Gå til innhold

Sex uten kyss

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Jeg har hatt ONS i mitt liv, og grunnen til at jeg har hatt det er at jeg har hatt fryktelig lyst på vedkommende, og har jeg lyst på noen, inkluderer det i høyeste grad lysten til å kysse ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok - men vi kjenner jo ikke alltid en vi møter på byen. Her holder jeg på mitt - jeg venter med å kysse, selv om det kan bli sex - selv om jeg også kan bli forelsket og det viser seg at vi kommer til å kysse mye framover.

Jeg suger heller ikke k*k under onenight.

(Noen år siden siste onenight, men jeg snakker om generelt...)

For meg er munnen forbeholdt det å spise - samt kysse han jeg er sammen med, ikke dersom jeg er single og ute på byen. Men så sitter jeg ikke og kliner i hjørnene heller. Er litt i eldste laget til det...

Høres sikkert ut som en kyniker, og ville aldri tenkt i de baner da jeg var fjortis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kysser nesten alltid, i hvertfall under forspill. Unntaket er om den ene er forkjølet eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klining er noe av det beste som finnes. Om det ikke tiltaler meg å kline med en gutt ville det iallfall ikke tiltale meg å ha sex med vedkommende!!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ikke tenkt så nøye over det der, men jeg har av og til (eller ganske ofte?) sex med en kamerat. Vi kysser hverandre nesten ikke på munnen. Få eller ingen følelser med i bildet, bare sex for sexens skyld. Andre jeg har hatt sex med har vært folk jeg har vært forelsket i, og da er kyssing en naturlig del av det hele. Hm... fikk noe å tenke på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elefantina: Hm... Jeg fikk meg en liten tenkeopplevelse selv jeg... Husker at den ene venninnen min som jeg hadde et seksuelt forhold til ikke var så keen på å kysse. Kanskje det var relatert til det du nevnte... Hm hm hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sex uten kyssing er bortimot utenkelig for meg!

Ikke minst under akten er det utrolig opphissende å kysse/kline/whatever, blant annet fordi man merker at partneren er kåt både med blikket, tunga og lydene som lages... :oops:

...og kose- og kysseseansen etterpå eller i en "hvilepause" er heller ikke det verste som finnes... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver alltid å unngå kyssing når vi har sex, nettopp av samme grunn som ble beskravet tidligere om prostituerte og sånn. Det blir altfor perosnlig og intimt. Han kan få kroppen min, men ikke følelsene mine.

Må vel legge til at jeg bare har sex med min mann, og han er den eneste jeg noen gang har hatt sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss Padme, er du alvorlig? Det høres nesten ut som du har et problem, iallefall når du selv skriver at det bare er mannen din du har sex med. Ja, kyssing er ofte faktisk mere intimt enn sex, men det er jo mannen din du snakker om. Synes du virker egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du synes det Sofia, og det må du få lov til. Men jeg har faktisk ikke hatt lyst til å kysse min mann siden forelskelsen gitt over, og det begynner å bli noen år siden. Joda, et kyss på kinnet er koz det, men ikke klining, og det er vel det det er snakk om her? Men jeg vil ikke ha sex med han heller jeg da, men det er jo noe han har krav på i sin stillign som ektemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forandrer mening, nå synes jeg synd i deg istedenfor. Det høres ut som du ikke har det bra i ekteskapet ditt. Ingen har "krav" på å ha sex med deg selv om dere er aldri så mye gift. Det er da ditt liv og din kropp. Hmm...vet ikke helt hva jeg skal si til deg. Men jeg synes det høres veldig trist ut å leve slik, det må da slite på deg i lengden. Jeg synes absolutt du må gjøre noe med situasjonen slik den er nå... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Padmee,

Jeg må innrømme at jeg blir litt nysgjerrig.

Det virker som om du har liten lyst på sex generelt sett.

Synes du at det er greit og kan du tenke deg å leve slik?

Eller føler du behov/lyst for å ha mere lyst? I så tilfelle gjør du

noe for å utvikle din lyst?

Når du ble sammen med din mann, hadde du lyst på han da og

hvorlenge varte det? Hender det at du har lyst på deg selv eller

andre enn din mann?

Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med min mann fordi jeg er glad i han på min måte, dessuten har vi et barn sammen.Jeg er ikke sammen med han pga av pengene, han tjener ikke så godt. :) Ja, på en måte kan en vel kalle det for prostitusjon, jeg gir jo noe og får noe tilbake. Det jeg får tilbake er en familie og en far til barnet vårt.

Gabriel, jeg synes at det er helt greit å ikke ha sexlyst, det som er plagsomt er at han har. Nei, jeg gjør ikke noe for å utvikle mer lyst, tror ikke det er så lett heller. Nå er det 5 år siden jeg ble sammen med min mann, så jeg husker ikke alle detaljer lenger, men jeg tror jeg hadde lyst på han på en måte, kanskje. Jeg likte iallefall veldig godt å ligge inn til han og kyss han og bli kysset tilbake. Sex tror jeg egentlig ikke at jeg ville ha, husker ikke helt. Dette forsvant i midlertid da forelskelsen gitt over. MÅ få legge til at vi ikke hadde sex i denne perioden, det kom desverre senere. Om jeg noen gang har lyst på meg selv eller andre? På dette må jeg svare nei, det har jeg aldri, verken på meg selv eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Padmee,

Som du er klar over så er det mange som har stor glede av sex.

Hvis det var slik at det var en sjanse for at både du og mannen

din hadde fått et mye bedre seksualliv ville har du ikke da gjort noe for

å forsøke å få det til? Du sier at det er ikke så lett og da lurer

jeg på hva du har forsøkt. Har du f.eks. snakket med en sexolog?

I tilfelle ikke, hvorfor ikke?

Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel

Nei, jeg har ikke snakket med sexolog eller noen andre profesjonelle for den saks skyld. Dette er fordi jeg føler at sex ikke er noe en snakker med fremmede om, egetlig noen en ikke burde snakke om i det hele tatt. (Ja, jeg vet at jeg snakker om det her, men her er det ingen som vet hvem jeg er. ) Jeg skjønner ikke alle de som sier at de har glede av sex, hva er det å ha glede av? Jeg kan forstå at gutter mener det, men jenter? Nei, det skjønner jeg ikke. Hvordan kan en ha glede over at noe misbruker kroppen ens? Jeg skjønner det bare ikke......

Sex er jo bare noe som er oppfunnet av gutter slik at de kan få full kontroll og råderett over jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...