Rosalind Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 Kommentarene på denne tråden vitner om for mange timer på rompa foran tv med Glamour. Jeg har ikke tv, og har heller ikke deltatt i denne tråden. Men jeg må si at det som virkelig vitner om for mange timer på rumpa foran tv'n med Glamour, er seriøse planer om å ta botox-innsprøytinger som 27-åring (eller når som helst, vil mange si). Men dere skal få diskutere videre, det er for lite drama i verden så det er fint dere engasjerer dere her på KG time etter time om saker som er 4 nr for store for dere. Enda godt det kom noen som tok denne store problemstillingen på alvor, da!
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 16. juni 2008 #22 Skrevet 16. juni 2008 Det er sikkert unødvendig med Botox som 27-åring, men hvis man føler seg bedre hvorfor ikke. Jeg fikk satt Botox første gang nylig og jeg er 28. Var litt skeptisk i starten, men fornøyd med resultatet. Gikk på Klinikk Stokkan i Trondheim til en hudlege da jeg følte meg tryggere der (www.dermatologi.no).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå