Gå til innhold

Jeg forbanner ...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Intern konkurranse om hvem som er best er helt naturlig og kan overhode ikke sammenlignes med diskriminering på grunnlag av kjønn!

Det er jo ikke slik at de dårligste buekorpsene ikke får være med å feire buekorpsenes dag! Det er bare jentene som blir utestengt, og det ene og alene fordi de er jenter!

Bare lær din datter å godta slike holdninger, men du bør være klar over at en dag vil det slå kraftig tilbake på deg selv!

Du mener altså at dersom hun ikke lærer datteren sin det samme du ville lært din så vil det slå negativt tilbake på henne? Er der noen mulighet for at hennes holdninger er like gode eller kanskje bedre enn dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

:hoho: jepp mange ulike meninger ute å går mange ser helds at man har samme mening sm dem ellers så smeller deg :hoho:

Kan ikke annet enn å le.....men jeg passer meg for det så det ikke smeller tilbake på meg..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan i helvete skulle man vite at dette foregår??

Bergensere er usmakelige vesener, men buekorpsene tar jaggu kaka.

Det er trist at du ikke engang kan tolerere kulturforskjeller innen eget land.

Bytt ut bergensere med arabere i setningen Bergensere er usmakelige vesener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om buekorps såvidt, men jeg kan ikke hevde å vite hva de egentlig driver med og hva som gjør dem så voldsomt spesielle. Å forvente at folk fra andre steder i landet "skal vite" at de driver på å bråker hver dag i 3 mnd av året... er en grov overvurdering for hva vi vet om folk som bor i andre byer og deres tradisjoner... Dere blir nok blanke også hvis jeg starter forhør om trondheims kunnskapene deres..

Men jeg går ut ifra at bergensere flest har fått med seg at det er et fotball lag her som heter rosenborg som innimellom tar seg tid til å høvle over deres tante rød :ler::ler:

Nei, hjelpe meg, skulle det forventes at man har så god kunnskap om en by før man flytter så er det nesten ikke vits i å flytte. Ting skal være litt forskjellig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle om en tradisjon i byen deres som har vart uavbrutt i 150 år (eller iallfall et respektabelt antall år) , og som foregår over et lengre tidsrom hvert år?

Jeg skal banne på at alle slike tradisjoner her i landet har jeg hørt om.

NB. I byer av en viss størrelse, ikke i hver avkrok, selv om det kunne vært interessant og hørt om dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...