Nanella Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Hva slags hårfisyre har du!! Og er du fornøyd? Akkurat nå har jeg vel ikke akkurat noe som kan kalles en frisyre.. eg har hår ned til skulderen som som regel settes opp med en klype.. Ellers henger det bare å dingler.. Men har bestilt time hos frisør 28 mai og da håper jeg det blir andre boller.. Vil ha noe klassisk og lettstelt jeg. Men få høre da! Hvordan ser dere ut på håret? XSiljeX
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har langt hår (det lengste når midt på ryggen, ca) med lang lugg. (sideskill, noen ganger midtskill). Litt kortere på siden,(rett under haken) (gradert bakover). Farge: mørkblond/brun med lysere her og der (striper kalles det). har naturlig fall/krøll; noen ganger er det masse krøller, noen ganger er det bølger, andre dager er det helt glatt. Det kommer ann på været, hvordan jeg har tørket det, etc. jeg har "alltid" hatt langt hår. Klippet meg guttekort en gang, det ble kjempefint, jeg kledde det godt men det var ikke meg. Jeg har snev av frisørangst ("sånnn, jah, nåå ble du fiiiin, hirr hirr )som så mange andre, dermed klipper jeg meg litt for sjeldent (og da alltid som en følge av impulsivt overmot hos hvem som helst som har tid der og da.. Så når jeg sitter i stolen og har hvisket "tja" til å klippe ganske mye slik og sånn" ser jeg hvor fint håret mitt er akkurat slik det er)
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har brunt hår ned til skuldrene. Litt oppklipt, men ikke nok til at det synes. Henger stort sett rett ned med side eller midtskill eller er satt opp i en høy hestehale. Ikke særlig spennede med andre ord..
Gjest Vega Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 Som avarten, men fargen er mørk blond med litt rødt i - uten kunstig farge.
Tigerpia Skrevet 10. mai 2003 #6 Skrevet 10. mai 2003 Langt lyst hår. Med stylingprodukter blir det veldig slett Uten de så har jeg en tendens til å få litt krus på det ytterste håret Nå er det klippet rett av (hadde mer spiss på det før) og så bruker jeg som regel sideskill. Liker å sette det opp, men til daglig blir det mest med en spenne eller strikk. Har tidligere prøvd så og si "alle" farger unntatt svart, men er fornøyd med den jeg har nå :D
Gjest Étoile Skrevet 10. mai 2003 #7 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har langt glatt hår til litt nedenfor skuldrene. Jeg farger håret lyst, og det er klippet opp i noe frisøren kalte "løvemanke" klipp, dvs veldig gradert. Har ganske tung skrå lugg i øyenbrynslengde og håret i sideskill. (minner litt om Elin Ruhlin Gjuvsland i FBI). Er veldig glad i sveisen min jeg, langt uten å bli tungt og kjedelig. Liker også at frisyren kan varieres mye.
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #8 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har brun hår som rekker et stykke nedfor skuldrene. Litt gradert frem mot ansiktet. Klippet meg ganske kort for 2 år siden og har fremdeles noe hår bak som er oppklippet. Målet er å få alt like langt, men gradert mot ansiktet. ( slik jeg hadde før!) Jeg trives best med langt hår, slik har det alltid vært. Det er meg på en måte! Litt kjedelig kanskje, men "artige" hårfrisyrer klippet i motvindsfrisyre er definitivt ikke meg!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #9 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har alltid pleid å ha kort hå, men i voksen alder har jeg latt det bli litt langt og trives godt med det Nå har jeg hår til 10 cm nedenfor skuldrene, og det er ganske mye gradert. Det er nok best for jeg har veldig tjukt hår. Fargen er min egen, mørkrød. Mange spør meg hvor jeg har kjøpt fargen hen, men den er som sagt min egen naturlige :D
Lula Skrevet 10. mai 2003 #10 Skrevet 10. mai 2003 Har en skulderlang oppklippet og gradert variant på mitt blonde hår. Er så nyyydeli´så :-)
Elisjeba Skrevet 10. mai 2003 #11 Skrevet 10. mai 2003 Rødt hår ned til midt på ryggen. Litt gradert på sidene og panneluggen ned til øyenbrynene.
Skusla Skrevet 10. mai 2003 #12 Skrevet 10. mai 2003 Lyst langt hår nesten til midja... Oppklipt både fremme og bak, og har som oftest striper i rødt og brunt.( nå har jeg akkurat vært i syden så nå er det kjempe lyst, for lyst vil jeg si) Har fall i håret, så det ser ikke ut som det er så langt som det faktisk er. Bruker mye hårstrikk/hårklemme, og lager forskjellige frisyrer med de, ellers har jeg det hengende ned og gjør endel med det om jeg skal ut på byen eller noe spesielt. Bruker glattetang eller sånn tottegreier på føneren så jeg får krøller. Har ikke ork til å drive å dille med håret mitt til vanlig, så som sagt så er det som oftest oppsatt...
starie Skrevet 10. mai 2003 #13 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har langt krøllete hår. Det er oppklippet og jeg har lyse striper i. Det er som regel oppsatt med spenner, eller så henger det løst. Jeg bruker produkter fra frisøren for å "samle" krøllene litt så ikke de skal bli brusete.
Lillebi Skrevet 10. mai 2003 #14 Skrevet 10. mai 2003 Lyst langt oppklippet hår med lyse striper. Sideskill eller hestehale. Har lyst til å klippe meg kort, men drømmer om å gifte meg en gang, og da må jeg ha langt hår som jeg kan sette opp. Å spare til langt hår tar fryktelig lang tid med mitt saktevoksende hår...
koldbruna Skrevet 10. mai 2003 #17 Skrevet 10. mai 2003 Jeg Klipte håret mitt i fjor sommer,etter det har jeg ikke klippet det. Så nå er det forskjellige lengder på håret mitt,men det er så langt at det nå går ann å sette det opp i hestehale. Hårfargen min er tragisk så den farger jeg hver måned i kastanje eller med rød skjær i. Skal aldri klippe håret mitt så kort. koldbruna
Gjest Duchess Skrevet 11. mai 2003 #18 Skrevet 11. mai 2003 Mørkt hår med pannelugg, rekker meg til haka. Akkurat litt for kort til å få alt i strikk *irriterende*
Gjest Scampi Skrevet 11. mai 2003 #19 Skrevet 11. mai 2003 Jeg har en undercut og er mildt sagt knall på håret :D Det er farget ganske så mørkt og har 3 punkter der det er bleika.
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2003 #20 Skrevet 23. mai 2003 Har det frisøren kaller "sparesveis". Har hatt kort hår i mange år, og begynte å spare sommeren 2001.. Men så har håret mitt vært så overbehandlet p.g.a at jeg har bleika og farget det så mye, at jeg har måttet klippe det veldig ofte.. Nå har jeg derimot fått klipt av alt det slitte og har brunt hår med lyse striper ned til skuldrene, og noe lengre skal det bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå