Gjest Mzfire Skrevet 10. mai 2003 #1 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg er glad i øl, vin og sprit. Ikke rødvin noe særlig. Har bare smakt syrlig..Hvit vin går an. Men med tanke på drikke. Hva er det beste du kan få å drikke? Jeg syns Baileys er nydelig med isbiter i. Men har aldri drukket meg full på det. Drakk mye Pisang a bon før blandet med appelsin juice. Hørt det går ann å blande med melk, men høres kvalmende ut :-? Ellers når jeg er ute på byn pleier jeg å bestille Fjellbekk. Men har ikke tørt å smake på noe nytt enda Irish coffie er også godt. Men ikke lurt å blande om du har tatt noe annet først. Jeg ble hvertfall kvalm.. Noe annet som er godt ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #2 Del Skrevet 10. mai 2003 Her får du sikkert mange svar.. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=30573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. mai 2003 #3 Del Skrevet 10. mai 2003 ooops takk Angeleyes.. Visste ikke at det temaet har vært før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå