FoxyFish Skrevet 14. april 2008 #81 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg lurer så veldig på hvordan det går med deg, TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. april 2008 #82 Del Skrevet 14. april 2008 Fysj og æsj! Jeg har ikke ord! Det er noe av det værste jeg har hørt.... Vil gi deg en stor Håper det går bedre med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #83 Del Skrevet 14. april 2008 Nå ble jeg oppriktig lei meg på dine vegne, trådstarter. Og på din eksforlovedes vegne. Jævlig dumt gjort av han, dette her. Og jeg tror nok han angrer mer enn bittert nok. Jeg forstår så uendelig godt hvorfor du har reist fra han. Jeg får vondt i magen av å tenke på hvordan dette må føles for deg. Gi deg selv litt tid nå, da. Til å tenke gjennom alt sammen, og til å snakke med han om det som skjedde. Kanskje er det noe som dere med litt tid kan bearbeide og gå videre fra, eller kanskje det er kroken på døra for alltid. Du skal i alle fall få en kjempestor klem fra meg. Flinke jenta som har bein nok i nesa til å tenke på seg selv og sette grenser for seg selv. Ønsker deg lykke til på veien videre, enten det blir med eller uten denne fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 14. april 2008 #84 Del Skrevet 14. april 2008 først må jeg si: fy søren for noen venner typen din har!!! for meg er ikke et utdrikkninslag en fest hvor du skal feire den siste tiden som singel. MEN en fest sammen med dine beste venner for å feire at du skal gifte deg! føler virkelig med deg! håper du virkelig tar et oppgjør med kjæresten din. å lar han få svi! Du må nesten være kvinne for å si noe så dumt som dette. Det heter utdrikkingslag, ikke inndrikkingslag. Men det var ikke det som skulle være kommentaren. Jeg har selv vært på etpar utdrikkingslag med strippere, og jeg har aldri opplevd, ei heller hørt om at man slikker stripperen eller blir sugd av stripperen. Da er hun jo ikke stripper lenger men hore. Strippere tar av klærne, punktum. Dette er noe helt annet og du må se på dette som om kjæresten din kjøpte (evt. fikk i presang) sex, ikke noe annet. Helt forkastelig etter min mening og definitivt utroskap. Selvfølgelig avlyser du bryllupet. Det er neppe første gang og helt sikkert ikke siste gang fyren finner på noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #85 Del Skrevet 14. april 2008 Du må nesten være kvinne for å si noe så dumt som dette. Det heter utdrikkingslag, ikke inndrikkingslag. Men det var ikke det som skulle være kommentaren. Jeg har selv vært på etpar utdrikkingslag med strippere, og jeg har aldri opplevd, ei heller hørt om at man slikker stripperen eller blir sugd av stripperen. Da er hun jo ikke stripper lenger men hore. Strippere tar av klærne, punktum. Dette er noe helt annet og du må se på dette som om kjæresten din kjøpte (evt. fikk i presang) sex, ikke noe annet. Helt forkastelig etter min mening og definitivt utroskap. Selvfølgelig avlyser du bryllupet. Det er neppe første gang og helt sikkert ikke siste gang fyren finner på noe slikt. Sorry, men jeg er kanskje litt dum i dag jeg, men jeg leser utdrikkingslag i foxy sin kommentar jeg.. Nå er det uansett utrolig dustete å kuppe tråden med å kommentere skrivefeil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #86 Del Skrevet 14. april 2008 Da er hun jo ikke stripper lenger men hore. Strippere tar av klærne, punktum. Dette var jo et ganske naivt synspunkt. Overgangen fra stripper til prostituert er ofte svært flytende. Det er mange prostituerte som også jobber som strippere (på strippeklubbene i Oslo for eksempel), og omvendt. Det sier seg selv at en prostituert som jobber som stripper ikke nødvendigvis har noe i mot litt tafsing++. Dette skjer i mange utdrikningslag, også de der det hevdes at det bare er litt uskyldig stripping som skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sally_* Skrevet 14. april 2008 #87 Del Skrevet 14. april 2008 Tusen takk for støtten deres, det hjelper meg å lese her, og får utrolig mye mer pågangsmot. Det er tøft, jeg må være ærlig å si det, men jeg vet jeg overlever, og jeg vet at det kun er tøft i den første tiden. Han angrer ja, hr sendt meg mange tekstmeldinger, og ringt mange ganger. Bare for å oppklare en ting, så skrøt han ikke av orgasmene, men jeg spurte. Han klarer ikke å juge for meg, så det var lett å forstå før han innrømmet det. Hvordan kunne han finne på noe slik? Jeg ville alldri ha gjort noe slikt mot ham; uforståelig!!!! Nå vet jeg iallefall hvordan det er å bli sviktet, en dyr lærdom. Har fått masse støtte av venner, ryktet brer seg fortere enn jeg ville trodd. Jeg vil iallefall ikke ha ham igjen!! Kunne aldri ha falt meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katja_* Skrevet 14. april 2008 #88 Del Skrevet 14. april 2008 Ei jeg kjenner jobbet på Baltazar i Oslo, masasjebordell kan man vel kalle det for. Hun fortalte meg at det ofte kom utdrikkningslag hvor de spanderte siste knull på den utdrikkende. Hun fikk sine penger hun, så sa ikke noe på det. Mye vi ikke vet om, og gutter som drar på stripping vil nok gjeren noe mer enn å bare se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #89 Del Skrevet 14. april 2008 For en syk vennegjeng din X har!!!!!!!!! Nei, du har nok gjort det riktige! Som om HAN hadde tillgitt deg, dersom du hadde blitt slikket av en mannlig stripper, og sugd stripperen og svelget sæden hans....Nei, dette er å gå laaangt over grensen. Selv mener jeg at en LAP DANCE, der den gifteklare tafser på den innleide stripperen, er å gå over streken. Alt er tillatt, så lenge man ikke "tar" på det motsatte kjønn, når det er en sexuell setting....Men det er meg. Jeg hadde vurdert bryllupet etter bare en LAP dance.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. april 2008 #90 Del Skrevet 14. april 2008 Hva syns damene til disse kompisene til eksen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 14. april 2008 #91 Del Skrevet 14. april 2008 Ei jeg kjenner jobbet på Baltazar i Oslo, masasjebordell kan man vel kalle det for. Hun fortalte meg at det ofte kom utdrikkningslag hvor de spanderte siste knull på den utdrikkende. Hun fikk sine penger hun, så sa ikke noe på det. Mye vi ikke vet om, og gutter som drar på stripping vil nok gjeren noe mer enn å bare se på. Er det mulig??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla* Skrevet 14. april 2008 #92 Del Skrevet 14. april 2008 Ei jeg kjenner jobbet på Baltazar i Oslo, masasjebordell kan man vel kalle det for. Hun fortalte meg at det ofte kom utdrikkningslag hvor de spanderte siste knull på den utdrikkende. Hun fikk sine penger hun, så sa ikke noe på det. Mye vi ikke vet om, og gutter som drar på stripping vil nok gjeren noe mer enn å bare se på. Så gutta mener at siden gutten skal gifte deg så kan han være utro. For dette er ikke et siste knull. Det er utroskap. Siste knull hadde han med den han hadde sex med FØR han ble sammen med dama si. For en holdning ! Kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medisinmannen Skrevet 14. april 2008 #93 Del Skrevet 14. april 2008 Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 14. april 2008 #94 Del Skrevet 14. april 2008 Tråden ryddet. Scorpina -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjadama Skrevet 14. april 2008 #95 Del Skrevet 14. april 2008 her er det sagt så mye sant, så jeg holder det kort.. DU er en tøff dame TS, det er vondt å lese dette. men når jeg samtidig ser hvordan du takler det blir jeg litt, ehm, stolt-- jeg ble kvalm når jeg i et sek. så for meg min samboer i din X`s stol, fytti! det var grusomt gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 14. april 2008 #96 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde også avlyst bryllupet hvis jeg hadde havnet i en tilsvarende situasjon. Nå ble jo også jeg "utdrukket" før jeg giftet meg, men før jeg ble med på dette satte jeg klare krav om at de ansvrlige skulle passe på meg og ikke sette igang noe som skulle være egnet til at jeg skulle drite på draget. For den vordende brudgommes jobb i et utdrikkningslag er jo å drikke seg full. Når man drikker seg full, mister man jo både vurderingsevne og hemninger. I tillegg mister mange evne til å tenke konsekvenser. Alle som har utforsket alkoholrusenes virkninger, vet hvor sårbar man er. Og de aller fleste har gjort dumme ting i fylla. Han som kunne ha blitt din mann har gjort sitt livs største tabbe. Og kompisene har neimen ikke mye å være stolte av. I tillegg har de et betydelig ansvar for det som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. april 2008 #97 Del Skrevet 14. april 2008 Det meste er vel allerede skrevet, men vil bare si at jeg føler med deg TS. Du har tatt en tøff og riktig beslutning etter mitt skjønn. Sier meg enig i at det var en klok avgjørelse å avlyse bryllupet. Så ett øyeblikk meg selv i situasjonen din, og min x foran presten med en fullsatt kirke bak, der alle visste at han hadde vært utro... Det ville aldri fungert for meg hvertfall. Og hadde jeg funnet ut at min kjæreste hadde deltatt som kamerat på ett slikt utdrikningslag, så hadde jeg laget ett sant helvette for ham i etterkant. Dette er ikke kamerater å samle på, sånn jeg ser det. Hadde jeg deltatt i noe lignende for ei venninne(uten å vite agendaen i forkant), så hadde jeg ikke heiet frem den kommende bruden til å gjøre noe så jævla dumt. Og jeg hadde heller forlatt plassen, enn å samtykket stilletiende. Ellers hadde jeg ikke vært noen venninne å samle på. Bruk tiden, bruk gode venner, gråt. ras, skrik og det du må for å komme gjennom dette. Bare du vet hvilke valg som er riktige for deg fremover. Trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #98 Del Skrevet 14. april 2008 Ei jeg kjenner jobbet på Baltazar i Oslo, masasjebordell kan man vel kalle det for. Hun fortalte meg at det ofte kom utdrikkningslag hvor de spanderte siste knull på den utdrikkende. Hun fikk sine penger hun, så sa ikke noe på det. Mye vi ikke vet om, og gutter som drar på stripping vil nok gjeren noe mer enn å bare se på. Det er vel slike storyer som det her, i tillegg til TS sin, som bidrar til å styrke antakelsen om at menn er komplette idioter!!! Finnes det oppegående mennesker som er utro i tiden mellom frieriet og selve brylløpet????? Djeeeses!! Nei...mange menn er noen ekte svin, rett og slett!! Hadde min kjærest vært forlover og planlagt noe slikt, ja så hadde jeg revurdert mitt forhold til han. Snakk om å få æren av å være forlover, og så prestere å sabotere hele brylløpet! OH MY GOOD!!!! Nei.....Jeg sier som GUD sa da Eva spurte hva hun skulle få, etter at adam hadde fått tissen som han kunne tisse med. " Hjernen....HJERNEN EVA"!!! Det sitatet der er det mye sannhet i altså:....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ameliebe Skrevet 14. april 2008 #99 Del Skrevet 14. april 2008 Stakkars deg, TS! For noen ondskapsfulle venner forloveden din har! Nå gikk han jo riktignok med på det selv, men å planlegge et slikt opplegg i et utrikningslag er rett og slett helt ufattelig. Et utdrikningslag skal jo være en festlig begivenhet og ikke et forsøk på å gjøre alt for at bryllupet ikke skal bli noe av! Har forøvrig hørt om to tilsvarende episoder som har skjedd med "venners venner", så du er nok dessverre ikke alene om å oppleve dette. I begge disse tilfellene, har bryllupet blitt avlyst på grunn av ting som skjedde i utdrikningslaget. Uansett så må du ikke ta noen forhastede beslutninger; kom deg bort, få ting på avstand og tenk deg godt om før du bestemmer deg for hva du skal gjøre. Noen forhold overlever utroskap, andre gjør det ikke. Jeg er enig. Det som er viktig nå er at det faktisk var en engangsgreie hvor han opplevde sterkt gruppepress. Han valgte det under tvang og press. Dessuten var han oppriktig lei seg. Det er kameratene som skal straffes i denne saken. Men utsett brylupdet litt så kameratene og kjæresten forstår at det de har gjort er veldig alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 14. april 2008 #100 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg er enig. Det som er viktig nå er at det faktisk var en engangsgreie hvor han opplevde sterkt gruppepress. Han valgte det under tvang og press. Dessuten var han oppriktig lei seg. Det er kameratene som skal straffes i denne saken. Men utsett brylupdet litt så kameratene og kjæresten forstår at det de har gjort er veldig alvorlig! Mener du virkelig at det er kameratene som skal straffes i denne saken? Jeg må innrømme at jeg ikke finner en mann som er utro pga press fra kompisene tiltrekkende. Pingle! Dessuten er det en dustete unnskyldning! Jeg har problemer med å relatere meg til temaet, så jeg har desverre ikke noe råd til trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg