Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg er snart 6 mnd på vei (førstegangs gravid),og golf sesongen har såvidt begynt. Prøvde meg for første gang på banen i går, og merket at "oppstillingen" etc. blir litt annerledes i forhold til at magen er "i veien". Fikk også litt vondt i magen (ikke så mye, men litt ubehag) etter å ha prøveslått en del baller. Det jeg nå lurer på er om golf ikke er en bra aktivitet iforhold til svangerskapet (tenker da på bekkenet, bevegelsene etc.) Eller er jeg bare "hysterisk". Veldig takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanbto Skrevet 14. april 2008 #2 Del Skrevet 14. april 2008 så fremst du ikke er plaget med bekkenet kan jeg ikke se noe problem med å spille golf. er jo ikke noe kontaktsport. men kan godt tenke meg at de bevegelsene som blir gjort ikke er behagelig hvis man er plaget med bekkenet. men det kjenner du nok raskt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Del Skrevet 14. april 2008 Heisann! Tusen takk for kjapt svar... jeg er ikke plaget med bekkenet enda iallefall.... lurte vel mer på ettersom alle ledd skal bli så "myke" etc. etc..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanbto Skrevet 14. april 2008 #4 Del Skrevet 14. april 2008 siden du ikke er plaget, er det bare å spille. kan jo hende at det bare er godt for de leddene dine å bli strekt og bøyd litt på, og at du dermed slipper mye plager senere (er jo ikke alle som blir plaget med bekkenløsning heller, så får håpe du er en av de som ikke merker noe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Del Skrevet 14. april 2008 Det er vel bare din egen kropp som begrenser golfspilling. Hvis du ikke har vondt er det greit, hvis du begynner å få vondt må du selv begrense det. Men farlig er det ikke. For min del, som har bekkenløsning, så er bevegelser fra side til side det vondeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå