Gå til innhold

Min tilkommende var på utdrikkningslag

Gjest Gjest_sally_*

Anbefalte innlegg

Dette var jo helt grusom lesning! Jeg synes veldig synd på deg, ts, og jeg håper det vil ordne seg for deg!

Jeg fikk en skikkelig vond klump i magen da jeg leste hovedinnlegget ditt, og synes du er veldig sterk som har reist din vei, og som takler det på den måten du gjør.

...Jeg hadde nok sagt til svigermor nøyaktig hva som hadde skjedd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, så vanvittig jævlig. Jeg har ikke ord... Før bryllupet, liksom. Hva skjer egentlig i hodet til èn som gjør noe sånt?

Ja, jeg håper han har det ille nå. Det er så urettferdig at du skal ha det vondt, fordi han koblet ut hjernen.

Jeg tror jeg hadde sagt det til moren hans, jeg... Er vel litt vel spontan med utleveringer når jeg er såret og har det vondt.

Lykke til videre, kjære deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer innom med litt oppdateringer TS!! Tenker på deg hver gang jeg ser tråden din i mine innlegg. Skjønner jo at du har mange andre viktigere ting å tenke på nå enn KG, men kom nå i hvert fall innom om du skulle ha tid og ork. Eller om du rett og slett bare trenger noen flere gode ord :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.. Er dette virkelig sant? Tror ikke jeg hadde klart å tilgi noe sånt.. I tillegg ville jeg anmeldt strippefolka for bordellvirksomhetvirksomhet/prostitusjon eller hva det nå er.. Det er jo ikke tillatt engang! Har ei venninne som jobbet som stripper en periode, og det var ikke lov til å ta på henne eller noe sånt..

Stakkars deg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då eksen min var utru hata eg han og ønska han alt vondt. No er eg glad eg fann det ut før vi gjorde noko uoppretteleg, som å få barn. Ein dag vil du vere glad du fann ut at han ikkje var verdt deg...

Eg er 33 år, så ingen ungsau ;) Og eg kunne nok tilgje utruskap, men eg kunne ikkje tilgitt den grunnleggande respektløysa heile vennegjengen hans utviste. Eg kunne heller ikkje respektert ein mann som hadde for lite ryggrad til å seie nei. Og eg kunne i alle fall ikkje gifta meg med han to månader seinare...

Endret av gjest*ts*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med i støttegruppen din.

Lykke til, jeg hadde gjort akkurat det samme!

Signerer denne!

:klem: Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud så kvalm jeg ble!

Du har min fulle sympati og medfølelse herfra til månen. Støtter deg fullt ut med atu valgt å flytte ut fra han!

Og for noen venner han har. De høres utrolig lite verdt ut! De burde skamme seg for det de har gjort, og kommer sikkert til å få ganske store konsekvenser for deres parforhold også!

Tror jeg hadde blitt alt annet enn stolt av min forlovede hvis han hadde gjort dette mot en av sine venner, for ikke å snakke om hvis han hadde vært den som ble drukket ut.........Grøss

Må bare sende deg en bjørneklem og all ære til deg om at du klarer å være saklig, spesiellt når hans mor ringte deg.

Masse lykke til fremover! Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes utrolig synd på deg, og skjønner at du har det tøft!

Men jeg må si at jeg synes synd på mannen din også. Jeg skal ikke forsvare utroskap, men jeg kan skjønne at det er vanskelig å stå imot når du er full, har presset fra kameratene rundt deg og ei klar dame rett foran deg. Han må jo føle seg helt forferdelig.

Ekstremt dårlig gjort av kameratene, og en helt uproff stripper. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, stakkars deg... Har ikke ord jeg, åssen kan dette gå an? :hakeslepp:

Ja, vet ikke åssen jeg hadde takla dette, men hadde avlyst bryllupet ja.. Jeg må jo si at han har jo noen råttende kamerater, men han vet jo selv hva han gjør, å slikke å bli sugd, i tillegg klare å oppnå orgasme, ja, da er han jo tilstede...

Kan ikke gjøre noe annet en å gi deg en good klem, :klem: å kan bare forestille meg hvor vondt du har det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.. Er dette virkelig sant? Tror ikke jeg hadde klart å tilgi noe sånt.. I tillegg ville jeg anmeldt strippefolka for bordellvirksomhetvirksomhet/prostitusjon eller hva det nå er.. Det er jo ikke tillatt engang! Har ei venninne som jobbet som stripper en periode, og det var ikke lov til å ta på henne eller noe sånt..

Stakkars deg! :troest:

Det er da lov med prostitusjon i Norge.

Ellers har jeg vært på mange utdrikningslag og de fleste har hatt stripper. Jeg har opplevd en gang at stripperen forsøkte å ta av brudgommen boxeren, men han nektet. Ellers har det aldri vært noen som har tatt på eller forsøkt tatt på stripperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg.

Vet at min skal på Blaze, men jeg håper virkelig det ikke forgår i slike former som din har opplevd.

Gruer meg jeg nå, men er de så idioter i hodet at de ikke kan si nei, ja da vil jeg gjerne vite det nå uansett hvor vondt det blir.

Håper du får det godt snart igjen. Med eller uten mann. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff stakkars deg.

Vet at min skal på Blaze, men jeg håper virkelig det ikke forgår i slike former som din har opplevd.

Gruer meg jeg nå, men er de så idioter i hodet at de ikke kan si nei, ja da vil jeg gjerne vite det nå uansett hvor vondt det blir.

Håper du får det godt snart igjen. Med eller uten mann. Klem

Slike ting eksisterer ikke på utesteder.

Tror nok mer at guttene kommer til å kjede seg enn å bli opphisset.

Er en mann på over 40 år og må innrømme at strippeklubb på utdrikningslaget blir stort sett antiklimaks. Som oftest har vi hatt det kjempegøy tidligere på dagen, men etter et strippeklubbesøk så frister hjemturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!! Stakars deg - for en situasjon!

Jeg er i utgangspunktet ikke motstander av stripper i utdrikkingslag, men dette har ingenting med stripping å gjøre! Ingen seriøse strippere ville hatt oralsex på jobb!! FYSJ!

Fint at du har kommet deg litt bort og får litt rom til å tenke. Det er nok lurt å avlyse/utsette bryllupet og tenke seg godt om!

Du fortjener en gooood :klem:

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Herregud jeg har ikke ord!!

Bra du kom deg vekk fra han før du giftet deg! Det skal du være glad for!"

Vet det er vanskelig å komme unna når kompisene har arrangert det slikt utdrikningslag, men herregud, han kunne sagt nei lenge før det gikk så galt som det gjorde!

Føler virkelig med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er da lov med prostitusjon i Norge.

Men det er ikke lov å formidle prostitusjon. Så hvis de fikk tak i jenta gjennom et byrå har byrået gjort seg skyldig i hallikvirksomhet, som straffes med fengsel inntil 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges kom han hjem, full og helt på gråten. Han la seg inntil meg og ba meg om unnskyldning. Jeg ble selvfølgelig nysgjerrig på hva som hadde skjedd, og spurte. Historien han fortalte meg, ble som et sjokk for meg. De hadde i går spilt paintboll, noe som hadde vært veldig moro. Senere på kvelden reiste de alle opp til hans forlover. Han hadde fått bind for øynene, og bindet hadde blitt tatt av ei stripper, med kun truse på. Hans oppgave var å slikke brystvortene til stripperen rene, hun hadde masse sjokkolade over puppene. Etterpå så hadde de satt håndjern på ham, og så skulle han ta av jenta trusa med munnen, og de ville at han skulle bruke tungen. For å gjøre en historie kort, så hadde han tilslutt fått av henne trusa, og så hadde han fått lov til å slikke henne til orgasme. Han hadde hatt tungen inne i henne også. Hun hadde sugd han til orgasme. Jeg er så utrolig lei meg, trodde ikke det var slik i utdrikkningslag. Tror ikke jeg kan leve med en slik type, har allerede sendt melding til mine nærmeste om at jeg avlyser bryllupet som skal være i juni. Dette var forresten en av norges mest kjente strippeutleiere

Jeg hadde ikke kjøpt denne erotiske fortellingen .

Mannen kommer hjem gråtende etter å ha blitt uttnyttet eller vært med på moroa selv OG SKRYTER OVER ORGASMEN??

Var det viktig for han å fortelle at begge fikk orgasme i stedet for å trøste deg?

:nei:

Vanskelig å tro hvertfall..trodde ikke det fantes menn på dette stadiet altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette slår de fleste historier på KG!!

Ville bare si at du var utrolig tøff som handlet umiddelbart!!!!!

Gi deg selv tid til deg selv nå, og prat med din tidligere forlovede når du kjenner du orker det selv! I mellomtiden skal du gråte bøtter og spann og komme deg over dette. Godt du har gode vennner!!

Klart eksen din er helt ødelagt nå.. Men han får lære sin lekse på sin måte. Nå er det deg selv du skal konsentrere deg om.. Og ja, om folk spør, så har du lov til å utlevere han så mye du ønsker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...