Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har superkort hår med skrå lugg som starter helt i hårfestet over venstre øye og ender rett over høyre øye. På sidene og oppå er det klippet kort og så er det brukt maskin bak. Nå er det farget ganske så rødt med lyse striper oppå og fremover i "luggen". Jeg digger kort hår og klipper meg rundt hver 5. - 6. uke. Dyrt, ja! men deilig! Jeg er ALLTID velstelt på håret, det er viktig synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har langt hår, litt oppklippet men det synes ikke så godt nå. Midtskill. Egentlig er jeg blond, men har farget håret litt mørkere.

Jeg er ikke veldig fornøyd for tiden! Skulle så absolutt hatt meg en frisørtime snart.. (Skal når jeg har fått feriepenger) Jeg vil ha tilbake mitt lyse hår, jeg!!!! Kanskje med litt striper i?

Lillian

Skrevet

Har langt. ca. midt i mellom skulderbladene.

Lys brun, med noen lyde og røde striper i.

Ganske rotete faktisk... må prøve og gjøre noe med det :ler:

Men det får bli sånn en stund til! :kul:

Skrevet

Har nettopp klippet meg. Hår litt nedenfor skuldrene, bruker produkter for å rette det ut.

Skrevet

Har laaangt, slett og mørkt hår. Alt er like langt og det rekker meg vel ca til livet. Klipper det annenhver måned for å beholde den lengden jeg har og for å holde det sunt.

Neste uke skal jeg til frisøren og ta noen gylne striper. Har aldri testet det før, så jeg gru-gleder meg... Er av typen som har angst for å gjøre noe med håret som jeg angrer på etterpå, og er redd for å skade håret med kjemikalier. Men nå skal jeg kvinne meg opp! :D

Ellers har jeg prøvd kort hår, lang og skrånet klipp og rastafletter. Trives best slik jeg har det nå.

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg har en helt mørkt hår (mørk sjokolade) til nedenfor skuldrene. Glatt, midtskill/nesten sideskill, lang lugg, litt oppklipt på sidene.

Har hatt gyldne striper helt frem til i vinter, har nå mitt eget mørke over hele hodet.

Skrevet

Nå har jeg mørk brunt hår "rufsete", har ikke orket å gjøre noe med det i dag. :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har håret klippet i fransk pasjè med kort lugg, gradert i nakken og klippet i en spiss... hadde sort hår men nå er det mørk-mørk espresso farget.

Minnie

Skrevet

Har alltid fått høre at jeg har sånn 80- talls dandy frisyre. Men nå er jo 80 årene kommet på mote, så da så..... :wink:

Skrevet

Mørkt farget hår, vanligvis skulderlangt, litt kortere nå.

Skrevet

Ser at det er mange av dere som har langt hår her :)

Jeg har kort lyst hår, men skulle så gjerne hatt langt eller halvlangt :grine: Men jeg har så tynt fint hår at jeg synes ikke det blir fint *sukk*

Smilla1

Skrevet

Smilla1

Jeg har omvendt problem. Håret mitt er alt for stort, og er fint bare når jeg har brukt rettetang i det.

Gjest Milah
Skrevet

Mørkt hår, til ganske langt nedpå ryggen.. Litt oppklippt, men synes ikke noe særlig..

Sitter igjen litt krøller etter at jeg tok permanent for 1 år siden, så farga jeg mørke røde striper i det for en stund siden..

Pleier å la det henge, eller så setter jeg det opp på en ellr annen måte..

Gjest eminel
Skrevet

Mitt hår er veldig mørkebrunt og ser nesten ravnsvart ut, og det er glatt og langt. Kunne aldri i livet fallt meg inn å bleke det! Har lovet meg selv siden jeg var liten jentunge at jeg alltid skulle være mørk!!

Skrevet

Jeg har sikkert svart på denne tråden før, men nå har jeg "blitt ny".

Hadde tidligere glatt, halvlangt hår med sideskill (uten pannelugg). Nå har jeg fått en litt mer rampete "look".

Fortsatt skulderlangt i nakken med kraftig oppklippet og pannelugg. Kan varieres fra rufsete (trollaktig) til litt mer pyntelig bak-øra-sveis.

Håret mitt er fortsatt mellombrunt da. Kunne aldri falle meg inn å bleke det, men jeg får ofte innfall og farger det i en eller annen rødtone.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fortsatt skulderlangt i nakken med kraftig oppklippet og pannelugg. Kan varieres fra rufsete (trollaktig) til litt mer pyntelig bak-øra-sveis.

Håret mitt er fortsatt mellombrunt da. Kunne aldri falle meg inn å bleke det, men jeg får ofte innfall og farger det i en eller annen rødtone.

Sånn som avataren din??!! :kul::hoho:

Jeg har lyst langt hår.. Litt oppklipt foran, midt på ryggen bak :)

Skrevet

Det er meg over her, men glemte å logge meg inn! :oops:

Har som sagt lyst langt hår ja... :o

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har langt, møøørkt, vilt hår som snart skal klippes og få litt lysere striper :)

Skrevet

har nesten alltid hatt kort hår, men nå er det snart skulderlangt!!

jippi!! synes det vokser veldig fort og gleder meg til det blir skikkelig langt for det har jeg ikke hatt siden jeg var sju!

fargen varierer. nå er jeg ganske mørkebrun, men min egen farge er nok mer mellombrun.

varierer frisyre mye. hestehale, musefletter, hårbånd osv. skulle det bare hengt der hele tiden ville jeg ikke orket å spare...

Lemoni* gleder seg til å bli langhåra :D

Skrevet

Langt lysblondt hår. Vil klippe det kortere snart. Ikke kortkort, men kortere.

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...