Gå til innhold

Min tilkommende var på utdrikkningslag

Gjest Gjest_sally_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sally_*

I morges kom han hjem, full og helt på gråten. Han la seg inntil meg og ba meg om unnskyldning. Jeg ble selvfølgelig nysgjerrig på hva som hadde skjedd, og spurte. Historien han fortalte meg, ble som et sjokk for meg. De hadde i går spilt paintboll, noe som hadde vært veldig moro. Senere på kvelden reiste de alle opp til hans forlover. Han hadde fått bind for øynene, og bindet hadde blitt tatt av ei stripper, med kun truse på. Hans oppgave var å slikke brystvortene til stripperen rene, hun hadde masse sjokkolade over puppene. Etterpå så hadde de satt håndjern på ham, og så skulle han ta av jenta trusa med munnen, og de ville at han skulle bruke tungen. For å gjøre en historie kort, så hadde han tilslutt fått av henne trusa, og så hadde han fått lov til å slikke henne til orgasme. Han hadde hatt tungen inne i henne også. Hun hadde sugd han til orgasme. Jeg er så utrolig lei meg, trodde ikke det var slik i utdrikkningslag. Tror ikke jeg kan leve med en slik type, har allerede sendt melding til mine nærmeste om at jeg avlyser bryllupet som skal være i juni. Dette var forresten en av norges mest kjente strippeutleiere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor stripperen hadde blitt innleid fra er vel fullstendig irrelevant. Hun gjorde vel bare jobben sin hun.

Hva angår resten av innlegget så hører vel dette mer til på samlivsforumet enn bryllupsforumet, men du bør vel uansett kanskje ta deg en god prat med ham før du gjør noe du angrer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir overrasket over de som steller i stand utdrikkningslag jeg. Fyyy på dem, og fyyy på mannen som ikke klarer å si nei, eller skjønner at dette er å gå over streken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: først må jeg si: fy søren for noen venner typen din har!!!

for meg er ikke et utdrikkninslag en fest hvor du skal feire den siste tiden som singel. MEN en fest sammen med dine beste venner for å feire at du skal gifte deg!

jeg tror ikke at jeg hadde klart å stole på kjæresten min igjen, visst han hadde gjort dette mot meg.

føler virkelig med deg!

håper du virkelig tar et oppgjør med kjæresten din. å lar han få svi!

greit nok at kompisene "tvang" han (visst jeg kan si det sånn), men han burde for søren med hatt baller nok til å si nei!

visst han er i stand til å gjøre noe sånn rett førbryllupet deres, så vet du ikke hva han kan gjøre etter at dere er gift.

du fortjener ikke en mann som kan gjøre noe sånn, det gjør ingen. :fy_fy:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sally_*
:hakeslepp: først må jeg si: fy søren for noen venner typen din har!!!

for meg er ikke et utdrikkninslag en fest hvor du skal feire den siste tiden som singel. MEN en fest sammen med dine beste venner for å feire at du skal gifte deg!

jeg tror ikke at jeg hadde klart å stole på kjæresten min igjen, visst han hadde gjort dette mot meg.

føler virkelig med deg!

håper du virkelig tar et oppgjør med kjæresten din. å lar han få svi!

greit nok at kompisene "tvang" han (visst jeg kan si det sånn), men han burde for søren med hatt baller nok til å si nei!

visst han er i stand til å gjøre noe sånn rett førbryllupet deres, så vet du ikke hva han kan gjøre etter at dere er gift.

du fortjener ikke en mann som kan gjøre noe sånn, det gjør ingen. :fy_fy:

:klemmer:

Tusen takk. Nei, jeg fortjener det ikke, og vil ikke leve med en som ikke klarer å si nei. Jeg har bestemt meg for å avlyse bryllupet. Han hadde mulighet til å si nei, han hadde fått spørsmål og han ville være med eller ikke. Det har vært mange tråder her inne om at stripping i utdrikkningslag er så uskyldig, syns ikke dette var uskyldig jeg. Jeg er så utrolig lei meg. Skal flytte til ei god venninne i kveld, så jeg tror han får sin straff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jo ikke en stripper, det var jo en hore- samme hvilket selskap hun kom fra..

Enig. Å ha sex for penger er prostitusjon. Føler med deg :klem: Og synes du er sterk som gjør det riktige i denne situasjonen. For han hadde et valg, og han valgte å være utro. Jeg håper alt ordner seg for deg, du fortjener tydeligvis mye bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Å ha sex for penger er prostitusjon. Føler med deg :klem: Og synes du er sterk som gjør det riktige i denne situasjonen. For han hadde et valg, og han valgte å være utro. Jeg håper alt ordner seg for deg, du fortjener tydeligvis mye bedre enn som så.

Signerer denne!

:klem: Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har tatt en bra avgjørelse. det viktigste er jo at du har det bra, å kommer deg videre(kanskje litt vanskelig å forestille seg det nå). visst du hadde blitt i forholdet, hadde dette kanskje inhentet deg hele tiden, og det hadde ikke blitt et bra ekteskap, sånn hadde hvertfall jeg tenkt.

reis til venninnen din, å ikke prat noe mere med typen førting har roet seg litt, og du klarer å tenke klart. reis gjerne bort, å kos deg masse!

føler virkelig med deg! utrolig kjedelig å få drømmene sine knust på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at å avlyse er det riktige her, han hadde full mulighet til å si nei... Og du hadde aldri klart å forholde deg normalt til vennene hans noengang igjen, og det er heller ikke et godt grunnlag for ekteskap. Både han og vennene hans har vist manglende respekt for deg og jeg kan ikkje tenke meg at noen fortjener noe slikt.

Jeg er helt sjokkert over at noen kan planlegge et slikt utdrikkingslag, jeg mener den ytterste grense går på lapdance hvor mannen bare må sitte der og ikke bevege noe som helst. Og da må dama ha trusa på! Selv om jeg har sagt til min kjære at dersom hans kompiser leier stripper til utdrikkingslaget så vitner det om dårlig kreativitet og at jeg hadde blitt skuffet over at de hadde såpass lite respekt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg enig i det noen andre sa her før, dette var ikke en stripper, dette var en hore. Din fremtidige mann var med en hore like før bryllupet, slikt er helt utilgivelig, gudene hvet hva slags sykdommer han kan ha tatt med seg hjem. Mye som kan smitte gjennom oralsex også...

Æsj, æsj, æsj, blir helt kvalm av å tenke på det, og du må ha det helt grusomt nå stakkars deg.

Endret av LilleMy28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnegjest

Det finnes ikke noe fastisvar på hvorvidt man skal bli i et forhold etter at det er avslørt utroskap. Mange har klart seg fint, andre har mislykkes. Også finnes det selvsagt de som kategorisk mener at det er uaktuelt å tilgi sidesprang.

Frode Thuen har skrevet mye bra om dette, og det er en rekke momenter man kan vurdere for å prøve å se litt objektivt på om forholdet er liv laga etter en slik episode. For det første har det betydning om sidespranget var en engangshendelse eller et forhold på si. Det har betydning hvorvidt den utro evner å angre, gjennom å vise anger og endre oppførsel. Mange har et polygamt levemønster, og blir tatt som utro gang på gang. Dette er kanskje vanskeligere å tilgi enn dersom det er snakk om en engangshendelse i en spesiell situasjon.

Jeg tror ingen kan gi deg noen konkrete gode råd om hva du bør gjøre, men du kan stille deg selv en del spørsmål. Er dette mannen du elsker? Har han opptrådt plettfritt på dette området til nå? Ser han at han har gjort noe veldig galt og ikke minst angrer han? Har du evne til å tilgi på sikt?

Når det er sagt, synes jeg dette var å gå langt over streken på et utdrikningslag. Kameratene burde hatt juling og forloveden din fortjener virkelig å forstå hvor vondt dette er for deg. Jeg håper du gjør det riktige - og ikke noe du kommer til å angre på. Kanskje dette er liv laga likevel? I såfall trenger dere tid og kanskje hjelp til å komme gjennom det på. Men jeg hadde ikke vært så bombastisk som andre i tråden og sagt at det eneste riktige er å gå. Det finnes like mange ulike tilfeller som det finnes mennesker, og dessuten mange eksempler på at par har klart å arbeide seg gjennom utroskap, og kommet ut av det med vett og intergritet i behold.

Uansett ønsker jeg deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt skrevet kvinnegjest. Det er aldri lurt å ta store avgjørelser i affekt.

Det har slått meg også hvor ofte debattanter på et forum oppmuntrer til at man skal skille lag (gjelder ikke bare KG). Prøv å sett dere selv i situasjonen og tenk godt igjennom hva dere faktisk ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig godt skrevet kvinnegjest. Det er aldri lurt å ta store avgjørelser i affekt.

Det har slått meg også hvor ofte debattanter på et forum oppmuntrer til at man skal skille lag (gjelder ikke bare KG). Prøv å sett dere selv i situasjonen og tenk godt igjennom hva dere faktisk ville gjort.

Det går vel på det at man tror man ville gjort ting "perfekte". Men den dagen man faktisk sitter der selv ser man at ting ikke er så svart-hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv tilgitt utroskap så jeg er en av de som kan skrive under på at det faktisk kan fungere, men å avlyse bryllupet som er like rundt hjørnet mener jeg likevel er fornuftig for dersom det skal være en sjans til å vurdere om det er mulig å fortsette så kommer det til å bli en laaaaang prosess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv tilgitt utroskap så jeg er en av de som kan skrive under på at det faktisk kan fungere, men å avlyse bryllupet som er like rundt hjørnet mener jeg likevel er fornuftig for dersom det skal være en sjans til å vurdere om det er mulig å fortsette så kommer det til å bli en laaaaang prosess.

Enig med deg. Jeg ville nok avlyst, og det sier jeg ikke bare fordi jeg tror jeg ville gjort det "perfekte" i en situasjon jeg ikke har erfaring med selv.

Å gifte seg når man er både sint på sin tilkommende og veldig i tvil om hva om er det rette å gjøre blir bare dumt og trist.

Ikke bare ville jeg vært skeptisk på grunn av utroskapen, men jeg ville faktisk vært skeptisk til å gifte meg med en mann med sånne venner. Hvem man velger som nærmeste venner sier litt om hvem man er selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm... Men like fullt skriver du i ditt første svar i tråden at det han har gjort er utilgivelig, og du anbefaler henne å komme seg bort og ikke se tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med lillemy28.

å gifte seg rett etter en sånn hendelse tror jeg blir vanskelig( hadde det vært for min del hvertfall)

det tar tid å komme seg igjenom såntnoe, og det tar tid å bygge opp igjen forholdet.

for min egen del så vet jeg at jeg hadde ikke klart å tilgi min kjære, visst han hadde gjort noe sånn mot meg. for meg er tillit utrolig viktig, og jeg er avhengig av å kunne stole 110% på den jeg er sammen, og omvendt.

både min kjære og jeg er fult klar over at det er over og ut visst noe sånn skjer.

jeg tror at visst man kan gjøre noe sånn mot den man er sammen med., så er ikke følelsene på rett plass. elsker man noen, vil man aldri aldri aldri gjøre noe for å skade personen på den måten.

det er min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøsser*

For en fæl situasjon...

Han kommer hjem på morgenkvisten og gråter til deg? Etter å hatt frivillig sex med en prostituert?

Fytti grisen, jeg har ikke ord. Lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord.. sitter og måper..

Hos meg er noe slikt helt utilgivelig, og hun er nok ikke stripper, men hore, helt klart!

Tenker hvertfall på deg, håper du kommer frem til en løsning som gjør deg lykkelig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...