Gjest Lea Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 ...you make my heart sing... Jeg begynner å nynne denne sangen HVER ENESTE J***A gang jeg ser nicket ditt og det irriterer meg noe helt forferdelig! Derfor håper jeg at det hjelper å skrive dette slik at det slettes fra mitt hode. Forstått???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Hehe jeg liker den sagen veldig godt jeg Måtte bare blande meg inn. Søren nå fikk jeg den på hjernen.. "Think i love you.... " :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 You make everything... Groovy! :evil: Jeg er ikke no glad i den sangen.. har noe med en reklamesnutt å gjøre. Den Lotto-saken er det vel.. IRRITERENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg tenker på den sangen fra den serien på tv 2. Så du den som het "Livet går videre" ? med Corky og Becca. Det var en annen kjenningsmelodi på den serien. Men så mye på den serien på ungdomskolen. Og husker en episode hvor den sangen var med Husker ikke den reklamen men.. Har du husket å tippe ? Husk det er snakk om 20 millioner til lørdag . FÅr huske på å tippe i morgen jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2003 #5 Del Skrevet 10. mai 2003 vinner jeg i kveld så ser dere ikke mere til meg, d er iallfall klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. mai 2003 #6 Del Skrevet 10. mai 2003 Raringer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. mai 2003 #7 Del Skrevet 10. mai 2003 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå