Gå til innhold

Min tilkommende var på utdrikkningslag

Gjest Gjest_sally_*

Anbefalte innlegg

Jeg er enig. Det som er viktig nå er at det faktisk var en engangsgreie hvor han opplevde sterkt gruppepress. Han valgte det under tvang og press. Dessuten var han oppriktig lei seg.

Det er kameratene som skal straffes i denne saken.

Men utsett brylupdet litt så kameratene og kjæresten forstår at det de har gjort er veldig alvorlig!

Hvorfor skal kameratene straffes? Var vel ikke de som hadde sex :) Å nei,de testet han og fikk svar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal kameratene straffes? Var vel ikke de som hadde sex :) Å nei,de testet han og fikk svar :ler:

Skjønner ikke at noen kan finne noe morsomt i dette. Hadde dere spurt ts for noen dager siden om hun trodde forloveden kunne gjøre noe sånt hadde hun sikkert svart nei. Hadde samboern min vært med på å ordne til et slikt utdrikningslag ville jeg holdt ham ansvarlig og revudert hele forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er kameratene dårlige kamerater med en mildt sagt frynsete moral.

Jeg er helt enig i det. men fra det å si at han ble utsatt for press og tvang, det går jeg ikke med på! han er vel en voksen mann som kan tale sin sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen kan finne noe morsomt i dette. Hadde dere spurt ts for noen dager siden om hun trodde forloveden kunne gjøre noe sånt hadde hun sikkert svart nei. Hadde samboern min vært med på å ordne til et slikt utdrikningslag ville jeg holdt ham ansvarlig og revudert hele forholdet.

Beklager men ja jeg kan ikke se annet enn en humor i dette.Og det du skriver her gjorde det ikke annerledes-Hva mente du med om vi hadde spurt ts.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i USA i 20årene mine i strippervirksomheten. Jeg var aldri stripper selv, men en arrangør som ofte var i "gamet". Det virker som om folk her ikke har tenkt på at sånne ting er mulig, og det overrasker meg litt. Ting vi så på jobben, var veldig sjokkerende på begynnelsen, men etterhvert ble det bevist at slikt er helt vanlig. Ikke bare i USA. Jobbet litt sånn i Danmark og Frankrike også.

Husker èn historie spesielt godt. Paret som skulle gifte seg, kjente jeg faktisk en liten stund før utdrikkingslaget hans. Det var kameratene hans som ringte til byrået vårt, med hans visshet om det. Han fortalte det til dama og hun flippet helt ut til å begynne med. Så gikk hun med på å møte med oss, og hun ble roligere. Jeg hadde et par lunsjer og middager med dem (ikke jobb-relatert) og fikk selv sett hvor forelsket de var. Til tider, kunne det virke som om han var mer engasjert i forholdet enn henne. Genuit altså. Har lært meg å skille mellom ekte og ikke ekte kjærlighetspar,takket være disse erfaringene. Han drakk aldri alkohol, hadde en super jobb. De var spirituelt bundet til hverandre og alt var bare perfekt. Tenkte "jaja skinnet kan bedra, alle par virker lykkelig på utsiden". Men det var noe med dette paret. Trodde jeg.

Så kommer dagen hans, og vi leier ut mange strippere. Jeg er jo vant med at alle har seg med stripperne, men trodde ikke dette skulle skje her. Jeg var selv tilstedet og koste meg. Det som er cluet, er at man fylte ut et skjema for hvor lenge stripperne skulle være der. Fra 21 til 02 for eksempel. Etter dette, var stripperne off duty, og det var da ting skjedde. Skal ikke se bort fra at sånt skjer mens de jobber likevel. Det har blitt en del av jobben. De stripper, menna tar litt på dem, så litt til. Det er aldri samleie i jobbtiden, men slik som TS beskriver: berøring, slikking osv.

Dette skjer. Enten dere liker det eller ikke. Enten dere tror at det aldri skjer med deres kjæreste eller ei. Merket når jeg flyttet tilbake til Norge, at folk her lever bak et uvitenhetens slør. Tror at verden er så ond "der borte". Verden er ond.

Lykke til TS! Tror du gjorde det riktige :)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slike storyer som det her, i tillegg til TS sin, som bidrar til å styrke antakelsen om at menn er komplette idioter!!! Finnes det oppegående mennesker som er utro i tiden mellom frieriet og selve brylløpet????? Djeeeses!!

Nei...mange menn er noen ekte svin, rett og slett!! Hadde min kjærest vært forlover og planlagt noe slikt, ja så hadde jeg revurdert mitt forhold til han. Snakk om å få æren av å være forlover, og så prestere å sabotere hele brylløpet! OH MY GOOD!!!! Nei.....Jeg sier som GUD sa da Eva spurte hva hun skulle få, etter at adam hadde fått tissen som han kunne tisse med. " Hjernen....HJERNEN EVA"!!! Det sitatet der er det mye sannhet i altså:.......

Og jeg skammer meg nok tilsvarende over å være kvinne når jeg leser slike mannevonde innlegg som det menn sannsynligvis gjør over representanter som TS' tidligere forlovede.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stakkars deg!!!!!!!! helt utrolig at du klarer å oppføre deg rolig mot moren hans og alt...hadde falt helt sammen om dette hadde skjedd meg. Kameratene hans respekterer jo ikke deres forhold når de steller i stand et slikt utdrikkningslag! hadde garantert utsatt bryllupet og kasta ut mannen om jeg hadde vært i dine sko.

Tror du har handlet rett, men som flere her sier så er det mulig å tilgi(ikke at jeg hadde gjort det selv), men ingen hadde ment noe mindre om deg om du gjorde det.. fint å høre du har venner som stiller opp! Må bare si det igjen, men dette er det mest utrolige jeg har hørt.....noen gang!!!!!!!!!!!!!

lykke til videre uansett hva du til slutt velger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hønepøne_*

Dette er helt ufattelig trist... Føler veldig med deg, ts!

Jeg måtte ta opp dette med samboer. Det er ikke så ofte jeg gjør det med ting jeg har lest på kg, men denne gangen måtte jeg. Er ikke dette en blivende bruds nærmest største frykt?

Han leste ts' første innlegg. Jeg stilte spørsmålet om han, som deltaker på et slikt utdrikningslag (ikke som forlover eller på annen måte med i arr.kom.), hadde stått passiv i en sånn situasjon. Det klarte han ikke å svare på. I stedet sa han at han kunne aldri tro at noen i hans omgangskrets ville ha arrangert noe slikt.

Jeg velger å stole på det. Og motbeviser han at han er til å stole på noen gang, da takker jeg for meg. Grensa for hva jeg godtar nås forøvrig leeeenge før han evt bruker tunga for å ta av trusa til hennes. Og bitterheten etterpå ville ingen ende hatt... Det merkes vel bare av å lese hva jeg skriver her.

Utroskap av denne typen er så uendelig unødvendig. Jeg blir så kvalm og sint og så lei meg for at man aldri har en garanti eller "vaksine" mot det, ikke en gang mens man ser fram i mot et bryllup. Det må være så ufattelig vondt å oppleve.

Lykke til, hva enn du velger å gjøre, ts. Håper du kommer styrket ut av det, og at du ikke mister "trua" på menn eller ekteskapet. Og jeg håper du har mange som tar ekstra godt vare på deg framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Jeg har ikke så mye nytt å tilføye...Men jeg kjenner jeg blir sur på gubben min bare fordi han er mann etter å ha lest TS innlegg.

Blir helt kvalm av å se for meg min samboer med tunga opp i en stripper...ARGH! Hadde nok kasta han på dør uansett hvor full han hadde vært og hvor enn forelska jeg var. Kommer til å forsikre meg om at kompisene til min kjære vet hvor grensa går den gangen han skal ha utdrikkningslag. Tydeligvis så er folk (i dette tilfellet, gutta) iq-troll så man må ha det inn med te-skje.

Kjenner jeg er redd for at det samme skal skje med meg selv om min aldri har gjort noe galt.

Lykke til TS, du har massiv støtte! Håper du ikke holder alt inni deg, om det hjelper, ring ham og vræl inn telefonrøret så høyt du kan før du legger på. Få det ut på en eller annen måte iallefall...det kødder med psyken!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS

Håper det går bra med deg, og at du får den støtten du trenger fra familie og venner rundt deg. :)

Gi gjerne en lyd når du føler for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt, totalt, fullstendig imot utdrikkningslag...

Bare for menn og kvinner... Det skjer alltid noe sånt, forhåpentligvis ikke så ille, men uansett...

Hvorfor kan man ikke ha ett utdrikkningslag sammen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så med deg TS. Dette må være skikkelig vondt.

Mannen min håpet forloveren hadde ordnet med stripper til hans utdrikkningslag. Han mente det var helt normalt å ha og det ville være skikkelig kult.

Nå viste det seg at forloveren hans ikke syntes slikt er like kult, så det ble ikke noe stripping eller strippebarer, bare en skikkelig full mann alene med gutta.

Gla er jeg for det, men lurer fært på mannen min jeg nå...hvor f** går hans grenser tro?? spør jeg han så sier han at han aldri ville ha rørt...

Han var forlover og ordnet utdrikkningslag, og ville leie inn stripper. Jeg snakket med han som skulle gife seg og spurte om han ville ha det og hva evt hans fremtidige kone ville si. Han ville ikke ha en stripper, trengte ikke spørre dama en gang. Mannen min ble grinete over at jeg "blandet meg inn i hans opplegg". Heftig diskusjoner om hvem sin dag det var og hvem man skulle ta hensyn til. Ble ingen stripper.

Mannen min ble nok skuffa.

Og når jeg skriver dette lurer jeg på hvordan jeg klarer å være gift med han. Skjønner at han er typen til å være " en av de kameratene som ordnet ts utdrikkningslag"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så med deg TS. Dette må være skikkelig vondt.

Mannen min håpet forloveren hadde ordnet med stripper til hans utdrikkningslag. Han mente det var helt normalt å ha og det ville være skikkelig kult.

Nå viste det seg at forloveren hans ikke syntes slikt er like kult, så det ble ikke noe stripping eller strippebarer, bare en skikkelig full mann alene med gutta.

Gla er jeg for det, men lurer fært på mannen min jeg nå...hvor f** går hans grenser tro?? spør jeg han så sier han at han aldri ville ha rørt...

Han var forlover og ordnet utdrikkningslag, og ville leie inn stripper. Jeg snakket med han som skulle gife seg og spurte om han ville ha det og hva evt hans fremtidige kone ville si. Han ville ikke ha en stripper, trengte ikke spørre dama en gang. Mannen min ble grinete over at jeg "blandet meg inn i hans opplegg". Heftig diskusjoner om hvem sin dag det var og hvem man skulle ta hensyn til. Ble ingen stripper.

Mannen min ble nok skuffa.

Og når jeg skriver dette lurer jeg på hvordan jeg klarer å være gift med han. Skjønner at han er typen til å være " en av de kameratene som ordnet ts utdrikkningslag"

Skjønner veldig godt at du får sånne tanker etter å ha lest om utdrikningslaget til TS. Men du får prøve å tenke som så at selv om det virker som om mannen din er veldig oppsatt på å se en stripper "in action", er det fortsatt et stooort skritt å gå fra det til å bifalle noe ala det som skjedde i utdrikningslaget til TS sin eks. Men hvorfor ikke prate med mannen din om hans "stripper-behov"?

Til TS: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, dette er neppe en reell historie. Jeg liker å tro folk er ærlige her inne, men neppe!

uansett.. Hennes reaksjonsmåte er en grei grunnregel å ha for de som gjennom går lignende... Opp med høyreist hode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts! grusom historie dette her.

Men jeg tenkte på en ting, er du helt sikker på at eksen din forteller deg sannheten om hva som skjedde ?

Det kan jo hende at han ville avslutte forholdet deres, men var for feig til å si i fra til deg på en normal måte.

Sånn at han avtalte med kameratene å fortelle om denne horen og oralsexen på utdrikningslaget siden han visste at du aldri ville tilgi noe sånt?

Har dere hatt problemer , kranglet eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn at han avtalte med kameratene å fortelle om denne horen og oralsexen på utdrikningslaget siden han visste at du aldri ville tilgi noe sånt?

Det er kanskje det minst sannsynlige jeg har hørt. Det finnes da uendelig mange bedre måter å løse noe sånt på enn å velge noe der du selv fremstår som en idiot. Jeg tror ikke det er noen som ville valgt det frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje det minst sannsynlige jeg har hørt. Det finnes da uendelig mange bedre måter å løse noe sånt på enn å velge noe der du selv fremstår som en idiot. Jeg tror ikke det er noen som ville valgt det frivillig.

Synes du denne historien virker så veldig sannsynlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...