Padmee Skrevet 15. mai 2003 #61 Del Skrevet 15. mai 2003 Mulig det *nora*, men jeg har egentlig ikke noe tro på det. Det er jo når jeg slipper kroppen "løs" at jeg får organsme, og det er da jeg ikke liker det. Hvis jeg ikke slipper kontrollen over kroppen får jeg heller ikke orgasme samme hvor mye jeg blir stimulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mai 2003 #62 Del Skrevet 15. mai 2003 Synes synd på den fyren du er ilag med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 15. mai 2003 #63 Del Skrevet 15. mai 2003 Har aldri hørt min mann klage, SS, men så gjør jeg jo stort sett det han krever også da hvis han ikke godtar nei for et svar. Han har det nok ganske bra, for det er jo han som får bestemme nesten alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mai 2003 #64 Del Skrevet 15. mai 2003 Da synes jeg synd på dere begge. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 15. mai 2003 #65 Del Skrevet 15. mai 2003 SS, ikke syns synd på oss. Han visste hva han gikk til, vi har tross alt vært sammen i 5 år nå, gift i 2 år og samboere i 2 år før det igjen. Vi vet hvordan ting er, og selv om han kan bli litt frustrert av og til siden det alltid er han som må vise initativ, så får han jo det som han vil tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #66 Del Skrevet 16. mai 2003 Han fatter antagelig at du bare ligger med ham for "å være snill". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 19. mai 2003 #67 Del Skrevet 19. mai 2003 Jepp, det fatter han, og det sier jeg også. Jeg tror på ærlighet i forhold til ting, også dette. Men selv om han vet at jeg gjør det fordi jeg må, så demper ikke det sexlysten hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå