¤Crush¤ Skrevet 16. april 2008 #21 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg slenger aldri opp bildører uansett om det står en bil ved siden av eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 16. april 2008 #22 Del Skrevet 16. april 2008 Det har hendt at jeg har vært litt uoppmerksom ja Men jeg har alltid sett etter om det ble merke/bulk, og det har heldigvis ikke vært tilfellet. Jeg skvetter og biter negler når det skjer.. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 17. april 2008 #23 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har gammal bil, og hvis det er noen ved siden av som har parkert som en egoistisk ræv, kjører jeg døren i. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 17. april 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har gammal bil, og hvis det er noen ved siden av som har parkert som en egoistisk ræv, kjører jeg døren i. :D Du har ikke tenkt tanken på at det er den ved siden av den andre igjen som har parkert teit da (og som kan ha flyttet seg før du kom tilbake slik at det ser ut som den andres feil)? Det er sånne som deg som skader biler for tusenvis av kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 17. april 2008 #25 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har gammal bil, og hvis det er noen ved siden av som har parkert som en egoistisk ræv, kjører jeg døren i. :D Det overrasker meg at du faktisk gjør det meg vilje! Det er jo rett og slett hjerteløst. Finnes folk som har spart lenge og væl for å kjøre drømmebilen, også blir den utsatt for hærverk av sånne som deg...?! Ufint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 26. april 2008 #26 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg er alltid forsiktig med å åpne bildører, men en gang gikk det galt. Jeg ble redd og løp... Dumt ja, men fikk panic - ripe opp andres biler er ikke akkurat det jeg driver med til vanlig:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 26. april 2008 #27 Del Skrevet 26. april 2008 Nei, eg gjer ikkje det. Eg er nok på grensa til anally forsiktig når det gjeld å åpne bildører, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 26. april 2008 #28 Del Skrevet 26. april 2008 Heldigvis har vi ikke en helt ny bil, så jeg trenger ikke være så redd for den, men blir irritert om jeg ser noen smeller døren opp i bilen vår altså. Ungene har heldigvis skyvedører bak, så ingen fare for at de skal slå dørene sine opp i nabo bilen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. mai 2008 #29 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg gjør ikke det selv. Det er mangel på folkesikk og respekt for andres eiendom. Selvsagt kan en være uheldig, men det du (ts) snakker om er vel folk som bare smeller opp døren uten å ta hensyn? Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. mai 2008 #30 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kan helt ærlig si at jeg har aldri gjort det. I stedet blir jakken min ofte litt skitten hvis det er dårlig vær ute, men heller det enn å ødelegge noen sin dyr bil ved siden. Ikke at jeg er bare redd for kostnader, men liker ikke å komme i sånne konfliktsituasjoner. Jeg ville gjerne også se at andre hadde hatt like mye respekt for vår bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Screemy Skrevet 24. mai 2008 #31 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er særdeles forsiktig med å åpne bildøra, og NEI jeg smeller da ikke bildøra inn i nabobilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 24. mai 2008 #32 Del Skrevet 24. mai 2008 Har gjort det noen ganger ja. Er litt tankeløs av og til. Merkelig nok, så har det en tendens til å inkludere biler som er ganske dyre og har kostbar lakk. Jaja, har ingen medlemmer av Audi-klanen i venneflokken allikevel, så det er kanskje ikke så farlig. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Screemy Skrevet 24. mai 2008 #33 Del Skrevet 24. mai 2008 Har gjort det noen ganger ja. Er litt tankeløs av og til. Merkelig nok, så har det en tendens til å inkludere biler som er ganske dyre og har kostbar lakk. Jaja, har ingen medlemmer av Audi-klanen i venneflokken allikevel, så det er kanskje ikke så farlig. Hehe. Hva mener du? Ødlegger du andres biler når du er stresset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 24. mai 2008 #34 Del Skrevet 24. mai 2008 Det hender. Ikke bare når jeg er stressa, jeg er ikke så ofte stressa. Jeg er ganske laidback, faktisk. Sist gang det skjedde var i fjor. Da var jeg litt sånn. Oi, så kjipt. Så satte jeg meg inn og parkerte litt lenger bort for at ingen skulle tro det var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 24. mai 2008 #35 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvorfor er det ikke kommet noen og ennå? Klokka er jo snart 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 24. mai 2008 #36 Del Skrevet 24. mai 2008 Er bestandig forsiktig når jeg åpner døra på bilen, er irriterende når folk ikke tar hensyn og slenger opp døra. Er like forsiktig uansett om det er min egen eller jobbens bil jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. mai 2008 #37 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er alltid forsiktig når jeg åpner bildører og har aldri smelt døra i en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #38 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er bestandig veldig forsiktig, men har opplevd at folk har smelt døra i bilen min. På en parkeringsplass har det skjedd flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serina Skrevet 24. mai 2008 #39 Del Skrevet 24. mai 2008 Folk som med viten og vilje, og uten forstand, smeller døra inn i andres biler, burde straks fratas førerkortet og aldri få lov til å parkere bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 24. mai 2008 #40 Del Skrevet 24. mai 2008 Rett før jul fikk bilen min en stor bulk i bildøren etter at noen hadde smelt døren inn i den. Det er utrolig frekt å bare kjøre sin vei etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå