Gjest Lea Skrevet 25. mai 2003 #41 Skrevet 25. mai 2003 Sånn som avataren din??!! Jeg har lyst langt hår.. Litt oppklipt foran, midt på ryggen bak Hehe.. ja nesten akkurat sånn! Men jeg bruker ikke sååå mye sminke til daglig da.
Gjest Samara Skrevet 25. mai 2003 #43 Skrevet 25. mai 2003 Brunt, skulderlangt ... Akkurat nå: masse fletter!
Gjest Diva Skrevet 28. mai 2003 #45 Skrevet 28. mai 2003 Har litt nedenfor skuldrene-langt hår, og det er rødblondt, med både kopperfargede og lyse striper i. Meget fornøyd Pleid å vippe / krølle det opp før, og ha det løst, samt stram sideskill, litt retro-style, og det var fint. Men det er litt for langt igjen.... Men er lei av langt hår uten noen spes. sveis.... Har stort sett oppsatt med klype eller hestehale, og sideskill. Sjelden løst hår. Har litt lyst til å klippe det, og få en sveis a la Mrs. Soprano (i "Sopranos") hvis noen skjønner åssen sveis jeg mener -> den siste før serien sluttet på norske tv-skjermer.. Men jeg er litt pyse for jeg TØR ikke. Sitter bare på nettet og SER på den typen sveiser.... *sukk* Og nå har jeg sittet en halvtime og sett, men ingen som matcher bra. Fant denne, og den er nesten lik den jeg vil ha : http://www.short-hair-care.com/short_hair_styles.htm <- den nederste Noen som har gode "forslag til kort hår"-sider, så er jeg superhappy for linker og tips :D Diva
ringblomst Skrevet 28. mai 2003 #46 Skrevet 28. mai 2003 Har mørkt, mørkt brunt hår, noen har påstått at det er svart, men det er tull. Har også naturlig rødskjær i det. Ellers rekker det halvveis ned på ryggen min, sideskill uten lugg og det er fint og glatt. Er for øyeblikket veldig klar for noe nytt, men så minner det meg om sist gang jeg var i dette sinnelaget. Da endte jeg opp med kort-kort hår som det tok evigheter å få lengde på igjen. Ellers er jeg altfor kjent for å ha håret i hestehale eller klype. Alle jeg kjenner blir så overrasket når de ser meg med løst hår og trodde aldri i verden at det var så langt. ringblomst - som vil ha en frisyre og ikke bare masse hår :-?
Miew Skrevet 28. mai 2003 #47 Skrevet 28. mai 2003 Har langt brunt hår med rødskjær i, ikke tynt, ikke tykt, helt greit. :smile:
Mettan Skrevet 30. mai 2003 #48 Skrevet 30. mai 2003 Harskulderlangt rødblondt hår, litt oppklippet. Har endel fall, men siden håret er ganske tungt og glatt drar den seg fort ut. Noen som har tips til hvordan jeg kan få fram mer av fallen (tynning, mer oppklipping)??? Synes det er vanskelig å forklare for frisøren... Mettan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå