemme å hadde det helt jæ..... med et kateter som begynnte å lekke..........grrrrrrrrrrrr.

Uff dette var mye på en gang, men det er så godt å få det ut..... :roll:

Så han ble blid igjen etter at vi "koste litt på lørdag iverfall, det var sikkert derfor han har vært "sur" i 14 dager...

Håper jeg kan skrive noe mer positivt neste gang :-?

Må legge meg nå, skal tidelig opp på sykehuset for undersøkelse og planlegging og vurdering av ny operasjon......

Natti natti........

Klem fra Orkide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Uff og uff. :kysse:

Dette var ikke kjekt å lese. :cry:

Har forsøkt å ringe deg + sendt melding.

Da skjønner jeg hvorfor du ikke har svart. :kysse:

Håper det går bedre med deg framover nå da.

Hadde vært koselig om du skrev litt oftere... :wink:

Trøsteklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var jeg her igjen :D Føler meg MYE bedre :kul: Håper at det kan dukke opp noe positivt på CB'n neste uke. Da hadde allt blitt fullkomment :D

Hadde bryllupsdag i går, 1 år siden vi ble gift :hjerter: og er like forelsket som den dagen jeg traff min ektemann. jeg vet at vi traff El denne månaden, så hvis ikke det er noe i gjerde NÅ så SKAL jeg til speialist.

Jeg fryder meg nå som det er sommer, og da blir man sååååå mye mere forelsket og "rar i kroppen!

klem fra orkide1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen til IKM og jeg klarte ikke la være å teste, jo da svaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt, stoler ikke pådet da. det kan jo være st jeg ser noe som ikke er det for at ønsket er så stort. Har lyst til å teste i morgen igjen for å se om den svaaaaaake streken er blitt litt sterkere. hvis ikke så venter jeg til den 10 med å tste hvis ikke "tanta" har dukket opp da! det merkelige er at denne gangen har jeg ikke fått noen symtomer før nå, normalt pleier jeg å få ømme pupper dagen etter EL og at fetter brun har vist seg en uke før tanta. Men tiden vil vise.......... :roll:

Så da sier jeg natti natti. En oppdatering blir gitt så snart jeg vet noe mere!!

klem fra orkide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...