Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2003 #21 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har hatt kun ett seriøst forhold, og det er det jeg er i nå! Håper det blir med dette ene! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 11. mai 2003 #22 Del Skrevet 11. mai 2003 :o Ops... er jeg unormal Når jeg telte over viste det seg at jeg har hatt 12 ordentelige kjærester. Og da har jeg ikke telt med de under en måned og et par one night stands For å si det sånn er dette de som foreldrene mine vet om. Førstemann da jeg var 14 Første over fire måneder da jeg var 19 (et og et halvt år) Og mannen min har jeg vært sammen med i snart åtte år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 11. mai 2003 #23 Del Skrevet 11. mai 2003 Har vært sammen med 3 gutter i livet. Han ene er jeg fremdeles sammen med. Han er faktisk den eneste av de 3 jeg har vært forelsket i :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 11. mai 2003 #24 Del Skrevet 11. mai 2003 Har hatt 3 seriøse forhold. Det tredje er det jeg er i nå. Har vært noen småflørter og kortvarige forhold, men ingen ons. Min forrige eks var jeg sammen med i nesten tre år, og vi bodde sammen i litt over ett. Når jeg tenker meg om så var starten på samboerskapet slutten på forholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. mai 2003 #25 Del Skrevet 11. mai 2003 Tja? 6-7 seriøse, 10-12 useriøse, en drøss med ons og et ekteskap? Gosh - har aldri tenkt på det i seriell rekkefølge før dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 11. mai 2003 #26 Del Skrevet 11. mai 2003 Denne "undersøkelsen" blir kanskje litt feil sålenge vi ikke har sagt alder? For å sette det på spissen så har det jo en del å si om man er 15 og hatt 3 samboere enn om man er 50 og har hatt samme antall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. mai 2003 #27 Del Skrevet 12. mai 2003 Hadde min første skikkelige kjæreste da jeg var omtrent atten sjøl. Medregnet ham er jeg på min tredje samboer nå, har hatt fem seriøse forhold og et LASS :oops: flørter, ons og småopplegg.. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 12. mai 2003 #28 Del Skrevet 12. mai 2003 Har hatt....*telle, telle...* 3 ordenttlige kjærester (trengte ikke telle særlig langt!), var inntil nylig samboer med en av dem. X antall flørter og et par ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hErleg kOs Skrevet 14. mai 2003 #29 Del Skrevet 14. mai 2003 Kvifor brukar folk ordet ONS (One Night Stand) når EKK (EinKveldsKnull) er langt meir forteljande? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. mai 2003 #30 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har hatt to seriøse kjæreste-forhold, det ene varte i et år, det andre i to-tre år (husker ikke helt). Vært samboer en gang (i et år). Aldri forlovet, aldri gift. Ca. 3-4 kjærester kanskje som ikke har vært så kjempeseriøse forhold, men det er lenge siden. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 15. mai 2003 #31 Del Skrevet 15. mai 2003 Vel, jeg var sammen med en i to måneder da jeg var 14, men siden jeg ikke så ha i det hele tatt disse månedene så teller jeg ikke han med. Det var vel mer sånn at de andre i klasse fortalte oss at vi var sammen og så var vi det. Etter du har jeg bare vært sammen med en. Vi ble sammen da jeg var 19,han hadde ikke fylt 19 enda, forlovet oss noen måneder etterpå, foreldre da jeg var 20, han ikke enda fylt 20. Da hadde vi bodd sammen i noen få måneder. Ellers så giftet vi oss da jeg var 22, han hadde ikke fylt 22 enda. Jeg er nå 24 og han er ikke fylt det ennå. Tilsammen blir vel det.........*tenke,tenke*.....1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 15. mai 2003 #32 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har hatt 3 kjærester og er samboer med fjerdemann. Vi har vært sammen i 12 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. mai 2003 #33 Del Skrevet 15. mai 2003 Hadde en del useriøse forhold av typene festforhold, betatt men ikke foresket, ikke forelsket etc etc før jeg traff min nåværende samber når jeg var 22 år. Vi har nå vært samboere i ca 3½ år, og det er vel egentlig mitt første seriøse forhold der også følelsene fra begge sider har vært gjensidige. Selvfølgelig har jeg vært forelsket i andre også (før), men det har sånn stort sett gått over nesten før det begynte (les innenfor ½ år.) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. mai 2003 #34 Del Skrevet 15. mai 2003 Har vel som enkelte andre her hatt noen fest-forhold, med varighet under 2 mnd, så det vil jeg ikke regne med. Ellers så hadde jeg mitt første "seriøse" forhold som 16-åring (det begynnte også som et "fest-forhold" ), og det har nå vart i 5 år, så det blir vel 1 seriøst forhold det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 15. mai 2003 #35 Del Skrevet 15. mai 2003 har akkumulert: to eks samboere, to forhold til med varighet over ett år, ett forhold med varighet under ett år, og i tillegg noe småplukk av type opptil en måned eller to. one night stands regner jeg ikke med. altså fem kjærester som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. mai 2003 #36 Del Skrevet 15. mai 2003 Blandet DROPS: 15 - 24 = 1 fra Pakistan 24-27= 1 fra England 27-30= forlovet med en norsk dust 30-?= gift med en fra New Zealand Da blir det 3 seriøse, 4 om man teller med nåtid. Har ikke hatt ONS - men den del flørter og smådating..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 15. mai 2003 #37 Del Skrevet 15. mai 2003 Skal vi se... Hadde vel 3 kjærester før ting ble ordentlig seriøst. Etter det hadde jeg samme typen fra jeg var 17 til jeg 19, og ble sammen med Kjæresten med stor K ett par måneder etter det, og der funker jo fortsatt veldig godt. Så jeg har ikke hatt tonnevis med erfaring med andre, men føler ikke akkurat at det er noe stort tap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2003 #38 Del Skrevet 16. mai 2003 3 seriøse: førstemann i ti mndr og fem dagar, andremann i ti mndr og tre dagar, sistemann i tre år, seks mndr og en dag. Var også forlova og sambuar med sistemann. No nyt eg singellivet! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 16. mai 2003 #39 Del Skrevet 16. mai 2003 OIii,kjærester har jeg hatt nok av ja. Men kortvarige. Husker da jeg var rundt 8 år ,da klinte jeg med nabogutten under dynen.Og oppover årene har jeg hatt sånne kjærester. Har hatt 3 seriøse forhold og det første var da jeg var 15 år. Vi var sammen i tykt og tynt.Skikkelige gode venner etterpå også.Han var bare utrolig herlig fyr og en god venn. Så møtte jeg en annen en da jeg var 16,vi ble sammen da jeg ble 17 og så ble det slutt da jeg var 18. Så traff jeg han som jeg har vært sammen med nå,i over 7 år. Jeg kan ikke svare på hvor mange kjærester jeg har hatt.Hadde et ganske så vilt tenårings-tid.Festing,masse kjærester osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 16. mai 2003 #40 Del Skrevet 16. mai 2003 Tilsammen 5....siste er jeg nå gift med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå