Gå til innhold

Katt i bånd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

katt i bånd er helt greit så lenge den ikk emisstrivs med det.

og ha en katt inne ert idioti.er ikke noe osm heter innekatte mener jeg.de er jakt dyr og skal ut og jakte osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei! syns det er helt feil å si de er dyreplageri asso.jeg har hatt katten min i bånd siden vi fikk han,da han ca var 4 uker eller noe sånt. katten min blir kjempeglad når han ser bånde sitt. han er redd høge lyder og er ganske hissig av og til når han ser mennesker. men han blir også redd. jeg syns de ikke er dyreplageri.

Det som er dyreplaging her, er at kattungen bare var fire uker da du fikk den...

katt i bånd er helt greit så lenge den ikk emisstrivs med det.

og ha en katt inne ert idioti.er ikke noe osm heter innekatte mener jeg.de er jakt dyr og skal ut og jakte osv.

Det er derfor det er avlet fram enkelte raser som passer bedre inne enn andre. Slik at katten skal ha et gemytt osv som passer leilighetslivet. Jeg er både for og imot innekatter. Positive er selvsagt den gleden det gir å ha et dyr å ta være på. Den mentale helsen blir da faktisk bedre.

Å ha en katt av feks blandingsrase med ukjent opphav som innekatt, blir for meg helt feil. De har som regel et mye større instinkt enn enkelte rasekatter.

Katt i bånd ute er kun for de kattene som er vant med det og som MÅ holdes i bånd! Jeg så nettopp en bengal-eier ved en bensinstasjon som luftet katten sin i bånd. Ypperlig å gjøre når man er ute og reiser :)

Skrevet
ca.4 uker sa jeg

Ca 4 uker er ALTFOR tidlig å gi bort kattunger. En katt må aldri tas fra sin kattemor før den er minimum 12 uker gammel!

Skrevet
ca.4 uker sa jeg

Og derfor sa jeg at det var dyreplageri! +-fire uker er ALT for ungt til å tas fra kattemoren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...